Mä haluuuuun ...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- ...
- 154
- Seuraava »
palan täytekakkua.*kuolaa*
Just nyt ei puutu mitään muuta kuin kylmä olut ja yks ihminen viereen. Muuten on kaikki enemmän kuin hyvin.
tanssimaan, vaikka vatsatanssia...
että tunteiden/ajatuksien muuttaminen sanoiksi/teoiksi ois helpompaa eikä välttis tarttis aina stressaa kaikennäkösillä jälkiseurauksilla. Välillä ois kiva antaa vaa mennä ilman että ei tarttis miettiä. Tähän mennessä joka kerta kun oon yrittänyt on tullut aina paskaa silmille.
...rohkeutta sanoa muutama asia suoraan ja rehellisesti parille ihmiselle.
Prahaan!
Onneks tiistai aamuna lähtee lento *jiihaa**joo*
Lintsille! En oo tänä kesänä vielä käynyt.
[q]KooKie, 19.8.2007 18:54:
-Cirque Du Soleiliin.
[/q]
Mikäs mahtaa olla ajankohta?
Jotain kivaa viikonlopuks tai muuten on pakko jäädä töihin.
Rakastaa ja tulla rakastetuksi.
Perustarpeet.
Semmosen nallen halauksen, jonka voi laittaa mikroon lämpiämään ja sen jälkeen pistää kipeän niskan päälle (lämmintä pyyhettä jo kerkesin testailemaan, mutta lämpö ei 5minuuttia kauempaa pysynyt).
... julmetusti rahaa.
loputtomat rahat
Mä voisin haluta vaikka sellasen ihanan, siistin 50-60 -neliösen kaksion jossa on parveke ja pois tästä kimppakämpästä...
Löytää yhet silmälasit, ja... kännykkäni
Astianpesukoneen!
et ois jo kuun loppu
[q]sapeli, 10.1.2005 01:53:
Mä haluaisin että vuorokausissa ois ainakin 28 tuntia
[/q]
Tai enemmän
leffaseuraa... boxi täynnä kauhuleffoi enkä uskalla kattoo niitä yksin
[q]Miinapiina, 25.8.2007 18:43:
leffaseuraa... boxi täynnä kauhuleffoi enkä uskalla kattoo niitä yksin
[/q]
Jos oisin Suomessa, olisin ilmoittautunut heti! Oltais voitu yhessa siella tyynyn takana janskattaa... Kauhuleffat pitaa ehdottomasti katsoa jonkun seurassa.
P.S. Mulla on paha tapa kylla puristaa vieruskaverin kasi ihan verenkierrottomaksi, mutta ala kerro kellekaan, silla muuten kukaan ei halua katsoa mun kaa kauhuleffoja.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- ...
- 154
- Seuraava »