MINIMIAU! 31.12.2004 @ Tampere
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
Joo tänne.
No niin, vuosi vaihtui kyllä hyvin miellyttävissä tunnelmissa. Hyvää musiikkia, kivoja ihmisiä ja ennenkaikkea mahtavat safkatarjoilut!! Kiitos näistä :)
musiikki + ruoka + seura.
Voi mikä verraton yhdistelmä. Oli kyllä kivaa kaiken kaikkiaan. Ruokasetti oli hävytön!
Ja voi voi sitä biisiä jolla uusi vuosi alkoi. Oikein kylmät väreet tuli :)
Kiitos miau!
ps. Ja loistavaa musaa jatkoilla. Oikein hyvin jakso loppuun asti. Jengiä oli hyvin ja tanssilattialla menoa alusta loppuun asti (:
Paikan toimivuus yllätti
Hyvät bileet, hyvää muzak, sopivasti populaa...
hyvä PA, fiilis ja safkatarjoilu++
Kyllä miau osaa!
ei valittamista. homma toimi :)
Kivaa oli ja kiitos ruoasta! Coctailkurkut ruleZ
Lähdettiin kyl suht' ajoissa kun tänään pitää jaksaa kuunnella Kerri Chandleria
[q]Tontsis:
anteeksipyyntö sille tytölle, jolle ilkeilin miestenvessankäytöstä. Otapa yhteyttä, jos satut lukemaan tän, niin tarjoon seuraavan :)
[/q]
Itsekin törmäsin pariin vastaavaan Nokka pystyssä tullaan miestenhuoneesta pois. Ottaa päähän tollaset
Itse pileet oli mukavat. Hyvä seura & hyvä musa *sydän*
Ihan hemmetin hauskaa
Supersamuli <3
Uke <3
Kim <3
Taas tuli vaix kui hyvää musaa
ja oli vaix kui hauskaa
ja tuli häröiltyy vaix kui pali <3
Voi Miau !
Ihquu !!
ketä nää kivat ihmiset tai hyvä seura on ollu? ens kerralla ku mä lähen bileisiin ni mä jään kyl kotiin.
mut prodigyworldin king of girls (rex the slim remix) ja kaikki muut *sydän*
Ainiin. Drs ja Linksu. Ens kerralla mä sidon teidät toisinne kiinnit esim. nippusiteillä ja sen jälkeen köytän johonkin tolppaan, jos ootte noin uber kännissä. Miksu, laskitko monta juomaa kaadoit? :D
Ei mut hyvää uutta vuotta ;)
[q]UzU:
Ainiin. Drs ja Linksu. Ens kerralla mä sidon teidät toisinne kiinnit esim. nippusiteillä ja sen jälkeen köytän johonkin tolppaan, jos ootte noin uber kännissä. Miksu, laskitko monta juomaa kaadoit? :D
Ei mut hyvää uutta vuotta ;)
[/q]
mä kaadoin vaan yhen :( mun päälle kaatu ainakin 3..
[q]drS:
mä kaadoin vaan yhen :(
[/q]
Ja senkin mun niskaan!
itse bileisiin ei päässy töiden takia, mut jatkoilla oli oikein mukavaa
...anteeksi pieni *känni*tilani (pikakännit kuohuviinillä)
Hauskuutta ja hyvää musaa riitti, mitäpä muuta voisi toivoa. Uusi vuosi vaihtui lähes huomaamatta
Paikalla olin, ja se ruoka olin pudota :)
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »