Mä haluuuuun ...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- ...
- 154
- Seuraava »
.. että asiat ois niinku ne oli ennen.. helvetti sentää..
haluan lomalle*uuh*
[q]Ronie, 27.2.2007 13:48:
Mä haluuuuun että lumet sulais, teiden suolais loppuis ja sitä myötä saisin haettua auton tallista
Uutta palikkaa asennusvalmiina vaikka kuinka
[/q]
Truu ;)
[q]Mar6, 27.2.2007 14:28:
---
Ronie, 27.2.2007 13:48:
Mä haluuuuun että lumet sulais, teiden suolais loppuis ja sitä myötä saisin haettua auton tallista
Uutta palikkaa asennusvalmiina vaikka kuinka
---
Truu ;)
[/q]
*grr**senkin*
että saisin pankista asuntolainaa just sen verran mitä yritän hakea
no Timce otas tosta
yh, eipä ihme jos puuduttaa. Mulla on sentään pioneer mut se on liian yksinkertanen :(
Uuden mikserin ja paljonpaljon haleja
[q]doris, 2.3.2007 12:03:
Uuden mikserin ja paljonpaljon haleja
[/q]
Mulle kans. Ehkä viel vähän enemmän noita miksereitä. :P
(Rupee Behringer puuduttamaan.)
mä haluun et paradoxin pelisuunnittelijat julkasis pelinsä vasta kun se on valmis*grr*
ei oo hirveen kiva ostaa pelejä ja odottaa 3-5v kunnes patch numero 9 saa pelin tarpeeks vakaaks ettei se kaadu parin minuutin välein*senkin*
[q]doris, 2.3.2007 12:11:
no Timce otas tosta
yh, eipä ihme jos puuduttaa. Mulla on sentään pioneer mut se on liian yksinkertanen :(
[/q]
Takas
Mikä Pinohiiri sulla on? Ku mulle kelpais joku 600:n. 300 mulla oli, mutta siitä loppui napit ja kytkimet kesken. :/
[q]Timce, 2.3.2007 12:45:
---
doris, 2.3.2007 12:11:
no Timce otas tosta
---
Takas
Mikä Pinohiiri sulla on? Ku mulle kelpais joku 600:n. 300 mulla oli, mutta siitä loppui napit ja kytkimet kesken. :/
[/q]
300, sama ongelma. Liian vähän hipelöitävää. 600 ois ostoslistalla. ja toi 300 on jo varattu kunhan päätän luopua siitä..
[q]egmondo, 2.3.2007 12:38:
---
Janisa, 1.3.2007 21:11:
...poronkaristysta ja perunamuussia...
---
maailmassa on kyl paljon asioita jota haluis mut miksi just poronkäristystä ja perunamuusia?*vink*
[/q]
No kun taalta ei saa semmosta kunnon perinteista suomi-ruokaa... Ja nyt iski himo...
Ihan rehellisesti...? Pitkalla tahtaimella...? Parisuhteen...!
Kaunissaareen (onneks koht pääsee *hihu*)
Että olis kesä jo*nyyh*
Punaset hiuxet, ehkä. Mut en oo varma uskallanko
[q]egmondo, 6.3.2007 22:46:
---
Janisa, 6.3.2007 22:32:
---
saaks noita ostettua jostain?
[/q]
Ei (ainakaan hyvia sellaisia...) mutta ne voi ansaita omilla teoilla...
[q]Janisa, 6.3.2007 22:32:
[/q]
saaks noita ostettua jostain?
Muuttaa yhteen kivaan kämppään, mutta siinä olis vuokra 605 euroa kuussa. Tietenkin kun kahestaan asuis niin ei tuntuis niin kauhealta mutta silti. Vuokraan sisältyis vesi ja oma autopaikka. Ja olis oma saunakin ja keskustaan noin kilsa matkaa! *pökr*
tän kuumeen ja muun sairastelun pois
niinjoo ja kävin kattomassa tosi kivaa ja halpaa kämppää tossa eilen. sekin olis kiva saada mut katsomassa oli n.30 muutakin..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- ...
- 154
- Seuraava »