Ihanteellinen first date-mesta?

Back to häröily O

kesällä Suokki ja Talvella joku kiva lämpöinen kahvila missä voi jutskaille mukavia :)

[q]wiwi, 23.1.2006 13:09:
Öh oonks mä ainoo joka ei osaa käydä treffeillä?
[/q]

et, ma en o kasittaakseni ollut ikina treffeilla

[q]petraxx, 23.1.2006 18:53:
---
wiwi, 23.1.2006 13:09:
Öh oonks mä ainoo joka ei osaa käydä treffeillä?

---

et, ma en o kasittaakseni ollut ikina treffeilla
[/q]

Thanks, Dude*piis**hihu*

[q]ALIEN, 24.11.2004 17:49:
koulun tyttöjen pukuhuoneessa, kun ovet on jo suljettu ;)
[/q]

Taisit olla yksin liikenteessä?

[q]ezzy, 24.1.2006 18:18:
---
ALIEN, 24.11.2004 17:49:

---

[/q]

päivän *totalreps* :D

no kek!1!1 :DD

[q]ezzy, 24.1.2006 18:18:
---
ALIEN, 24.11.2004 17:49:

---

[/q]

mitäköhän mä oon taas lukenut... *lmao**ding*

mut joo, kaipa se vois olla joku Disneyland Paris hyvine ruokine ja viineine :)

[q]Simppu, 23.1.2006 13:19:
Kesäinen vehreä puisto
[/q]

samaa mieltä

[q]m_a, 24.1.2006 17:58:

---

en oo miekään o/
Oon mä pyytänyt! mut joko on ollut huono ajoitus
tai rima vaan yksinkertasesti liian korkealla ;) :'(
[/q]

Pah. Ei ole olemassa mitään rimaa, jonka ylä- tai alapuolella jonkun pitäisi pysytellä. Ei kukaan ole kenenkään "tasoa", kaikki me ollaan yhtä matalalla. Jos niissä tytöissä on vaan ollu jotain vikaa*nauru*

[q]limE, 24.11.2004 17:13:
Elikkä ihmiset, näin leffojen ja kahveilujen ollessa out of fashion, niin mikä on mielestänne päivän sana, tai mikä olisi mielestänne se paras tai teidän mielestä tosi kiva vaihtoehto?
[/q]

Hihii... taisit kysellä tätä mua ajatellessa ja ekoja treffejä stressaillessa... tuli muuten just 1,5 vuotta täyteen

Volumen vessa.

Storyville. Hummeria, viiniä ja dixielandia

Mie vein mun tyttöni ensimmäistä kertaa sanomatalon katolle
Ja lupasin sille kaikki tähdet taivaalta

Ja näihinkin päiviin asti se on kestänyt mua *sydän*

McDonald's DriveThru ilman autoa.

[q]Jusna666, 30.5.2006 15:39:
Volumen vessa.
[/q]
Tätä pitää kokeilla!

ite en tätä oo kokeillu mutta voisin kuvitella että joku komediaklubi vois olla kiva, nauru kumminki avaa putket ;o

Hmm... Tuli tossa yks päivä mietittyä tätä juttua, että mikäköhän olis semmonen tosi ihana paikka minne haluis treffeille. Ja en sitten millään keksiny mitään tiettyä juttua joka olis just _se_ mikä muhun kolahtais.

Ennemminkin toivoisin sitä, että vie kundi/tyttö mut sitten minne vaan tekee mitä vaan, niin että siitä näkis sen, että se on suunnitellut sitä juttua etukäteen, ja nähnyt vaivaa sen eteen. Se osottais mulle sen että tyyppi on tosissaan.

(Tietysti ois suotavaa että sen luonteeseen kuuluis muutenkin semmonen vaivan näkö toisen eteen, ettei vaan suunnittele yksii mahti treffejä ja sen jälkeen ei vaivaudutakkaan tekee enää mitään ku on saatu kissa jo kainaloon.)

Mut tosiaan, niin vaikka olis lähes tuntematon tyyppi, niin jos se selkeesti on nähny vaivaa sen homman suunnitelussa, niin kyllä mulla ainakin heräis kiinnostus. Tulis semmonen uteliaisuus että jos jo ekoihin treffeihin panostaa näin paljon, niin mitä kaikkea muuta hyvää siitä tyypistä mahtaa löytyäkkään.

Niin joo, ja jos nyt vahingossa joku tätä lukeva sattuis harkita tän tytön treffeille pyytämistä, (toiveajattelua selkeesti *nauru*), niin voisin vielä sen sanoa että raflaan syömään mua ei ainakaan kannata koskaan pyytää. Se on mun mielestä melkeen ahdistavin ilmapiiri mitä on olemassa. Ja sellaseen pyyntöön vastaan ihan varmasti kieltävästi vaikka tyyppi ois kuin mielenkiintonen vaan.

Geronimo tapiolas vois olla iha hommaan soveltuva mesta

mun kämppä on ihan OK

O