päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Ihana darra. Ämpäri sängyn viereen ja siihen laatannu koko aamun ja pvän ku joutu juoksee vessassa koko ajan.
[q]martina, 19.11.2006 22:52:
*grr**nyyh*
[/q]*grr**igor*
[q]jake, 20.11.2006 00:10:
Vittu, tälläinen paikallinen Pelle http://irc-galleria.net/view.php?nick=Druglord&image_id=45919252
[code][/code]
tuli ja tinttas mun lasit paskaksi ,ja nenän punaiseksi, ihan puskista ja syyttä... Nimimerkki on
no sai se sen jälkeen kyl sit kaikki tän mun 60kg, päällensä aika kovin,joten luultavasti kaverin päätä on myös aamulla vähä särkenyt.
Lasit kyl vituttaa,ja turha säätö poliisin ja vakuutusyhtiön kans.
[/q]
:D :D ..aika poika!
[q]larzizi, 16.11.2006 17:43:
Hienosti tuli sähellettyä koneen kanssa ja poistin vahingossa virustorjuntaohjelman. Hienoa työtä Laura! *toktok*
[/q]
Ei muutakuin uudelleenasennus
[q]Fyraett, 20.11.2006 05:13:
oli sit taas vaihteeks täyskuu, ja uni maistu huikeet 30min jonka jälkee piti pongahtaa pystyyn (klo.01.30) ku luuli et kello jo 5 aamul.
Noh, koht pitääki sit jo olla bussipysäkil ja klo. 8-16 paiskii hommii :p
[/q]
Ja mä ku luulin et mun unettomuus johtu siitä et makoilin koko päivän sängyssä. Pöh. Se oliki se kuu, joka pisti ajatukset sekasi
pääsi sit lauantaina sirkusapina iriti!
[q]jake, 20.11.2006 00:10:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Druglord&image_id=45919252
[code][/code]
[/q]
Mua rupes vähän masentaa sen kuvat ja kaverit='(
kävin viime torstaina hammaslekurissa, missä mulla aloitettiin vasemman puolen poskihampaan juurihoito. ite hoito sattui jonkun verran, mut kipu meni sitten nopeesti ohi toimenpiteen jälkeen, eikä hampikaan enää parin päivän jälkeen ollut kovinkaan hellänä. mutta nyt parin päivän jälkeen hampia on alkanut sattumaan uusiksi. :(
[q]cjet, 20.11.2006 07:46:
Hmmm. Karu todellisuus iskee: Maanantain töihin meno pikkujouluviikonlopun jälkeen. Uskaltaakohan sitä edes katsoa ketään silmiin. Nauraakohan ne mulle..
[/q]
Jäädäänpä sitten odottelemaan Suomen ekaa arvokisapaikkaa kesän 2012 EM-kisoihin. Ens vuoden MM-kisat ovat taas tyhjä arpa :'( Miks aina näin? :((
Välillä palaa vaan niin käämit tähän hemmetin puljuun, missä oon töissä..kaikkes teet ja mitä saat palkaksi..et mitään..Muuta ku nillitystä jostain vitun vapaista!
Kesälomat loppu ja piti tulla takas töihin :( Tää duuni vaan on niiiiiin kuraa
Noh, johan sitä onkin pitkin kesää yhteensä 5 viikkoa oltu lomalla, ja vielä talviloma jäljellä :)
Onpa tänään menny kaikki aika lahjakkaasti päin persettä, kiitokset varmaan menee viime yön unettomuudelle ja kolmen tunnin yöunille
Itellä ja tyttöystävällä ollut ihan helvetin huono olo koko tän päivän. Ei mitään hajua mistä tää ois tullut, ainoastaan samaa vettä on taidettu juoda.
Ei oo laatotettu vielä, mutta tää on kyllä just sillä rajalla. Koulupäiväkin piti jättää kesken :/.
Yo-kokeiden tulokset tuli..
[q]cjet, 20.11.2006 18:47:
---
vinsku, 20.11.2006 18:46:
Tänään tapahtunut lihasaitiopainemittaus.
---
AUTS *pökr*
[/q]
Ootko kokenu ton karmivan tapauksen? En toivo sitä kenellekään *pökr*
Hmmm. Karu todellisuus iskee: Maanantain töihin meno pikkujouluviikonlopun jälkeen. Uskaltaakohan sitä edes katsoa ketään silmiin. Nauraakohan ne mulle..
Tänään tapahtunut lihasaitiopainemittaus.
Mulla on ollu kaks vuotta rasitusvamma ja penikkatauti molemmissa säärissä, enemmän oikeassa ja ravattuani fysioterapeutilla ja lääkärillä ja magneettikuvauksissa pääsin vihdoin lihasaitiopainemittauksiin jossa todettiin, et mun lihaksen "ympärillä on liian kiree sukka" joka pitää aukasta leikkaamalla. Leikkaukseen pääsen kuukauden sisään.
Mut se toimenpide.. Siis mähän pelkään kaikenlaisia piikkejä ja viiltämistä sun muuta yli kaiken. Astelin luottavaisin mielin (äidin kans, se oli pitämässä kädestä :D) huoneeseen ja "kipeytin" jalkoja hetken hyppimällä paikallani siinä. Sen jälkeen kysyin että mitenhän tää toimenpide tehdään, no "meet makaamaan tohon ja sitte laitan kanyylin tosta sun oikeen jalan sääriluun vieresta 5-10cm pohkeeseen.
*pökr* meinasin pyörtyy siin vaihees.
Sit menin makaamaan siihen pöydälle ja itku tuli heti, tärinä kans ja sit se pisti. Ja huh mua ei oo koskaan sattunu niin kovasti >__< Se toimenpide kesti n. 2 min ja mä tärisin ja itkin koko ajan ja olin ihan paniikissa, en saanu ees hengitettyy kunnolla. Siitä noin tunnin ajan olin pyörätuolissa ja äitin kans haettiin mulle jätskiä kahviosta. Sit viel verikokeisiin. No, se on ollu mun pahin pelko ennen, mut (vaikka mul puudutus oliki) ni se ei tuntunu kyl missään tohon mittaukseen verrattuna.
Mittaus tapahtu siis klo 13.30 ja vasta nyt pystyn kävelemään niin että astun jalalle, tosin nilkutan vieläki, PERKELE ku SATTUU
Mut ainaki vihdoin selvis mikä mun jalkoja vaivaa.
3h yöunet *super**poks*
vatsatauti*dissaa*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- ...
- 1,566