Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- ...
- 70
- Seuraava »
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaH..!!!!!
[q]Intuition, 20.5.2007 16:34:
[/q]
sullahan on hyvät jutut!
ja jos en nyt ihan väärin muista
niin silloin rekisteröidyit tänne niin heti
ensinmäisenä aloit heruttelemaan jotain
mimmejä täällä. jotka oli sulle huomauttannut
ystävällisesti, että kannattaisi lopettaa, mutta
mitens kävi.
[q]Intuition, 20.5.2007 16:34:
[/q]
sanoisin että sun sanallinen anti on aika heikohkoa. =D
Parahin: Occu.. väärän informaation levitys ja hyväksi käyttö on rikos!
[q]intution
Pistäppä tuolle Occulle vastaavaa sampleä perille, ettei se kånalan aivoripuliriihi koidu kohtaloksi!
[/q]
sä et vaan käsitä!
et varmasti missään vaiheessa ole tullut miettineeksi, että kenestäköhän tämä kaikki täällä on lähtennyt? olisko syytä katsoa peiliin ja pohdiskella hetki.
ja kenen kohtaloksi olen muodostumassa, sunko? oot nyt niin masiksissa siellä, että oikeasti harkitset tekeväsi jotain todella typerää itsellesi, niinkö? kyynel!
[q]Intuition, 20.5.2007 17:04:
[/q]
WTF?
voisitko tarkentaa?
nyt tipuin kärryiltä ja aika pahasti!
mitä väärää tietoa oon susta levittännyt, saatikaan käyttännyt hyväkseni?
ja oonko nyt saamassa jonkun syytteen?
LOL!
Occu: meneppä itse peilisi eteen, katso jos kykenet ja masennu. Olet lähes ainoa joka tällä hiekkalaatikolla YHÄ jatkaa ja itkee: "EIKÄ SIITÄ ASIAT MIKSIKÄÄN MUUTU!"
HUOMASITKO? Rivinvaihto!!! :O
[q]Intuition, 20.5.2007 17:04:
[/q]
Ss-ss-ss.. kuuletko "tuon"??? En minäkään. Se syntyy siitä, kun: KUKAAN EI VÄLITÄ VITTUAKAAN!!!!!
edit: edelleen itseäni =D
[q]Intuition, 20.5.2007 17:20:
Occu: meneppä itse peilisi eteen, katso jos kykenet ja masennu. Olet lähes ainoa joka tällä hiekkalaatikolla YHÄ jatkaa ja itkee: "EIKÄ SIITÄ ASIAT MIKSIKÄÄN MUUTU!"
[/q]
oikeesti pystytsä kirjottaan lauseita ilman et pistät sinne käsittämättömän määrän isojakirjaimia? kokeilisit edes.
[q]Intuition, 20.5.2007 13:45:
Näistä sankareista on jo ilmoitettu eteenpäin. ;)[/q]
ihan näin lakia mitään ymmärtämättömänä kehäkolmosen ulkopuolisena kiinnostas tietää että mistähän mahdat syyttää?
[q]Intuition, 20.5.2007 17:20:
[/q]
ei näytä muuttuvan ei.
tässä on kokoajan lähestulkoon tai ainakin alunperin ollut kyse siitä, että sattuu silmiin lukea noita sun myynti/ostoilmoituksia kun ne on niin vituilleen kirjoitettu. ranskalaiset viivat ja rivienvaihdot selkeyttävät kummasti. tästä asiasta kun sulle huomautettiin niin vastaukseksi tulee vain, että haistakaa vittu mä kirjotan just niin kuin lystään. no ei siinä mitään. kirjoita vain, mutta onko se tuottannut kovinkaan erikoista tulosta? ei, ei varmasti ole ei. ja olen kuitenkin aika varma, että tämänkin foorumin käyttäjillä on noita sun hakemia levyjä hyllyssään, mutta ovat tuskin kovin innokkaita niitä poistamaan tollaiselle heebolle jolla ei oikeasti ole minkään valtakunnana käytöstapoja.
ja ei, emmä itke, yritän vain edelleenkin neuvoa sua rauhanomaisin keinoin käyttäytymään täällä foorumilla ja sitä kautta vaikka siellä ihan oikeassakin mailmassa.
tosin oot onnistunnut lähestulkoon jokaisessa topicissa tyrimään mahdollisuutesi aika hyvin.
jos kaveri ilmoittaa että ei myy alle viittä levyä ja koitat ostaa siltä vain yhtä levyä niin onko siinä jokin ristiriita ja mahdollisesti syy sille, ettei se jaksa vaivautua vastaamaan sulle txt:nä että lue kunnolla hänen myynti-ilmoituksensa. varsinkin sen jälkeen kun alat viellä pommittamaan toista txt:nä kun hän on tekemässä arkisia askareitaan. vähemmästäkin sitä vittuuntuisi ja olisi välittämättä enään siitä numerosta tulleista viesteistä/puheluista.
ei tää mailma vain yksinkertaisesti pyöri sun tai kenenkään muun yksilön ympärillä aina juuri niin kuin se haluaisi. tällehän me muut ei voida oikeastaan yhtään mitään. aina löytyy joku joka on flipannu, syntynnyt sekaisin tai muuten vaan koittaa olla joku mitä ei ole ja on pakko päteä.
ja joo huomasin rivin vaihdon!
onko se niin perkeleen vaikeata painaa puhelimessa kolme kertaa nollaa nopeasti jolloin se vaihtaa riviä?
