Elacin korvatulppien kimppatilaus (HELSINKI)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- ...
- 28
- Seuraava »
Jos seuraavaan pääsis mukaan niin pitäis sitä kai jotenkin hesaan saakka eksyä... Ellei sit saada ees kymmentä ihmistä kasaan Tampereelta? HOX!
Edit: Löysinkin jo Tampereen vastaavan threadin, so carry on...
helsingistä kaksi ilmoittautuu seuraavaan o/
Omista puolitoista vuotta sitten hankituista elacineista on toinen runko löystynyt siihen kuntoon että ei enää korvassa pysy. Soitteli ja kysyin asiasta, ja uuden rungon hinta on n. 60 luokkaa. ihan infoksi niille jolla tilanne on mahdollisesti samankaltainen. :)
Mun tulpissa on kanssa jotain vikaa kun eivät enää mahdu korviin kunnolla. Mitenhän näissä tapauksissa, meneekö takuuseen(1-2v.) vai omasta pussista?
[q]Mizfir, 28.2.2007 16:07:
Mun tulpissa on kanssa jotain vikaa kun eivät enää mahdu korviin kunnolla.
[/q]
Noiden istuvuudella on vuoden takuu, joten reklamaatiota peliin.
[q]Mizfir, 28.2.2007 16:07:
Mun tulpissa on kanssa jotain vikaa kun eivät enää mahdu korviin kunnolla. Mitenhän näissä tapauksissa, meneekö takuuseen(1-2v.) vai omasta pussista?
[/q]
just kirjotin tohon ylemmäks.
seuraavalle kerralle vois tulla mukaan...
Hep, messis.
Hephei, mukana.
mukana
Mukana!
Hei, mites tää homma toimii jos on hävittänyt toisen tulpan. Onkohan noita mahdollista saada erillisinä, kun kerta muotit on jo aikoinaan otettu ?
.m
joo sama juttu edessä ja minä en sitä hävittäny vaan yks prk!!!!
Minultakin hävynny molemmat joten tarvis uudet!
noste :D
jos vaikka kesäks sais tulpat festareille ;)
mukana
tällä kertaa mä haluan OIKEASTI olla messissä tässä tilauksessa..
pari viimeistä kertaa on just missannut nää..
[q]flaikku, 9.4.2007 20:08:
Onkohan noita mahdollista saada erillisinä, kun kerta muotit on jo aikoinaan otettu ?
[/q]
itse soittelin samasta n. vuosi takaperin ja ainakaan silloin eivät kuulemma säilyttäneet muotteja, kuin noin kuukauden tjsp. kannattaa silti soittaa - hyvällä tuurilla voi saada uudet halvemmalla.
alkaisikos tässä olemaan jo porukkaa tarpeeksi kasassa seuraavaan tilaukseen?
[color=violet]Erittäin kiinostunut! Osallistun joukkotilaukseen mikäli sellaista todellakin ollaan tekemässä. Kiitos hyvästä ajatuksesta. Tärkeää suojata korvat, jotta pystyy sit vielä pappanakin reivaa ja kuulee jopa musankin... ;) [/color]
Laskin tuosta nopeasti kymmenen innostunutta. Mikäli vanhat tiedot pitävät paikkaansa, niin kymmenellä osallistujalla saatiin hintaa painettua jo ratkaisevasti alemmas, 20 henkeä sitten taas verrattuna kymmeneen osallistujaan ei pienennä enää hintaa ratkaisevasti.
Saataisiinko Tampereelta liikenteeseen vielä muutama innostunut, niin voitaisiin tilata valosten ottaja Tampereelle?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- ...
- 28
- Seuraava »