Illumination 22.1.2005 @ Joensuu

Back to tapahtumat O

Jengi ylisti Peakin setin erittäin korkealle ja olen täysin samaa mieltä. Setti oli hyvin rakennettu ja sen sisällä musiikkityyli vaihteli sujuvasti. Erinomaista!*joo*

Hemmetin hyvä porukka oli paikalla, kaikki värikkäät klubipersoonat, joten bileet olivat kokemisen arvoiset.
Kivaa oli ja ens kerral yhtä reipas je rento meno*hymy*.

Itsehän henkilökohtaisesti tykkäsin! \,,/

Peak oli mielestäni alusta letkeä( ehkä vähän liankin) ja pelästyin että house tulee pysymään liian rentona koko illan.
Mies kuitenkin yllätti välillä tuli aovan loistavaa techy/sexy electronics housee ja lopuksi kiva paketti joka sisälsi breaksii ja teknoo Erinomainen setti Tempon uudelta residentiltä

Sasha rankaisi kovaa ja kuulin mielestäni välistä loistavia acid soundejakin, Voodoo People rmx oli kyllä loisto *sydän*
Harmi vaan että Peakin settiä tuli välillä niin kovaa revittyä, että Sashan setin alusta minulla kramppasi pahasti sisäreidet *grr**eiei**iihhih* Siinä taas meni yli tunti chillatteessa ja juodessa vettä, harmittaa... Polkkaahan sitä ollaan eniten odotettu sinä iltana Niinkuin Sasha itse sanoi setti oli "Sellainen leka, että oksat pois"

Kiitän meidän bileporukkaa huipusta menosta *aplodit**jiihaa**joo* Edes känniääliöt tanssilattialla eivät pilaneet fiiliksiä

Selvästi kysessä ollut hyvät bileet, harmi kun ei oikein päässyt paikalle täältä Espanjasta asti

[q]Dj_Albert:
Selvästi kysessä ollut hyvät bileet, harmi kun ei oikein päässyt paikalle täältä Espanjasta asti
[/q]
Eipäs selitellä...

Miksaukset ja livet osioon lisätty kahden tunnin osa setistä. Valitettavasti md loppui kesken niin ei saanut loppuosaa talteen. Toivottavasti maistuu!

Peak

O