Mä haluuuuun ...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- ...
- 154
- Seuraava »
Haluan syntisen paljon rahaa.
No... Pienikin summa kelpaa.
uusen lävärin ja taskan lävistys ois joko kieli (taas) tai sit toho silmien välii tahtooooo...
... saada innostuksen tän kämpän järjestykseen laittamiseen/siivoomiseen.
Tää on toivotonta
Muutin helmikuussa...... ja vieläkin on parit pahvilaatikot purkamatta..... EIH!!!!
[q]inneah, 12.10.2007 15:02:
... saada innostuksen tän kämpän järjestykseen laittamiseen/siivoomiseen.
Tää on toivotonta
Muutin helmikuussa...... ja vieläkin on parit pahvilaatikot purkamatta..... EIH!!!!
[/q]
[color=black]Oikeesti....olisko aika skarpata[/color]
Nukkumaan!!!
(Vähän samoilla linjoilla kindertinin kanssa...)
... että mä olisin sitä ihmistyyppiä joka nukkuu herätyskellon pirinän läpi ollessaan riittävän väsynyt. Sit voisin nukkua syyntakeettomasti vähän pitempään.
8 tuntia ei vaan riitä. Huomenna on peli joten silloin ei voi nukkua päikkäreitä ja nukkumaanmenokin siirtyy myöhäksi, joten tänään on pakko nukkua koko päivä En mä oliskaan halunnut käydä ostamassa syys/talvikenkiä enkä syödä kunnon ateriaa tai viettää aikaa toisen kanssa.
Johonkin lämpimään paikkaan käpertyminen olis aika jees, koska täällä on ihan pirun kylmä!
mä haluun täytekakkua!!!!!! alko tekeen mieli! siin pitäs olla toffeekermavaahtoa!!!!!! *nam*
[q]Birgie, 16.10.2007 18:50:
Ulukomaille nyt heti äkkilähöllä, lähtiskö joku seuraksi? Tai joulukuussakin käy
[/q]
No jos sä nyt ihan välttämättä haluut tarjota, nii kai se on sit pakko lähtee. Mielellään lähempänä tulevaa lauantaita ku joulukuuta.
Naista(ni)
[q]Birgie, 16.10.2007 18:50:
Ulukomaille nyt heti äkkilähöllä, lähtiskö joku seuraksi? Tai joulukuussakin käy
[/q]
3.12 näillä näppylöillä lähdössä.
[q]miGGi, 18.10.2007 02:36:
kaiken järjestyksee mikä on kyllä aika toivotonta!
[/q]
elämä on sitä mitä teet siitä
[q]Birgie, 17.10.2007 17:08:
---
Zeratul, 17.10.2007 14:33:
---
Birgie, 16.10.2007 18:50:
---
No jos sä nyt ihan välttämättä haluut tarjota, nii kai se on sit pakko lähtee. Mielellään lähempänä tulevaa lauantaita ku joulukuuta.
---
Kuka ny tarjoamisesta on puhunu? Omavaraisesti tietty, emmäkään mikään rikas pieru ole.
[/q]
MITÄ! ETKÖ SÄ RAKASTA MUA ENÄÄ!!!
Et rikas, mut pieru oot kuitenki? :D
[q]MesMeRise, 17.10.2007 20:47:
---
---
[/q]
Itsekin ajattelin lähteä ennen joulua vielä käymään lämpimässä. Tosin mulla lähtö venyy väkisin joulukuulle.
kaiken järjestyksee mikä on kyllä aika toivotonta!
Mä haluaisin jotkut hyvät kuulokkeet levyjen soitteluun.
..muuttua sellaiseksi ihmiseksi, joka osaa pitää taloutensa järkevässä tasapainossa.
... lisää aikaa viettää kullan kanssa, ja virkeyttä nauttia siitä!
... mutta myös raha kelpaisi, koska silloin voisi tehdä vähemmän töitä ja saada nuo aiemmin mainitut sitä kautta
BUKKAKE-NUORIA!
[q]MesMeRise, 17.10.2007 20:47:
---
---
[/q]
Mihis päin? Onko vielä päätetty?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117