päivän :(

Back to häröily O

Huomenna toiseksi viimeinen tentti tällä keväällä...ei jaksaisi millään lukea kun on NIIIIIII-IN kovin pitkä tentti aluekin... Kai se on kohta aloitettava, jos meinaa saada sen tänään luettua edes kerran tai pari läpi.

Arvonlisävero tuottaa pään vaivaa.

ihan paska päivä.
alkuun meni ihan ok, mut sit lääkäri määräs mulle lääkettä, joka aiheuttaa sivuoireita, mut ei oo viel ainakaa tepsiny itse vaivaan. yritin tunti sit käydä nukkumaan mut ei natsaa, ku sydän lyö sataa ja hikoiluttaa
Riitelin myös Äiän kanssa ja oon aika felicitynä atm.

Viikon selviytyminen takana x viikkoa edessä...

Raahauduin sateessa apteekkiin hakemaan antibioottikuuriani, mut jostain syystä puhelinreseptiä ei löytynyt*grr*

Työpäivä ja oikeastaan vähän kaikki*uuh*.

kun on pakko jaksaa vaikkei jaksa*uuh*

[q]H3li, 14.5.2007 22:23:
ihan paska päivä.
alkuun meni ihan ok, mut sit lääkäri määräs mulle lääkettä, joka aiheuttaa sivuoireita, mut ei oo viel ainakaa tepsiny itse vaivaan. yritin tunti sit käydä nukkumaan mut ei natsaa, ku sydän lyö sataa ja hikoiluttaa
Riitelin myös Äiän kanssa ja oon aika felicitynä atm.

[/q]

jos et saa unta, ni soita mulle, ja muutenkin jos haluut justkaa

Valitsemaasi numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä.

[q]anis, 16.4.2008 13:03:
Sama täällä, se on aina joka päivä. Vaikka ois helkutti lomallakin ni silti väsyttää*ding* pitäisköhän mennä johki tutkimuksiin ettei vaan sairasta mitään?
[/q]
tää on ihan selvästi jotain kevätväsymystä, muut piristyy niin me väsytää.

voi vittu saatana, en ole saanut kirjettä jonka olis pitänyt tulla mulle ajat sitten...siitä riippuu mun kesätyöt yms...eikä koulutustoimiston virkailijakaan osannut auttaa...

Nokian puhelimeen ei saa asennettua suomenkielistä tekstiviestien lukua. Löytyy norjaa, ruotsia, englantia, kiinaa, jopa tanskaa ja hollantia, mutta ei saakeli suomea. Perkeles.

Ei sillä, että sillä mitään olis tehny, olisimpahan halunnu kokeilla.

Kouvolan K-Rauta.....viimeksi sain sieltä palvelua ja hyvää sellaista, tänään jos olisi ollut joku konepistooli mukana niin olisi lahdannu kaikki sinne, pitää katella muista paikoista ne tarjoukset sun muut hommat ja ihan pakon edessä mennä sinne, jos on ihan pakko*senkin**dissaa**grr**kissatappelu**hmph**poks* Varmaan koko tää sadepäivän on ihan masis fiilis

Sitten vaan seuraavaan tenttiin valmistautumaan. Vihon viimeinen tentti huomenna ja siihen vielä tunnin esitelmöinti päälle...ei nappaa, mutta pakkohan ne on suorittaa jos joskus meinaa valmistua.

On sellanen olo et mä oisin jossain huonossa karaokebaarissa

[q]Freja, 15.5.2007 14:33:
On sellanen olo et mä oisin jossain huonossa karaokebaarissa
[/q]

Mahtavasti kuvailit oloa

Mä oon kipee Vittumaisinta on yöt ku ei saa nukuttua ja on ihan pirun väsyny koko ajan eikä pääse urheilemaan

Veriarvotkaa ei oo semmoset ku pitäs ja hammaskaa ei oo parantunu täysin, mikä ikinä sitä sitte vaivaakaa

Helvetin hyvä kämppä meni sivusuun..

[q]tuisku, 15.5.2007 21:00:
vaikka tietäisit kokoajan kohta kompastuvasi, niin silti ei se silti yhtään vähemmän satu..
[/q]

Itse asiassa se sattuu jopa enemmän, tutkimusten mukaan. Yllättävä kipu sattuu vähemmän - plus sitä edeltävä aika ei mene hukkaan sitä pelätessä...

herääminen.

O