Elacin korvatulppien kimppatilaus (HELSINKI)
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 28
- Seuraava »
Jotenkin ne ahdistaa ja kyllä tuntuu kuin olis jossain kammiossa. Enkä osaa puhua ne päässä Siis huudan vaan tai hoen täh, täh, täh kokoajan. Tekee mieli repiä ne kokoajan pois päästä. Vaikea selittää...
[q]mayah:
JEEE!! Mun Elacinit tuli tänään! Vähän ensin ihmettelin, et mitä hemmettiä nää nyt suodattaa, ennen ku ymmärsin, et ne pitää tavallaan kääntää sinne korvaan sisälle. Tänään pääsee kokeilee soittamista ja huomenna testaa sit ihan oikeissa bileissä, et miten ne toimii *jiihaa*[/q]
Kantsii lukee ne käyttöohjeet. Sillon ku mä viel ostin niin oli henk.koht. opastus noihin vempaimiin ja loistavana asiana 2v. takuu (ku eiks nykyään oo vuoden?), jota tulikin käytettyy pikkasen ennen sen umpeutumista.
[q]mayah:
Takuu on edelleen 2 vuotta materiaalin ja valmistusvirheitten suhteen ja vuosi sopivuuden suhteen :)[/q]
OK, tosin toi sopivuus oli se osa mitä ite tarvitsin....
Pääsin eilen kokeilemaan ensimmäistä kertaa upouusia elacinejani ja olen kyllä todella tyytyväinen.
Sellasta jäin miettimään, että kannattaakohan noita käyttää pacifiquessa, kun vedellä puhdistuksenkin ajaksi suodattimet täytyy irrottaa...
[q]pupuTupuna:
Sellasta jäin miettimään, että kannattaakohan noita käyttää pacifiquessa, kun vedellä puhdistuksenkin ajaksi suodattimet täytyy irrottaa...[/q]
No jossei suodattimet saa kastua, niin mieti siitä...
[q][Nuclear]:
---
No jossei suodattimet saa kastua, niin mieti siitä...
[/q]
Niin mutta jos ei sukeltele, niin haittaako roiskeet? Sitä pohdin... Paras ehkä vaan jättää suosiolla kotiin...*hymy*
[q]pupuTupuna:
Niin mutta jos ei sukeltele, niin haittaako roiskeet? Sitä pohdin... Paras ehkä vaan jättää suosiolla kotiin...*hymy*[/q]
En mä ainakaan viitti alkaa leikkii tulella, mielummin ostaa 5 kuuset jostain ja käyttää niitä.
[q]mayah:
Tänään pääsee kokeilee soittamista ja huomenna testaa sit ihan oikeissa bileissä, et miten ne toimii
[/q]
Kuis skulas?
[q]mayah:
Ihan jees, pitää vaan vähän kerrallaan totutella niiden kans olemiseen. Hymyileminen tuntuu vähän epämiellyttävältä, mut se nyt ei oo mulle mikään ongelma ;) Ja tosiaan, pitää hiukan harjotella, et ne on oikein päässä :)[/q]
Itsellani ainakin meni hetken aikaa etta tulpat hieman pehmeni, jonka jalkeen niiden miellyttavyys oli viela alkuperaista huomattavasti suurempi. Eli siis kerroppa muutaman kk paasta milta tuntuu..
[q]pupuTupuna:
Niin mutta jos ei sukeltele, niin haittaako roiskeet? Sitä pohdin... Paras ehkä vaan jättää suosiolla kotiin...*hymy*
[/q]
Sain viime kesana Ilosaarirockissa roiskeita korviin, kun yleison paalle suihkutetaan vetta. Tulppa meni "lukkoon" ja aani kuului todella huonosti lapi.. muutaman tunti meni jotta tulppa kuivui ja oli ok. Eli et varmaan halua pilata bileita ja ehka tulppiakin silla etta saat roiskeita niihin..
Itse jatan Elacinit suosiolla kotiin. Viime vuoden Pacifiquessa oli paasalin aani suht hiljaisella ja tulppia ei todellakaan tarvinnut. Ja itse en juurikaan aikaa muilla areenoilla viettanyt.
Oisko täl hetkel innostuneit? Oon alkanu pelkää kuuloni puolesta, ku muutaman kerran seuraavana päivänä ei oo oikee kuullu kunnol..
Tässä olis ainakin yks hyvin kiinnostunut tilaaja. Kuulon menettäminen ei oikein innosta...*ding*
mä voisin olla kans kiinnostunut, eli ku joku on tota hoitamas ni ottakaapas ihmeessä yhteyttä
Mä tarviin kans tulpat, olis hyvä jos sais ainaski sen 10 henkilöö kasattuu, nii säästäis edes vähäsen!
Jos kiinostusta on tosiaan tarpeeksi monella niin minä hommaan myös nämä elacit.
Mulla on jo todettu kuulovaurio (työn aiheuttama) jota en halua pahentaa.
Mutta vasta muutaman kuukauden päästä voin osallistua tilaukseen jos sitä järjestetään.
Tää myös mukana!
itelki hankinnan alla..kuhan vaan sais sen rahan pikaan jostain..
Voisin olla kanssa mukana.
Tällä kertaa voisin minäkin hankkia ne customoidut korvatulpat :)
Voisin olla myös mukana tulppien tilauksessa..
Mä aloitan tästä nyt uuden threadin, jotta pysytään nykyajassa.. Kiitos Apo
Eli kyselen nyt kiinnostuneita Elacin korvatulppien kimppatilaukseen. Viimeksi tilausta hoiti terraluna ja tässä siis _alustavasti_ hänen selvittämänsä hintatiedot (23.09.2004)
[q]terraluna:
Soitin tänään maahantuojalle ja kyselin alustavasti hintoja. Maahantuojan mukaan:
-normaalihinta on 189 euroa/pari
-tilaus, väh. 10 hlöä, hinta 155 euroa/pari
-tilaus väh. 20 hlöä, hinta 150 euroa/pari
150 eurosta hintaa ei kuulemma voi enää paljoa laskea.
[/q]
Mikäli kiinnostuneita löytyy, soitan vielä tällä viikolla ja kyselen hinnat jne. tarkemmin.
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 28
- Seuraava »