Klubituslaisilla lapsia?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...
- 22
- Seuraava »
[q]peikkotyttö:
pakko kai myöntää että välillä iskee melkoinen vauvakuume*blush*toivottavasti kuitenkin jaksettais vielä pari vuotta odottaa vauvojen tekemistä...siihen asti vaan treenataan*hih*
[/q]
toinen entropyvauva olisikin aika pop ;)
[q]Anime:
-Äärimmäisen onnellinen 3-vuotiaan tytön "isukki"-
[/q]
Toi on kyllä sellainen juttu, että sun on syytäkin olla ylpeä teostasi ja tietysti myös sen tuomasta vastuusta. Liian harvassa on sellaiset joilla riittää rohkeus antamaan joillekin sen kaikkein parhaimman mahdollisen lahjan. Ja aktiivinen roolisi lapsen elämässä luo varmaan hänellekin lisää tuvallisuuden ja suvaitsevaisuuden tunnetta.
Toivottavasti itsekin joutuisin joskus vastaavaan asemaan.
Ehkä joskus vielä näen myös teidätkin yhdessä.
" Onnellinen se, joka voi tehdä toiset onnelliseksi"
On yksi *plur**pihkassa**sydän*
Ellen nyt 5kk vanha*iloinen*
Aika pelottavaa, miten paljon täällä puhutaan jo niin kuin etukäteen yh-äiteydestä. Tossa pari sivua taakkepäin mm. Lene pisti sellaista viestiä että leuka vähän loksahteli auki..meni jotenkin tyyliin "mies tai sitten yh-äitinä sellainen työ joka ei jätä lasta varjoon.." ...ihan kuin yh-äiti ois lapsen syntymästä asti yksi selkeä vaihtoehto!? Toivon hartaasti että tulkitsen monen täällä postanneen tyttelin ajatusmaailmat täysin vääriksi. Tulipas kieroutunut olo. Voihan elatusmaksu sentään.
[q]Lene:
Ehkä joskus, jos siihen on kaikinpuolin mahdollisuudet esim. se mies tai ainakin sellainen työ yksinhuoltajana, ettei lapset jäisi sen rinnalla liiaksi varjoon. En haluaisi lapsia sillä mentaaliteetilla, että ne ovat ihania - koiranpennut on *lmao*. Enemmänkin kiinnostaisi nimenomaan juuri se kasvatus. Kummityttö (kohta 3 v.) on jo osoittanut, miten mielenkiintoista ja kiehtovaa on seurata lapsen kasvua. Ja jossain vaiheessa elämää varmasti alkaa tuntua, että pelkästään itselleen eläminen ei tunnu riittävältä. Tosin ehkä silloin voisi myös tyytyä hevoseen ja pariin koiraan.
[/q]
Just tähän viittasin :) toivottavasti tämä on vain huonoa läppää. Toisaalta, olen törmännyt irl:ssäkin vastaavanlaisiin lausahduksiin, että tytöt haluaa kasvattamaan vain "jotain". Tuntuu just samalta hommalta kuin se, kun tytöt paijaa pienenä hevosia ja "hallitsevat" niitä keikkumalla niiden selässä. Hoivaamisvietti. Maailmankuvaani on tähän asti kuulunut sellainen ajatus, että lapsi tehdään rakkaudesta tähän maailmaan, mutta yllättävän moni on sanonut haluavansa tuoda pikkutoukkia maailmaan vain hoivatakseen ja kasvattaakseen niitä. Perkele! Toivottavasti osaatte hoitaa edes Jukka-palmunne isoksi.
vastaus äänestykseen on: suunnitteilla.
Ollaan ukon kanssa päätetty jo toukokuussa 04, että muksu olisi tervetullu, joten jätin pillerit pois. Mitään himoyrittämistä ei olla harrastettu, vaan annetaan tulla kun on tullakseen, ainakaan ei ole pillerit ehkäsemässä enää..
nyt vasta alkaa ehkä tuloksia syntyä, sillä pillereiden lopettamisen jälkeen vähintään puol vuotta (keskimäärin siis) pillerien vaikutus kestää vielä...
