päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 650
- 651
- 652
- 653
- 654
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Perkele tätä flunssaa.
Soitin äsken erään reseptin uusimisesta ja lääkäri oli ilmeisesti hävittänyt sitä koskevan muistilapun. Eihän tuossa muuten mitään, mutta kysymys on sellaisesta reseptilääkkeestä, jonka kuuria ei voi yhtäkkiä lopettaa.
Äkillisestä kuurin lopetuksesta seurauksena voi olla jotain shokin tapaista tai ehkä jopa jotain vähän vakavampaakin (näin olen ymmärtänyt).
Kyllä tässä nyt vielä on 3 päivän annos jäljellä, mutta jos ei huomiseen mennessä ole soittoa mennyt apteekkiin, niin kai se on pakko lähteä käymään lekurin juttusilla. Olisi vaan muitakin kiireitä tässä loppuviikosta, ettei jaksais lähteä selvittämään tuollaista asiaa toiselle puolelle kaupunkia, kun sen pitäisi pystyä hoitamaan puhelimitsekin.
[q]Samu*, 9.1.2008 11:59:
Päivän [size=26]:D[/size]
[/q]
No eipäs nyt ollenkaan naureskella siellä toisen "pienelle" väärinymmärrykselle!*grr**tirsk*
[q]Lost-Soul, 3.4.2008 21:03:
---
tws, 2.4.2008 21:42:
vitun blues
---
blues *aplodit**jiihaa*
[/q]
*dissaa**grr*
Flunssa jatkuu ja muuttaa muotoaan. Oi ihanuutta. Nyt en saa ees nukuttua enää kunnolla. Ei perkele oikeesti.
[q]tume-, 14.1.2008 17:43:
Vittu kävi tv-lupatarkastaja
[/q]
Tätä mä just pelkään. Nyt ku asuu rivarissa ni mulle on oikein muodostunut ongelmaks oven avaaminen. En uskalla ollenkaan mennä avaa ovea, koska pelkään et siel on tv-lupatarkastaja ja sit en pysty valehtelee sille päin naamaa *nauru*. Huono homma on vaan se että jos puuhailee keittiössä jotain niin ovellaolija näkee sut... On mulla kans ongelmat! Onneks avokki avaa aina oven kun se on himassa, niin mun ei tarvi valehdella päin naamaa jos joku tulee lupia kyselemään!
Huoh, uusi sairaus ja lisää lääkkeitä
Tulin oikein nimenomaan tänne koululle tekee tehtäviä että sais jotain aikaan mut täällähän mä on edelleen: Klubbarissa
Taidanpa sittenkin lähtee himaan vetää päikkärit!
Ja illalla luistelee *sydän* Tai niin no.. Nyt kun katson ikkunasta niin on muuten erinomainen luistelusää!
On kyllä jo useamman päivän :(, mutta jostain suht. merkityksettömästä aiheesta aikaansaatu riita kaverin kanssa, joka sai alkunsa molempien ollessa kännissä. *hmph**eiei*
[q]Piider, 9.1.2008 13:30:
Soitin äsken erään reseptin uusimisesta ja lääkäri oli ilmeisesti hävittänyt sitä koskevan muistilapun. Eihän tuossa muuten mitään, mutta kysymys on sellaisesta reseptilääkkeestä, jonka kuuria ei voi yhtäkkiä lopettaa.
Äkillisestä kuurin lopetuksesta seurauksena voi olla jotain shokin tapaista tai ehkä jopa jotain vähän vakavampaakin (näin olen ymmärtänyt).
Kyllä tässä nyt vielä on 3 päivän annos jäljellä, mutta jos ei huomiseen mennessä ole soittoa mennyt apteekkiin, niin kai se on pakko lähteä käymään lekurin juttusilla. Olisi vaan muitakin kiireitä tässä loppuviikosta, ettei jaksais lähteä selvittämään tuollaista asiaa toiselle puolelle kaupunkia, kun sen pitäisi pystyä hoitamaan puhelimitsekin.
[/q]
Toivottavasti homma onnistuu. :/ Itsellä kävi vähän samoin joulun jälkeen, kun en voinut uusia reseptiä. Tosin ihan noin voimakkaita oireita ei ilmeentynyt (olin pari päivää ilman tiettyä lääkettä), mutta oli se aikamoista helvettiä, kun ei uskaltanut kodista lähteä ulos, ja kaikki oireet vaan oli niin voimakkaita, ettei pystynyt nukkumaan.
Toivottavasti kaikki menee hyvin!
*uuh**nyyh*
paskaa...
ja päätä särkee vitusti, eikä ole särkylääkkeitä...
Tuntuu pahalta vaik tää oli odotettavissa. Vittu ku elämä joskus hymyilis.
[q]DagO, 23.7.2006 22:46:
prkl kortti lähti. Ohitus tilanteessa 148km/h 100 alueella. Sakkojakin räpsähti 336e.
Työkseni ajan autoo.
Sellast se elämä on.
[/q]
voiha vittu :(
Lisää lääkkeitä.
[q]nomic, 10.1.2008 15:58:
---
Piider, 9.1.2008 13:30:
---
Toivottavasti homma onnistuu. :/ Itsellä kävi vähän samoin joulun jälkeen, kun en voinut uusia reseptiä. Tosin ihan noin voimakkaita oireita ei ilmeentynyt (olin pari päivää ilman tiettyä lääkettä), mutta oli se aikamoista helvettiä, kun ei uskaltanut kodista lähteä ulos, ja kaikki oireet vaan oli niin voimakkaita, ettei pystynyt nukkumaan.
Toivottavasti kaikki menee hyvin!
[/q]
Jep, kaikki on ihan ok nyt
On vaan sellai surku olo
[q]kindertin, 11.1.2008 09:25:
Voi kamala :( ..nää kolauttaa paljon pahemmin nyt kun on omaa pikkuväkeä :(
Toivottavasti perheellä on paljon apuja ja tukijoita.
[/q]
niin totta tuo, et ku itellä on pikkuisia ni tuollaiset uutiset ottaa ihan eri tavalla ku ennen...
Ei tää saamarin flunssa nyt meinaa mennä ohi millään...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 650
- 651
- 652
- 653
- 654
- ...
- 1,566
- Seuraava »