Mitä ostit tänään topic

Back to tunkio O

Kenttälipun "An Evening With Dream Theater" keikkaan.

Kaljaa, tupakkaa, levyjä, Novation Novan, Clavia Nord Rack 2x:n, M-Audio Midisport 4x4:n, Audiotrak MAYA 44 Audio Interfacen, CME UF 5 midikiipparin......öööööö......kylmälaukun.....ruokaa.... Mitähän muuta?

[q]*angelikA reD*, 3.6.2005 21:51:
tyhjiä cd-levyjä, bensaa, safkaa ja punaisen gerberan.

edit: eiks nännitarrat oo sitä varten et ne blokkaa sen, et nännit ei loista yläosasta läpi?*ding**hymy*
[/q]

Jep, just sitä varten.

[q]
Jep, just sitä varten.
[/q]

saatan tietää vähän, mutta se vähä on sentään asiaa. :D

ostin jäsenkortin motivukseen

Alkomahoolia.

- 2 kynsilakkaa
- stay up -sukat
- nännitarrat

- pakastepizzan
- sipsejä
- energiajuomaa
- bissee

[q]dj dice, 3.6.2005 21:22:
---
Lindab, 3.6.2005 21:21:
- 2 kynsilakkaa
- stay up -sukat
- nännitarrat

---
mä oon nOOb tälläsissä jutuissa, mut mitkä on nännitarrat ? *aplodit**iloinen*
[/q]

Mulla on sellaset super nännit, jotka loistaa kaikkien vaatteiden läpi, heti kun on vähänkin kylmä
Tarrojen pitäs peittää nöpsääminen. Huomenna selvii toimivatko toivotulla tavalla vai eivät.

[q]Lindab, 3.6.2005 22:18:
Mulla on sellaset super nännit, jotka loistaa kaikkien vaatteiden läpi, heti kun on vähänkin kylmä
[/q]
o________O
supernännit <3

Kulta osti mulle kivan kesämekon

[q]dj dice, 3.6.2005 23:09:
kaikilla meillä on ongelmamme mut mun mielestä (ihan ofshootti), mut ei se et nännit näpättää näytä vältsisti huonolta
[/q]

Ei se oo kovin kiva kuitenkaan, ettö töissä kun tulee asiakkaita niin nännit töröttää kilsan päähän. Saati sitten ylppärijuhlissa... Ainiin muuten, ne tarrat ei ees toiminut. vielä uudestaan.

[q]tumpsi, 4.6.2005 13:25:

o________O
supernännit <3
[/q]

keittoonhan sitä tässä taas sortui.*blush**sars*

Digikameran*iloinen* ja eikun räpsimään...

[q]dj dice, 5.6.2005 22:12:
---
Lindab, 5.6.2005 06:34:
---
dj dice, 3.6.2005 23:09:
kaikilla meillä on ongelmamme mut mun mielestä (ihan ofshootti), mut ei se et nännit näpättää näytä vältsisti huonolta

---

Ei se oo kovin kiva kuitenkaan, ettö töissä kun tulee asiakkaita niin nännit töröttää kilsan päähän. Saati sitten ylppärijuhlissa... Ainiin muuten, ne tarrat ei ees toiminut. vielä uudestaan.

---

tässä tietenkin voisi heittää ilmoille kyssärin että miks ne nännit näpättää asiakkaiden paikalla ollessa, mutta en viiti heittää koska se ois aika mautonta *hih**iloinen* toivottavasti löydät ratkaisun tohon ongelmaan
[/q]

Meillä vetää töissä!
Nojoo, on niitä suurempiakin murheita kuin nännit. Pitäs varmaan ostaa jotkut topatut tissiliivit tai jotain. No en ole kyllä ostamassa.

Pari kirjaa; Clive Cussler - Hurrikaanin silmässä ja "Euroopan mestarikokkien pöydässä"-kokoelman (painaa jotain neljä kiloa..)

ja sitten uuden hyvän paistinpannun sekä macin puukon ja sille keraamisen puikon...pakko kokeilla maciakin kun on muut melkeinpä zwillingeniä. että se on hyvä puukko *sydän*

lipun Suomi-Romania futismatsiin lokakuulle

[q][Siru], 17.2.2009 22:58:
---
Zenni, 17.2.2009 22:57:
---
[Siru], 17.2.2009 22:40:
Uuden colgate360 hammasharjan. Se puhdistaa koko suun!

---

Voi noita slim tip -harjaksia!

---

puhdistaa myös kielen ja poskien sisäpinnat
[/q]

Aargh, meinaan oikeesti aina kuolla ku nään ton mainoksen töllöstä :D

[q]Fyraett, 15.9.2006 16:47:
---
Zenni, 15.9.2006 16:40:
sit kohta vielä ehkäpä kaljakaupan kautta ja kalsarikännit valmiina

---

Eiks se oo sun tapaukses piccarikännit :>
[/q]

Toi kuulostaa jotenki irstaalta, eikä pikkareis voi röyhtäillä ja haista pahalle

O