Klubituslaisilla lapsia?

Back to yleinen keskustelu O

Mun elämääni tuli puolisen vuotta sitten ihana pikkuprinsessa, joka ei ole oma lapseni, mutta rakastan sitä pikkuista kuin omaani. Tuntuu vaan että joka toinen viikonloppu on niin kovin vähän kun toinen kehittyy hurjaa vauhtia.
Ai niin, tää on se sama tytöntyllerö, (1,5vee) joka tamppaa aina kun kuulee "Call on me" :n
magaihQplur *sydän*

Kyllä muksuissa löytyy. Tytär syntynyt marraskuussa 2002 ja poika syntynyt toukokuussa 2004. Välillä tulee, " isi on todella väsynyt"- fiilis, mutta ei haittaa. *hikoil**hih**piis**joo*

[q]Janne:
Irrrma ja ~hyny~:hän saavat lapsen aivan näillä hetkillä, elleivät jo saaneet. Heidi pakkaili kiksulevyjä synnytyssalissa soitettavaksi jo jokin aika sitten - tietääkö joku, onko vauva jo syntynyt?

Niin ja Blondiella ja Kuusirpillä on lapsi myös.
[/q]
eipä ole vielä tullut ulos. mut eiköhän se sieltä kohta tule. Godfather odottelee jo.

[q]Pikachu:
ei toi raskausaika topicci nyt ihan samaa asiaa mun mielestä aja..

Meillä on vauva!!*plur* koht 4kk ikäinen Ellen
[/q]

enkä vieläkään ole nähnyt :(

mulla on ollu vauvakuume jo aika kauan, mut oon päättäny, että ensin pitää elämässä olla taloudelliset asiat kunnossa ja tietty ihana mies.. ollaan keskusteltu nykyisen äijän kanssa lapsista, mut ei kaivata niitä vielä pitkään pitkään aikaan, ku ei kummallakaan oo koulutusta tai mitään vakituisia tuloja.. luulisin olevani valmis henkisesti äitiyteen, mutta enhän mä todellisuudesta tiedä äitinä olemisesta juuri mitään.. kaikki aikanaan..*hymy*

[q]Amma:

En pidä lapsista (tai ehkä ennemminkin typeristä, uusavuttomista vanhemmista, jotka eivät osaa kasvattaa kersojaan, mutta kohdistan vihani mieluummin niihin vaahtosammuttimiin). [/q]

Sun vanhemmat sitte on ilmeisesti ollu niitä uusavuttomia vanhempia kun ei oo kersaansa osannu kasvattaa? (eli sinua)

Tamagotchi riittää toistaiseksi. :-)

Lapsia ei vielä ole mutta tulevaisuudessa tuo on ehdoton kyllä.
Mulla on tainnu olla lapsikuume 16v asti, mutta kyllä aion odottaa
kunnes olen tehnyt maailmankierrokseni ennenkuin niitä mietin.
Sitten vaan kun on hyvä mies ja ajatus tuntuu oikealta ja hyvältä...
Miehet kyllä aina juoksee karkuun kun sanon
että niitä todella haluan paljon..koska itse olen elänyt
mahtavan lapsuuden 4 lapsen perheessä..sitä toivon myös omille
lapsille. Noin lapset oppivat paremmin myös jakamaan ja ajattelemaan
toisia, eikä vaan omia etujaan.
Enkä nyt todellakaan tarkoita sitä, että ainokaiset lapset kasvaisi
itserakkaiksi.EN TODELLAKAAN.
Yksinkertaisesti vain haluan paljon lapsia, mikäli luoja suo.
tai fysiikka.

Mä olen aina ajatellut niin, että lapsen vielä joskus haluan ja mieluiten ilman miestä.. kyllä yksi lapsi kerrallaan riittää. Olisihan se rahallisesti turvatumpaa jos olisi mies kuvioissa, mutta eipä noista miehistä ole muuten ollut kovasti apua suhteissa joita itse olen elämäni aikana nähnyt, lähinnä päinvastoin. Lainatakseni omia sanojani: ei miehistä ole kuin purkkien avaajiksi ja hämähäkkien tappajiksi. Vauvakuumeen 10. vuosipäivä on jo mennyt, tähän asti on 4 pikkuveljeä ja sukulaisten+ystävien lapset riittänyt, mutta saa nähdä koska se ei enää riitä ja täytyy se oma rakas mytty pyöräyttää.

Kaks ja puolvuotias tehopakkaus - JOEL - iskän silmäterä*nauru*

Kunhan minä vain saan labran pystyyn ja pyörimään, niin minulla ei seuraaj... ei vaan tappajaninj... siis lapsista tule pulaa olemaan.

[q]SilverJo:
Lainatakseni omia sanojani: ei miehistä ole kuin purkkien avaajiksi ja hämähäkkien tappajiksi.
[/q]

Hih.

Toi on NIIN TOTTA!

[q]Mikko Grönroos:
---
SilverJo:
Lainatakseni omia sanojani: ei miehistä ole kuin purkkien avaajiksi ja hämähäkkien tappajiksi.
---
Hih.

Toi on NIIN TOTTA!
[/q]

Ja pihkat. Musta tulee vielä joku päivä Maailman Paras Äiti(tm).

Edit: Sarkasmikertoimet jätetty tarkoituksella tarkistamatta.

[q]Epailija:
[/q]

Mun äidinvaistot sanoo, että susta tulee vielä hyvä äiti.

Paijailemisiin,

[q]Epailija:
[/q]
mahtavaa. synnytä sä mun lapsi niin mä voin olla se isä joka lähtee lipettiin vahingosta kuultuaan

[q]Mikko Grönroos:
---
SilverJo:

---

Hih.

Toi on NIIN TOTTA!
[/q]

Nii!1 Ei munkaan mielestä lapsi tarvii mitään isää se vaan opettaa sen pieremään ja heittämään kalja tölkillä ohi ajavia kuorma autoja!!! Must on tärkeintä et saan oman söpön pikku nyytin jota voin sit hellitellä ja pusutella ja mä opetan sen rakastamaan koko maailmaa enkä kerro sille pahoista asioista ja rintaruokin sitä kunnes se täyttää kymmenen <3 ja ÄITI TARJOO EKAT NIPSUT!

[q]Mikko Grönroos:
Paijailemisiin,
[/q]

Miehet... Aina lupailemassa.

[q]Pygmi:
mahtavaa. synnytä sä mun lapsi niin mä voin olla se isä joka lähtee lipettiin vahingosta kuultuaan
[/q]

Ei kun potki sinä meidät kadulle omistusasunnostasi. Lähetä evakkoon isovanhempien luokse.

"If a kid call her granny mom and her mommy pam, you KNOW that kid gonna end up in jail. You ain't saving college money, you savin' bail money."

tjsp. (C) Chris Rock.

Ihan sama. Jatkakaa minun puolestani.

Sori.

http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=14557;sivu=1

O