päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 434
- 435
- 436
- 437
- 438
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]Peikkotyttö, 12.2.2007 19:37:
---
Duracell, 12.2.2007 17:05: V***N KELA!!!!
---
Samoin. Tuli sit opintotuen takaisinmaksupäätös kaksi vuotta opintojen lopettamisen jälkeen. Nyt ois kaivettava kuvettaan 270e, ei onneks sentään enempää.
[/q]
Must tää oli kans tosi kiva juttu tähän väliin. Multa ne vaan haluis koko kevään 2005 tuet takas, eli tommosen n. 2200 koska oon heti valmistumisen jälkeen ollu töissä loppu vuoden ja saanu ihan hyvää palkkaa ja nehän kattoo vaan vuositulot, eikä sen kummemmin niitä jaottele. Onneks saan varmastikin selvitettyä noita vähän, ettei ihan kaikkia tarvi maksaa takasin, about puolet varmaan vaan, jee jee..
sama täällä! ihan pipi
[q]Duracell, 13.2.2007 11:25:
---
Jna, 12.2.2007 20:00:
---
---
Paljonkos kosahti?
---
1556 jerdee...*dissaa*
[/q]
Malminkartanon terveyskeskukseen veri -ja kaikkiin mahdollisiin kokeisiin. *yök*
[q]Verottaja, 13.2.2007 15:36:
---
---
Itse odottelen "innolla" sitä, että nuo ryhtyvät tutkailemaan
saatuja opintopisteitä. Niitä kun ei montaa ole, niin kaipa nuo
haluavat rahansa takaisin.
[/q]
No aivan varmasti haluavat kaiken ylimääräisen takaisin minkä ovat joskus maksaneet
Alkaa mennä nää mun sairaat unet jo niin etoviks, et on konkreettisesti huono olo aina kun herää.
[q]mariq, 13.2.2007 12:57:
---
Must tää oli kans tosi kiva juttu tähän väliin. Multa ne vaan haluis koko kevään 2005 tuet takas, eli tommosen n. 2200 koska oon heti valmistumisen jälkeen ollu töissä loppu vuoden ja saanu ihan hyvää palkkaa ja nehän kattoo vaan vuositulot, eikä sen kummemmin niitä jaottele. Onneks saan varmastikin selvitettyä noita vähän, ettei ihan kaikkia tarvi maksaa takasin, about puolet varmaan vaan, jee jee..
[/q]
Käsittääkseni ei tarvitse maksaa mitään takaisin kunhan todistat, että tulot on saatu valmistumisen jälkeen.
Itselleni tuli 1260e lasku Kelalta ja just pyysin 2005 palkkatodistuksen duunista. Sit vielä kopio koulun päättötodistuksesta ja homman pitäis olla siinä.
[q]Duracell, 12.2.2007 17:05: V***N KELA!!!!
[/q]
Itse odottelen "innolla" sitä, että nuo ryhtyvät tutkailemaan
saatuja opintopisteitä. Niitä kun ei montaa ole, niin kaipa nuo
haluavat rahansa takaisin.
[q]patis, 13.2.2007 16:12:
---
Käsittääkseni ei tarvitse maksaa mitään takaisin kunhan todistat, että tulot on saatu valmistumisen jälkeen.
Itselleni tuli 1260e lasku Kelalta ja just pyysin 2005 palkkatodistuksen duunista. Sit vielä kopio koulun päättötodistuksesta ja homman pitäis olla siinä.
[/q]
Lueskelin noita lappuja tuossa ja siellä tosiaan on niinkin viksu kohta, kuin että sinä vuonna, kun on opintotukea saanut, on maksimitulo myös niille kuukausille, joina ei saa tukea. Eli vaikka voin todistaa, että tukikuukausina en ole saanut "liikaa palkkaa", en saa muina kuukausinakaan yhteensä tienata sen tietyn maksimin yli.
Pääkipiä
[q]Hyzenthlay, 13.2.2007 14:10:
näitä ku lukee, niin taidan palauttaa ens kuussa ihan vapaaehtosesti ne tuet vaik ei mieli tekis.
[/q]
Mun pitäis kans tehdä sama vapaaehtoisesti.
n. 900e jo palauttanut ja toiset 900e pitäis vielä palauttaa
Aika köyhää tulee olemaan sen jälkeen
Tai sit vaan odottelen vastaavaa lappua ensi vuonna,
mut kun siihen taitaa sit tulle 15% korotus, jos niitä
ei vapaaehtoisesti palauta...
ensimmäistä kertaa kolmeen vuoteen kuumeilen... on aika outo olo... *nuha**uuh*
[q]Elmiira, 13.2.2007 20:18:
Tai sit vaan odottelen vastaavaa lappua ensi vuonna,
mut kun siihen taitaa sit tulle 15% korotus, jos niitä
ei vapaaehtoisesti palauta...
[/q]
Niin... ois suuri kiusaus siirtää ongelmaa vuodella, mutta ehkä tällä kertaa vois olla järkevämpi
kunpa niitä tulorajoja nyt nostettas edesvähän.
oon niin v**un täynnä tätä ainaista tenttiin lukemista. Haluun pitkän loman
Stressaavaa.
Kuten tavallista, kouluhommat alkaa kevättä kohti kasaantua niskaan ja kesäksi olisi löydettävä töitä.
Liikaa tekemistä laiskalle ihmiselle.
Mennyt aamu oli niin perseesta ettei sanat riita kuvaamaan, mutta nyt henki kulkee taas ja kiukku rupee hiukan (?) laantumaan... Toivottavasti...........
Viikonlopun suunnitelmat meni vähän pipariksi...
[q]mariq, 13.2.2007 18:34:
---
Lueskelin noita lappuja tuossa ja siellä tosiaan on niinkin viksu kohta, kuin että sinä vuonna, kun on opintotukea saanut, on maksimitulo myös niille kuukausille, joina ei saa tukea. Eli vaikka voin todistaa, että tukikuukausina en ole saanut "liikaa palkkaa", en saa muina kuukausinakaan yhteensä tienata sen tietyn maksimin yli.
[/q]
Maksimitulo koskee ainoastaan opiskeluaikaa. Eli jos olet päättänyt opiskelusi ja sen jälkeen tienannut on homma ok. Sen sijaan jos olet pysynyt opiskelijana, lopettanut opintotuen nostamisen ja tienannut, niin olet kusessa.
Muutoinhan rankaistaistaisiin kohtuuttomasti valmistuneita jotka pääsevät heti töihin.
Yksinkertaisesti: Epäonnistuin..
Muksu oksentanu koko yön = mä nukkunut n.1h. Ja jos on yhtään mun tuuria, mä alan kohta oksentaa myös ja se kestää monta päivää ja meijän matka menee pilalle
- « Edellinen
- 1
- ...
- 434
- 435
- 436
- 437
- 438
- ...
- 1,566
- Seuraava »