Leffan juoni kymmenessä sanassa!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- ...
- 40
- Seuraava »
[q]POSER:
18 nuorukaista kaapataan, lapsiinsekaantumistarinoita, ulosteiden syömistä, inhorealistista väkivaltaa, lopussa tottelemattomia rangaistaan...
[/q]
Tämän on pakko olla Saló - 120 Sodoman päivää
[q]Urjala:
---
POSER:
18 nuorukaista kaapataan, lapsiinsekaantumistarinoita, ulosteiden syömistä, inhorealistista väkivaltaa, lopussa tottelemattomia rangaistaan...
---
Tämän on pakko olla Saló - 120 Sodoman päivää
[/q]
No sehän se oli, eli pallo on nyt sinulla.
Iso pamppu murhataan, köyhällä poliisilla on salaliittoteoria, ruokana on ihmisiä
Siitäpä sitten ;)
[q]Urjala:
Iso pamppu murhataan, köyhällä poliisilla on salaliittoteoria, ruokana on ihmisiä
Siitäpä sitten ;)
[/q]
SOYLENT GREEN
Kyllä vain kyllä vain, Soylent Green on oikea vastaus :)
Okei, täst sit klasari:
kahdelle pojista läänityksiä, kääntyvät isäänsä vastaan, läänitön kolmas poika ei
[q]Tres:
---
Urjala:
Siitäpä sitten ;)
---
SOYLENT GREEN
[/q]
...IS MADE OF PEOPLE!
Mä heitin tän jo!
[q]Ana-5000:
---
Tres:
---
Urjala:
Siitäpä sitten ;)
---
SOYLENT GREEN
---
...IS MADE OF PEOPLE!
Mä heitin tän jo!
[/q]
No mut mä ehdin jo kysyyn omani :P
[q]Tres:
No mut mä ehdin jo kysyyn omani :P
[/q]
Eiku mä arvuuttelin tätä :) Mut eipä sil väliä.
[q]a:
ihanaa ku päästiin kannibalismiin :)
vaimo kuuntelee vanhainkodissa vanhan emännän muisteloita. aviomies on pistetty murkinaksi
[/q]
voisit arvata sit oikeen ennenkun heität kysymykset kehii.. soon nyt ressin vuoro
Hullu nainen parantolassa. Lapset nuijii ihmisiä kuoliaaksi. Aviomies pelastaa lastaan.
[q]JustinSane:
---
uusnatsit vs. vietnamilaiset, turpaan tulee, pakoon, biitsillä selvitetään välit lopullisesti.
[/q]
Romper Stomper
[q]Käenpoika:
Hullu nainen parantolassa. Lapset nuijii ihmisiä kuoliaaksi. Aviomies pelastaa lastaan.
[/q]
Tää oli tää, tää The Brood by David Cronenberg, oli muuten harvinaisen paska leffa :D
Lynkattu ämmä -> Paha hammaskeiju, lahtaa skidejä ja vainottelee yhtä henkiinjäänyttä.
[q]hardikaveri:
---
a:
ihanaa ku päästiin kannibalismiin :)
vaimo kuuntelee vanhainkodissa vanhan emännän muisteloita. aviomies on pistetty murkinaksi
---
voisit arvata sit oikeen ennenkun heität kysymykset kehii.. soon nyt ressin vuoro
[/q]
Äläs ny mee keksiin mitään omia sääntöjä Ei täs oo vuoroista kyse :) Kyl omii arvoituksia saa keksii vaik ei ois arvannu yhtäkään oikein; tuleepahan muille lisää pähkäiltävää!
ai no oon sit ikäänkun etrehtyny sit säännöistä...
miks porukka sit hokee tota no pallo jäi sit sulle läppää
[q]Lost-Soul:
---
Verano:
SJP HELEN HUNT SHANNEN DOHERTY TEINEINÄ TANSSIEN TELEVISIOON HUVITTAVA KASARIKAUHISTUS
---
ihan puhas arvaus: Girls Just Want To Have Fun
[/q]
juu. hiukan oli naurussa pitelemistä kun katottiin tää kesällä frendien kanss. toki pakkohan sitä oli välillä hypätä paskimpien kohtausten yli.
sit yks frendi jolle kerroin meiän sessiosta sano et toi oli ollu sen lempileffa sillon joskus...
tässä uus:
teksas, luuranko, sheriffillä kuulu sheriffi-isä, nuoruuden heila, meksikolaiset rajanylittäjät, kapakka
tulipas outo, mutta leffa on todellakin yks parhaista mitä olen nähnyt!!
seuraavaks yks helpompi sit...
[q]hardikaveri:
ai no oon sit ikäänkun etrehtyny sit säännöistä...
miks porukka sit hokee tota no pallo jäi sit sulle läppää
[/q]
Koska nekään ei oo vaivautunu lukemaan ekaa postausta josta selviää pelisäännöt :)
Sissus, 23 sivua... o_O En nyt lähde arvailemaan mitään vaan esitän suoraan kysymyksen (tää on hauskempaa kun arvailu *hihu*):
Pikkumies ja vauvaprinsessa pelastavat näätävelhottaren, noitakuningatar saa sekä maapähkinää että salamia.
sorry. oon lukenu vaik kuin monta mut en o arvannut.
pitää heittää helppo arvootus sit :
kaksi miestä jäissä ullakolla. hampaat kaipaa rautoja. kranaateilla jonglööraus. häät
[q]JustinSane:
Lynkattu ämmä -> Paha hammaskeiju, lahtaa skidejä ja vainottelee yhtä henkiinjäänyttä.
[/q]
En tiiä onko tähän vastattu, mutta vaikuttais kovasti Darkness Fallsilta.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- ...
- 40
- Seuraava »