Mä haluuuuun ...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- ...
- 154
- Seuraava »
Unta tännekki kiitos. Pitäis vissiin olla skarppina jo tossa muutama tunnin päästä..
lauantaina flow-festareille mut heräsin lipun ostoon aivan liian myöhään... *toktok*
[q]Josssu, 23.7.2006 18:22:
ratsastamaan
[/q]
ponilla?
Mä haluun että eräs henkilö saisi potkut eräästä paikasta.
[q]Josssu, 23.7.2006 20:59:
Mistä arvasit
[/q]
Emmä arvannu, tiesin.. en koskaan arvaile .D
[q]martina, 21.10.2006 12:38:
[size=5]seksiä[/size]
[/q]
mä kans asap plz
[q]Bebe, 2.11.2006 19:50:
..... että olis jo kesä ja lämmin
[/q]
samma här, ja eihän toi talvi oo kestäny ku 2 päivää..
lol apua 7kk viel
kotiin äkkia ja pois lapinjärvelt pthyi
[q]kottarainen, 17.5.2007 05:32:
Ehdottomasti tällaiset pleksit bileisiin. Eipähän tarvitsisi aamuisin olla niin huolissaan kankkusen lisäksi jos on illalla hieman tempaissutkin.
[/q]
heh, postiluukust tippu eilen tollaset lasit :p
takas ausseihin, tääl on ihan persiistä
mennä rauttikselle ja huutaa: KUKA HEITTI LEFAA KANALLA!?
i need/want a rebound guy, right now, please... anyone?
Mä haluisin, et olis kerrankin pari päivää aikaa ihan vaan lukea. Käydä rauhassa läpi kaikki kertyneet jutut ja lukea vähän tausta-aineistoa parista asiasta.
Nuudeleita
syömään
kaikkee mitä en saa
Et mun ei tarvis olla tänää töissä nii kauaa ku mitä työvuoro on merkitty, ku ei siinä ois mitää järkee olla auki ku ei oikee asiakkaitakaan olis
[q]WiljamiDzay, 28.3.2009 00:30:
---
mikke, 27.3.2009 23:47:
---
Aurinkoneiti, 25.3.2009 17:11:
rakastua
---
*huoh* niinpä...
---
Rakastuminen on helppoo, mä haluisin ennemmin molemminpuoleisesti rakastua... tai ehkä niitä nallekarkkeja, niitä voi jakaa tasan ittellee useisiin kekoihin ja saa helpommin kuin rakkautta
[/q]
Mä taas oon huomannu itelleni rakastumisen olevan ihan perkeleen vaikeeta - kerran elämässä vain oon rakastunut ja rakastanut.
Rakastuminen vaatii ihan hemmetin paljon; mun täytyy tuntea toinen lähes läpikotaisin ennenkuin osaan tuntea jotain suurta, saatikka edes sanoa siitä.
Okei, ihastuminenkin on mulle suht nihkee "laji", siihenkin tarvii jo edes jotain ennenkuin huomaan kiinnostuneeni toisesta 'romanttisessa' mielessä.
Mut mä oonki vähä tällanen :D
Mitäköhän mä haluisin? Hmm. Mä haluisin matkakuumetäpinän päälle, koska sillon aika lentäis kuin siivillä, ja sitten pian itsekin lentelisin sinivalkoisin ja punavalkoisin siivin. :)
Ikeaan ;)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- ...
- 154
- Seuraava »