päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 437
- 438
- 439
- 440
- 441
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Kävin vuokraamassa makuunista leffan, jonka olisin halunnu nähdä tänään. Levy oli niin naarmuilla, ettei mun soitin pystynyt soittamaan sitä ja nyt ketuttaa.
Perjantain :(
Sebun hautajaiset oli päivällä. Oli kyl kaunis muistotilaisuus.
Ja illaksi menin viel töihin. Ai että kun oli kiva fiilis.
apua, mikä päivä eilen ekaks 8-16.00 kassal seisoskelemist ja sen jälkeen suoraan kamppiin siivoamaan 17.00-22.00. Ja ens viikol sama ralli jatkuu....*pökr*
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH.
Ei helvetti oo (taas) todellista! Just kun piti kattoa tärppikysymykset maanantain tenttiin, WEBCT ei toimi *toktok* Ja niitä saattaa tulla kai jopa suoraan tenttiin. Ei oo eka kerta kun mulle käy näin, alan pikkuhiljaa olemaan sitä mieltä että korkeemmat voimat on mun opiskelumenestystä vastaan
Opintotukien palautuksien lisäksi mätkähti eilen mukavat ylinopeussakotkin. Kieltämättä joutuu miettii joitain suunnitelmia uusiksi...
Hukkasin puhelimen baarissa.*senkin* Mä en käsitä, yleensä pidän aina tosi hyvää huolta tavaroistani enkä ikinä jätä mitään mihinkään.*nyyh*
Huolestuttaa ja ahistaa
[q]Hyzenthlay, 17.2.2007 10:00:
Ei helvetti oo (taas) todellista! Just kun piti kattoa tärppikysymykset maanantain tenttiin, WEBCT ei toimi *toktok* Ja niitä saattaa tulla kai jopa suoraan tenttiin. Ei oo eka kerta kun mulle käy näin, alan pikkuhiljaa olemaan sitä mieltä että korkeemmat voimat on mun opiskelumenestystä vastaan
[/q]
voi HV! mulla on sama! Tiiätkö koska se alkaa toimimaan?
tauti iski puun takaa.
tänään ja huomenna pitäisi töissä jaksaa olla, eilinen oli jo ihan tuskaa.
ja kun oltiin sunnuntaille suunniteltu pulkkailua
[q]Jna, 17.2.2007 14:11:
[/q]
Joo ei se paska toimi vieläkään, enkä tiedä millon alkas toimimaan tää on niin mun tuuria. Lääkkeet & urheilutenttiin sit ilman materiaaleja ja kysymyksia
[q]%, 17.2.2007 20:38:
Kesäduunin hakeminen stressaa. Tuntuu, että kaikki ammattipaikat on vain joillekkin yli-ihmisille
[/q]
älä muuta viserrä.. ahistaa..
Raki loppui
Exä kävi polleana esittelemässä uutta hoitoaan, enkä viitsinyt muiden kuullen kertoa hänelle mielipidettäni tällaisesta käytöksestä. Eikö voisi saada nuolla haavojaan rauhassa?
/end ARGH
[q]Cera, 17.2.2007 19:50:
sattuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
[/q]
mihin? :(
Kesäduunin hakeminen stressaa. Tuntuu, että kaikki ammattipaikat on vain joillekkin yli-ihmisille ja tämmöisellä liian pitkään koulussa notkuneella ei ole niihin mitään saumaa. Perkele.
[q]Hyzenthlay, 17.2.2007 17:34:
---
Jna, 17.2.2007 14:11:
---
Joo ei se paska toimi vieläkään, enkä tiedä millon alkas toimimaan tää on niin mun tuuria. Lääkkeet & urheilutenttiin sit ilman materiaaleja ja kysymyksia
[/q]
Samaan mäkin yritän lukea...*grr* tai sii yritän huomenna...
masu ihan kipee ja ei oo mitää tekemistä :(
pää täynnä räkää,
[q]H3li, 18.2.2007 08:21:
pää täynnä räkää,
[/q]
voi sinuu... mulla alkaa jo helpottaa, vois sanoo et lenssu voitettu...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 437
- 438
- 439
- 440
- 441
- ...
- 1,566
- Seuraava »