[q]typ0, 20.5.2007 17:21:
ihan näin lakia mitään ymmärtämättömänä kehäkolmosen ulkopuolisena kiinnostas tietää että mistähän mahdat syyttää?
[/q]
[q]Intuition, 20.05.2007
Occu: Tulet saamaan palautetta. Adios.
[/q]
[q]Intuition, 20.5.2007 13:45:
Näistä sankareista on jo ilmoitettu eteenpäin. ;)
[/q]
tämä itseasiassa muakin kiinnostaa!
Kannattiko nyt oikeesti tuoda toi keskustelu
tänne? Mikä tossa on sellasta mitä ei voi
hoitaa vaikka privana?
[q]Karski, 20.5.2007 17:42:
Mikä tossa on sellasta mitä ei voi hoitaa vaikka privana?[/q]
viihdearvo =D miten mä pärjään mun duunipäivän loppuun jos intuition rupee whineen privassa =D
[q]Karski Mikä tossa on sellasta mitä ei voi
hoitaa vaikka privana?
[/q]
Viihdettä kansalle!
hoitaa vaikka privana?
[/q]
En mä muista tiedä, mutta minulle ainakin helvetin hyvää (vaikkakin tavallaan surullista) sunnuntaiviihdettä Jatkakaa
hoitaa vaikka privana?
[/q]
se ettei sille voi pistää privaa
[q]Occu, 20.5.2007 17:44:
---
Karski, 20.5.2007 17:42:
Kannattiko nyt oikeesti tuoda toi keskustelu tänne? Mikä tossa on sellasta mitä ei voi
hoitaa vaikka privana?
---
se ettei sille voi pistää privaa
[/q]
aika painava argumentti
Occu: kuvailit itsesi kattavasti! Voisitko jatkaa? Jatkathan??
..Ja tuo: "Rauhanomaisin keinoin" = HaaaaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa!!! 9 ihmistä täälläkin säälien SULLE nauraa joista 3 vastakkaisen sukupuolen edustajia joilta yhteisterveiset: 'sinusta poika tuskin koskaan miestä kasvaa.' Kiitos tytöt! Tähän mitään lisätä tarvitse.
[q]Intuition, 20.5.2007 17:47:
Occu: kuvailit itsesi kattavasti! Voisitko jatkaa? Jatkathan??
..Ja tuo: "Rauhanomaisin keinoin" = HaaaaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa!!! 9 ihmistä täälläkin säälien SULLE nauraa joista 3 vastakkaisen sukupuolen edustajia joilta yhteisterveiset: 'sinusta poika tuskin koskaan miestä kasvaa.' Kiitos tytöt! Tähän mitään lisätä tarvitse.
[/q]
täällä sulle nauraa kaikki ketä on online! :D
jos et ole jo sitä sattunnut tajuamaan aikaisemmin
Tämä thread on jälleen kerran suora kopio Plattarilta. Tarkoituksena on jatkaa kaikkien täysin käsittämättömään OT-myllytykseen menneiden juttujen setvimistä mieluummin täällä kuin niiden alkuperäisessä topicissa ja OT-keskustelun voi fiksu käyttäjä siirtää käytäväksi loppuun täällä jo ennen moderaattoreiden väliintuloakin.
Aloitetaanpa.
Rush-topicista:
[q]tumpsi:
Jone hei, mitäs jos jättäsit lukematta jos se sua noin paljon vituttaa?
Säkin oot ilmassu mielipitees tässä topikissa jo ties mihin, itkenyt moderaattoreita apuun yms...
[/q]
Yleisellä tasolla oon todella rauhallinen mies, mutta aina kun joku käyttää termiä "itkeä" mun tekemisistäni, niin tunnen vastustamatonta halua iskeä tältä henkilöltä legot ruoansulatukseen. Miksiköhän?
[q]tumpsi:
edit: Jone: eikä ole mun silmään sattunut sulta palautetta itse bileestä, joten syyllistyt tässä ihan samaan kuin minä, ja kaikki muutkin. Vai oletko sä jotenkin korkeemmalla hierarkiassa kuin mä tai joku muu?
[/q]
Väärin. Mä en ole antanut yhtään ainoaa sanaa sellaista informaatiota, jonka todenperäisyydestä ei ole mitään takeita. Päinvastoin olen ainoastaan pyytänyt muitakin lopettamaan tällaisen informaation jakamisen ja sellaisten asioiden käsittelyn, joilla ei ole mitään tekemistä Rushin tapahtumapalautteen kanssa. Mun tarkoitukseni on siis ollut saada toi koko asiaton mylly loppumaan ja suurin osa muista on vaan heittänyt bensaa liekkeihin.
Miten noi 2 on samoja asioita?
[q]tumpsi:
Ja ainakin mulle on tullut jo useassa topikissa selväksi että sulla on Anaa vastaan jotain, en tiedä mitä.
Mutta eiköhän senkin voi jossain muualla selvittää kuin julkisella foorumilla?
[/q]
Sähän voit kysyä tohon aavistukseesi vastausta Analta. Ei meillä nimittäin ole mitään sellaista henkilökohtaista kaunaa ettei tultais toimeen vaikka sinä, asiasta ulkopuolinen, arvailisit mitä. Itseasiassa me tullaan Anan kanssa Klubituksen ulkopuolella suhteellisen loistavasti toimeen.
-
Cheers, OT jatkukoon muistakin aiheista.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- ...
- 70
- Seuraava »