[q]Janne:
Irrrma ja ~hyny~:hän saavat lapsen aivan näillä hetkillä, elleivät jo saaneet. Heidi pakkaili kiksulevyjä synnytyssalissa soitettavaksi jo jokin aika sitten - tietääkö joku, onko vauva jo syntynyt?
Niin ja Blondiella ja Kuusirpillä on lapsi myös.
[/q]
eipä ole vielä tullut ulos. mut eiköhän se sieltä kohta tule. Godfather odottelee jo.
[q]Pikachu:
ei toi raskausaika topicci nyt ihan samaa asiaa mun mielestä aja..
Meillä on vauva!!*plur* koht 4kk ikäinen Ellen
[/q]
enkä vieläkään ole nähnyt :(
[q]Nalatsu:
nyt vasta alkaa ehkä tuloksia syntyä, sillä pillereiden lopettamisen jälkeen vähintään puol vuotta (keskimäärin siis) pillerien vaikutus kestää vielä...
[/q]
Ei se vaikutus kestä läheskään kaikilla niin kauaa.......Mulla on elävä todiste tossa vieressä Mä tulin raskaaks kuukauden sisällä pillereitten lopettamisesta !
Eipä ole vielä, mut aika näyttää milloin on oikea hetki
[q]kirsch:
Jos se ero sattuukin tulemaan, vaikka isi ja äiti on joskus ollut niiin rakastuneita, niin mitäs sitten?
Harvemmin mies niitä pentuja ottaa.
[/q]
Onpa aika julmaa tekstia - ikaankuin isat "harvemmin" rakastaisivat lapsiaan eivatka haluaisi niita huoltaa... Kaytannossa kuitenkin Suomen oikeusjarjestelma antaa lapset melkein automaattisesti aidille, riippumatta siita, kumpi huoltajuutta enemman haluaisi tai sen ansaitsisi. Aidin taytyy olla vahintaan lapsiaan pahoinpiteleva narkkari ennen kuin isalla on mitaan saumoja. Usko aitimyyttiin elaa ja voi hyvin...
[q]kirsch:
Jos haluaa lapsen, on naisena pakko varautua siihen, että yh-äitiys on hyvin mahdollista.
Maailma vaan on tälläinen nykyään.
[/q]
Sinansa ihan realistista, mutta ehka hieman huono lahtokohta millekaan parisuhteelle ..? Ja sakk303 taisi kuitenkin kritisoida sita, etta lahtokohtaisesti halutaan vain lapsi ilman miesta, eika sita, etta sellaiseen tilanteeseen paatyisi eron tms kautta. Mista olen muuten sakk303:n kanssa melko samoilla linjoilla.
Löytyy yksi kappale pieniä taaperoita...
tosin en tällä hetkellä seurustele ja lapsi on äidillään.
[q]RiNiK:
Löytyy yksi kappale pieniä taaperoita...
[/q]
Oho!
En olisi arvannut. :)
[q]Astaroth:
Oho!
En olisi arvannut. :)
[/q]
Et oo koskaan tullu kysyneeks...
[q]Pikachu:
---
Ei se vaikutus kestä läheskään kaikilla niin kauaa.......Mulla on elävä todiste tossa vieressä Mä tulin raskaaks kuukauden sisällä pillereitten lopettamisesta !
[/q]
Se nyt oli vaan yleistys..
Toivotaan että vielä joku päivä
Ei ainakaan vielä löydy... Haluaisin itse ainakin tehdä erilaisia asioita jotka saattaa hankaloitua lasten saamisen myötä...
Ja tietenkin täytyyhän etsiä sellainen kunnollinen mies, joka kestää ensinnäkin mua ja toiseksi ottaa myöskin vastuun perheestä. Siinä sitä urakkaa riittää varmasti hyväksi aikaa...
Mutta lapset on joka tapauksessa aivan ihania olentoja *sydän*
[q]MiSSy*:
toiseksi ottaa myöskin vastuun perheestä.
[/q]
Et kai tarkoittanut kirjaimellisesti?
Ihan sama. Jatkakaa minun puolestani.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- ...