Klubituslaisilla lapsia?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- Seuraava »
Rakkauspakkaus täytti juuri neljä! *sydän*
13 raskausviikkoa kohta täynnä, tuplat tulossa, taitaa olla identtiset *sydän*
Pitää vaan toivoa, et menee hyvin, identtiset olisi ehkä parasta mitä tässä maailmassa on koskaan tapahtunut :)
eli tälläinen tiedustelu että onkos kenelläkään klubituslaisella lapsia, tai mahdollisesti tulossa?
Itsellä on pian 7kk ikäinen tytär..=)
Onhan se kieltämättä huvittavaa, että paita&perse V&V monistautuu saamalla toiset kappaleet paitaa ja persettä...
Mutta vielä on tosiaan matkaa kalkkiviivoille asti, joten siihen asti peukut pystyyn ja sormet ristiin.
[q]vaavu, 15.3.2009 19:23:
Onhan se kieltämättä huvittavaa, että paita&perse V&V monistautuu saamalla toiset kappaleet paitaa ja persettä...
Mutta vielä on tosiaan matkaa kalkkiviivoille asti, joten siihen asti peukut pystyyn ja sormet ristiin.
[/q]
Paljon onnea teille!
Itse lähden tuskailemaan tästä sängystä pakenevan esikoisen kanssa...
[q]ville, 15.3.2009 18:54:
Pitää vaan toivoa, et menee hyvin, identtiset olisi ehkä parasta mitä tässä maailmassa on koskaan tapahtunut :)
[/q]
Oiiiii, ONNEA!!!!
Ja isosti jaksamista siihen odotusaikaan! Se masu saattaa venyä yllättävän paljon
Nimim.erimunaisten tuplien mamma
[q]ville, 15.3.2009 18:54:
[/q]
No jopas jopas! Onnea sinne ja toivotaan, että sujuu kaikki hyvin!*hali*t
tulossa ois :) 1.8 laskettu ja so far so good :)
jooh meidän tytöstä on tulossa tanssija/laulaja. eli seuraavat 10.5 menee menee maan parhaassa (or so I have been told) tanssi/laulukoulussa (yhdistetty lukio ja yliopisto).
Meidän 2,5 kk pallero nukkuu leveästi meidän punkassa. Kapalossa :)
Tällä hetkellä 1 poika, Miko, tasan 1 vuotta ja 23.11 olis lakettu aika uudelle perheen jäsenelle*pihkassa*
Miko on jo sisäistäny housen ilosanoman ja alkaa jorailee heti kun laittaa musaa soimaan.
On se aika vaikeaa uskoa, mutta tähän aikaan 2v sitten olin vielä nukkumassa enkä arvannut että illalla olisi sylintäydeltä rakkautta.
Nelli & Wille täyttää tänään 2v *sydän*
[q]kinderi, 2.11.2009 08:19:
On se aika vaikeaa uskoa, mutta tähän aikaan 2v sitten olin vielä nukkumassa enkä arvannut että illalla olisi sylintäydeltä rakkautta.
Nelli & Wille täyttää tänään 2v *sydän*
[/q]
hihihi mä olin tähän aikaa aamusta hoitanu jo homman, ajannu ukon pois ja alkamas nuukkuu. :D
04.32 tasan 3V siiten.
Eli Kia tänään 3 vuotta!
(ppssst miten tää aika kuluu näin nopeeta *whaat*)
[q]UnityF, 25.11.2009 07:02:
hihihi mä olin tähän aikaa aamusta hoitanu jo homman, ajannu ukon pois ja alkamas nuukkuu. :D
04.32 tasan 3V siiten.
Eli Kia tänään 3 vuotta!
[/q]
Onnea Kialle!! Ei muuta kuin kakkua syömään
[q]KeijoK, 25.11.2009 08:22:
---
UnityF, 25.11.2009 07:02:
04.32 tasan 3V siiten.
Eli Kia tänään 3 vuotta!
---
Onnea Kialle!! Ei muuta kuin kakkua syömään
[/q]
Kiitos Kakkua vedetään sit kaksinkäsin lauantaina vieraiden kera.
Tänään onki menny tää aamu ton muumitalon kokoamisessa & leikkimisessä
Jep, Miko Olavi Voutilainen 1.5 v ja viime yönä klo 02.42 putkahti maailmaan toinen poika "pötkylä"
Tällä hetkellä on sellanen fiilis mitä mikään muu asia maailmassa ei voi aiheuttaa, ei sitten yhtikäs mikään muu kuin oman lapsen syntymä. *sydän*
Toivottavasti pian onnistuis*sydän*
08.01.2010 meidän perheeseen pyörähti pieni tyttö vaavi (btw: Samana päivänä kuin Elvis ja David Bowie *hih*)
Stradegiset mitat olivat 3,615kg ja 50cm
Tässä muutama otos:
http://klubitus.org/liitteet/10969144bff00.jpg
Iskä ja tyttö yhtä uupuneina yrittää kattoo telkkaria
http://klubitus.org/liitteet/1096914547407.jpg
Tää oli kans suloinen
http://klubitus.org/liitteet/10969146375ef.jpg
Onneks olkoon Stefu!! Tervetuloa Daddy dj's kerhoon...
[q]Steven Hoaks, 15.1.2010 14:33:
08.01.2010 meidän perheeseen pyörähti pieni tyttö vaavi
-clips-
[/q]
Onnea teille kummallekin!!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 18
- 19
- 20
- 21