päivän :(

Back to häröily O

Koko viikonloppu meni töissä ja tällä viikolla normaalisti iltavuoroon. Illalla ku meni nukkumaan ni oli kurkku vähän arka. Nyt se on vielä enemmän ärtyny ja muutenki semmonen olo, että kipeäks on tulossa :( Nyt ei ois yhtään varaa semmoseen..

Prkl, meidän koira karkas taas jonnekkin. Toivottavasti löytyy ehjänä.

Valehtelematta paikat on enemmän jumissa kuin koskaan ennen. Ja muutenkin ihan loppuun palanut olo Ja olisi vielä pitkä koulupäivä edessä. Onneksi on muutama hyppytunti, jolloin voi tulla kotiin nukkumaan.

Hieman huonosti tuli nukuttua viime yö, tai ei ollenkaan, joten nyt on töissä hieman "pihalla", mutta kaipa tämä tästä.

Tuntuu taas siltä et tää on tässä. Teki sitä mitä tahansa niin aina se on väärin. Maanantai - mut mun elämä taitaa olla joka helvetin päivä yhtä maanantaita.

Kurkku yhä vaan kipeentyy.. en nyt millään jaksais mitään talviflunssaa, kiitos..

Pitkään ihmettelin ja pohdiskelin mistä johtuu jonkinasteinen satunnainen kärttyisyys ja asioiden vääristyminen negatiiviseen suuntaan fiilistasolla, josta läheiset ihmiset ovat joutuneet kärsimään.

Kaamos ja auringon vähyys, sekä koulustressi ovat selkeästi aiheuttaneet pienen masennuksen mistä pitää kyllä hankkiutua ensitilassa eroon. Pakko yrittää skarpata ja löytää asioista vain ne positiiviset puolet.

Kuulin vasta nyt mitä yhdelle kaverille oli tapahtunut ilmeisesti muutama viikko sitten jo.

Ei olla muutenkaan oltu kauheemmin viime aikoina tekemisissä, mutta silti... Tuntuu vaan niin pahalta, kun ei voi auttaa ollenkaan tässä tilanteessa. Ainoa mitä voin tehdä on vain toivoa parasta ja pelätä pahinta...

Toivottavasti tyttö toipuu vielä ja palautuu normaaliksi.

:´(

v*tuttaa huomata miten sitä _taas_ kerran huomaa tulleensa kusetetuksi.

[q]Slim_Jim, 4.12.2006 16:41:
Huokaus, heti kun rahaa tuli tilille, niin se myös samalla sekunnilla meni.
Vuokran ja netin maksoin ja nyt on taas 0,02 tilillä....
Sanokaa joku mulle että ne veronpalautukset tulee huomenna, tuleehan?
[/q]

Tulee :)

ihan perse olo.. väsyttää (oon nukkunu melkee koko päivän jo) ja vituttaa, missasin tänää vahingos tentinkin ku olin kattonu ajan väärin *grr*.. sit sitä vaa nukkuu koko ajan

[q]Slim_Jim, 4.12.2006 16:41:
[/q]

mulla tuli tänää jo ja saman tien ne meni. tais jäädä 0,01..taidat olla sentin voitolla.

[q]martina, 4.12.2006 19:29:
v*tuttaa huomata miten sitä _taas_ kerran huomaa tulleensa kusetetuksi.
[/q]

[q]vanhus, 4.12.2006 22:46:
kun noi ihmiset soittelee salasista numeroista ni niille ei voi sitten ringaa takas kun ei tiedä kuka se oli tänään kävi silleen ku menin syömään töis ja jäi puhelin pöydälle ni joku oli kerennyt pirauttaa sillä välin*joo**eikä*
[/q]

99% varmuudella joku ois vaan yrittäny myydä sulle jotain lehtiä tms.
100% varmuudella soittaa sulle muutaman päivän sisällä uudestaan. :)

no nih, sain sit tänään kuulla et eräs todella läheinen saattaa olla aikas pipi... =(

[q]Annakins, 5.12.2006 08:20:
---
mayah, 5.12.2006 05:51:
Paremman sijaan olo on pahempi. Hemmetin flunssa. Jotenkin kuvitttelis, että viikon kuluttua ensimmäisistä oireista pahin olis jo takana ja suunta ylöspäin. Mut ei ni ei. Hereillä kaks tuntia ennen kuin pitäis, kun kurkku sattuu niin kovasti että itkettää.

---

Toi on varmaan se sama mikä mulla oli :(
[/q]

Joo, ei kannata lannistua. Mun flunssa kesti kans about 1½ viikkoa ja vasta reilun parin viikon päästä ensi oireista aloin olemaan normalikunnossa. Paljon lepoa ja lämmintä juotavaa. Vitamiineja naamaan ja särkylääkettä yms. tarpeen mukaan. Kyl se siitä pikkuhiljaa.

Tulin taas tosi pipiksi.. nyt yksin kuumeessa..

Ajoin toista ja viimeistä kertaa elämässäni parran Mach3:lla. Näytän ihan Freddy Kruegerilta. :(

Kaikki asiat menee nyt ihan päällekäin ja sitten jää toisista jutuista paitsi

O