päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,546
- 1,547
- 1,548
- 1,549
- 1,550
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Nyt tuli se hetki eteen, et mä oon ihan liian väsynyt. Mä en jaksa. En jaksa tehä mitään, mut tiiän et jos meen nyt nukkuun, niin herään keskel yötä ja si o vaa enemmän unirytmi sekasin. Mut eiköhän tää tästä, nyt kun tavallaan pääsee "normaaleihin" arkirutiineihin.
Huomenna paluu Meksikosta takaisin koto Suomeen! ¡Que triste!
Ahdistavan epätodellinen olo. Lauantaina hautajaisiin
On tullut taas selväksi, etten olen ihan täältä. Sama se, kunhan itse hymyilen.
Turhaa vittuilua eräältä nimeltä mainitsemattomalta henkilöltä. Helvetin ihmeellistä kuinka pienestä on kiinni, että päivä menee pilalle.
[muokattu 20.1.2003 23:43]
ei oo kivaa istuu jossain pommisuojakellarikirjastossa päivystämässä kun pihalla paistaa aurinko :(
Oon tosi kipee, mutta pakko mennä kouluun etten tipu kursseilta!
Koko perheen voimin taas kipeenä.. Viikko sitten oltiin jo päivystyksessä kun ei pieni mies saanu henkeä(=meidän normaalia arkea), sit oli hetken aikaa paremmassa kunnossa.. Ite oon ollu viikon jo kipeenä, ja viikonlopun aikana oli molemmat tenavatki saanu jonkun hirmukuumeen :(
Ei näin.
[q]Takyon, 6.5.2010 22:37:
---
kinderi, 6.5.2010 22:33:
---
sapeli, 6.5.2010 21:59:
---
Quakey, 6.5.2010 21:34:
molemmat vasemman puolen viisaudenhampaat revittiin irti, tai siis paloiteltiin hirveellä inisevällä laitteella.. ja nyt kun puudutus vihdoin lakkas niin on ihan kamalan kipee :( tiedä sit miks määräsivät jotain buranaa ei kyl todellakaan auta!
---
Yleensä tommoseen määrätään buranaa hillitsemään tulehdusta, ja sit jotain tuhdimpaa siihen kipuun.
---
Mä sain kyllä molemmilla kerroilla(1 hammas revitty/kerta) antibiootit sen takia et minimoi tulehdusriskit, ja panacodia siihen kipuun.
---
Mulle annettiin buranaa kipuun ja antibiootti tulehduksen estoon. Mut en mä kyl yhtään buranaa tarvinnu :D Ylhäältä lähti siis nätisti vetämällä, molemmat alaviisurit meni leikkailuksi ja pilkkomiseksi
[/q]
joo ei burana kyllä särkyyn auta. :S.. pitää varmaan soittaa lääkärille ja pyytää jotain vahvempaa.. tällä hetkellä olo on kuin perseeseen ammutulla karhulla.. :( eikä vuorokauden tupakoimattomuus auta asiaa :D
[q]Jutu:
Äikän mielipidekirjotuksesta tuli C. Ja mä kun luulin että se olisi mennyt hyvin
[/q]
Mulle ei koskaan mennyt päähän, että mikä oikein porukalle on keskimääräisesti "hyvä" arvosana mistään aineesta. Otti kuuppaan meidän koulussa ne kermaperseet, jotka ruinas "Yhyy, pitkästä matskusta tuli vaan E, enkä edes lukenut ollenkaan..."
Mulla lähti pirtsakasti C:nä ja tuli A:na takaisin.
Nm. 3x Approbatur.
Jos jotain negatiivista ni samalla jotain positiivista. Mua harmittaa et tämä ilta alkaa olla loppumaisillaan, mut onneksi huomenna on taas uusi päivä.
[q]sapeli, 6.5.2010 21:59:
---
molemmat vasemman puolen viisaudenhampaat revittiin irti, tai siis paloiteltiin hirveellä inisevällä laitteella.. ja nyt kun puudutus vihdoin lakkas niin on ihan kamalan kipee :( tiedä sit miks määräsivät jotain buranaa ei kyl todellakaan auta!
---
Yleensä tommoseen määrätään buranaa hillitsemään tulehdusta, ja sit jotain tuhdimpaa siihen kipuun.
[/q]
Mä sain kyllä molemmilla kerroilla(1 hammas revitty/kerta) antibiootit sen takia et minimoi tulehdusriskit, ja panacodia siihen kipuun.
[q]Quakey, 6.5.2010 21:34:
[/q]
[q]kinderi, 6.5.2010 22:33:
---
sapeli, 6.5.2010 21:59:
---
---
---
[/q]
Mulle annettiin buranaa kipuun ja antibiootti tulehduksen estoon. Mut en mä kyl yhtään buranaa tarvinnu :D Ylhäältä lähti siis nätisti vetämällä, molemmat alaviisurit meni leikkailuksi ja pilkkomiseksi
[q]~caro~:
tänään poistettu 2 viisudenhammasta... puudutus lakkaa vaikuttamasta ja pientä särkyä alkaa olee....
[/q]
auts! mun on yhtä lisämuistia särkeny jo paripäivää... ja viel on kaikki 4 tallella. Pelottaa koska oon kuullu et se poisto on todella vittimäinen toimenpide.
töissä vituttaa niin et ei mitään sääntöi.
Polvi taas vaihteeks ihan ältsin kipee...*toktok*
Hammaslääkäri
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,546
- 1,547
- 1,548
- 1,549
- 1,550
- ...
- 1,566