päivän :(

Back to häröily O

120K

[q]KooKie, 2.2.2006 16:46:
Voi vittu meillä on sit ilmeisesti vedentulo katki kaheksaan asti: olipa mukava ylläri tulla tällee salilta kotiin rauhallisesti saunomaan. "Ai niin, ehkä parempi jättää se sauna väliin, ku meillä ei tuu vettä." Voi vittu perkele saatana lähetän miljoonakorvausvaatimukset jos mulla tulee hikinäppylöitä. Ärärärärärärärärärä. Jotkut ennakkoilmoitukset vois olla aika vitun kiva.
[/q]

Jeejee nyt joku ilmotti, että Espoon vedeltä oli tullut infoa, että ens aamuna kuudelta pitäis olla taas putket kunnossa. KUUDELTA?! Missä vitun puskassa mä käyn kusella, kun vessassa tuli käytyä viimeks siinä 11 pintaan aamulla. Helvetin helvetti tätä fiilistä, alkaa itkettää ku tää likanen olo stressaa aivan perkeleesti.

Vaihdoin ketjut näin ehkä viiden vuoden pyöräilyjen jälkeen ihan vain todetakseni et nyt sillä ei pysty liikkumaan kun rataspakkakin näköjään pitäis vaihtaa. Ketjut vaan hyppii kun yrittää polkea

Onks kellään kokemusta, työkaluja sekä halua alkaa vaihtamaan jonkinlaista korvausta vastaan?

[q]Christinah:
Tää on kun pahaa unta. Ihminen jota oon jo 2kk katsellut "sillä silmällä" ja reippaasti ihastunutkin.. ihminen joka on niin älyttömän ihanansulosensöpönlutunen niin osoittautuikin tänään 37v "pojaksi". Ja tuonkin sain kuulla ihan vaan vahingossa

Olin 100% varma että tyyppi olis 25-30v ja samaa mieltä oli 2 kaveria. Ja edelleenkin oon sitä mieltä ettei tuo komistus voi olla 37v vanha ukonretale. Mutta ilmeisesti on. Höh. Jos tästä enää päivä surullisemmaksi tulee niin voivoi..
[/q]

Menee sullakin todella huonosti jos sun suurin suru on se, onko joku äijä 27 vai 37.

Taas on asiat ihan vituillaan ja kaikesta saan itseäni syyttää. Tekis mieli pieksää itsensä. :(

Päätin sit keskiviikkona pokkasta flunssan, joka on vaan pahentunu tähän päivään asti. No, tänäänhän olis Housenationit, enkä tietenkään oo odottanut niitä kuin kuuta nousevaa. Ja mähän prkle meen sinne, vaikka toinen tun jalka haudassa. Eli voidaan ynnätä hieman yhteen ja nähdä mun maanantaiset äikän ylioppilaskirjoitukset jo valmiiksi reputettuina. Kuin tussa mä aattelin nenä vuotaen, korvat tukossa ja kurkku kipeenä istua siellä salissa ja saada jotain aikaankin?

Ei siinä kaikki, mä en myöskään ole tehnyt mun sotahistorian alustusta, jonka pitäis olla tiistaina valmis, enkä oo vilkassukaan enkun itsenäisen kurssin tehtäviä, mitä mulla on ollut aikaa tehdä viimeset 4 viikkoa ja kokonaisuudessaan jäljellä on vain 1½ viikkoa.

Ja eilen kaverilla leffan ziigailu meni sit siihen, että pääsin himaan viideltä. VIIDELTÄ JA OON TTU KIPEE JA VÄSYNY OLLU JO MONTA PÄIVÄÄ.

Potkisin itteäni perseelle, mut oon liian väsyny ja raihnanen.

Unirytmi täälläkin *toktok*

Ja nyt on nälkä. Ja lähikauppa ei auki. Ja joutus tilaan PizzaTaxin. Ja piti vielä ottaa perhekoko että saa syödäkseen illallakin. Ja sinne meni nekin rahat. *toktok*

"They only want you when you're seventeen,
when you're twenty-one, you're no fun..."
Ladytron - Seventeen

Iskipä mulle kamalan ikäloppu fiilis tänään, suht järkyttävää.

[q]kottarainen, 22.12.2007 11:49:
Mä hajoon tähän ikävään*nyyh*
[/q]

[q]Braini, 2.8.2007 18:35:
---
Norb, 2.8.2007 08:41:
Mökille jätetty

....

---

Harvemmin mikään niin kummemmin liikuttaa mutta tulipas nihkee olo ku luki. Eli toimivaa kamaa.
[/q]

Todella toimivaa ja mulla viel kissanomistajan kerroin 10 000000 ton suhteen.

[q]-Fuzzy-, 19.7.2007 00:53:
Till Lindeman lähtee Rammsteinista!! Ei vittu... voi helvetti... Ei oo todellista. Ja kertaakaan en oo ehtiny niitä nähä... ja ens vuonna voi olla jo liian myöhästä... Fuck u
[/q]

Ei muuten lähde, toi uutinen on ollu väärennetty tms.

http://www.iltalehti.fi/popstars/200707186367476_ps.shtml

[q]Zenni, 11.6.2007 13:14:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706116221955_uu.shtml

Ei oikeen tiiä mitä tohon pitäis sanoa. x(
[/q]

Mitä hel...

*äärimmäisen kirjoituskelvottomia ajatuksia*

[q]Coleman, 12.12.2006 21:44:

Normitouhua Pieksämäen malliin o/. Ei mut oikeesti rupee kyl jo napsuu päässä tollane, varsinki ku ite on seurannu sivusta tapahtumia. Täytyypä pistää palautetta joukkueen johdolle *vink*. Jos saisin lottovoiton ni ostaisin joukkueen itelleni ja hommat muuttuis *pahis*. En vaan ymmärrä tollasta pelleilyä *pökr*
[/q]
Kieltämättä, varsinki mitä ollaa joristu tosta ni voi moro. Ei tollasta voi olla olemassakaa (näin luulis..) *pökr* Tekis mieleni soittaa paripuhelua.

[q]Chatte, 20.5.2006 10:07:

Eikös tämän pitäisi olla päivän :) eikä :(?
[/q]
Ei kaikki kato oo sauna hulluja..toisin ku eräät

Niska_todella_jumissa

[q]Chatte:
Vieläkin on naamantai.
[/q]Ei enää kauaa

[q]tomppi, 17.7.2007 09:19:
*nipsnaps*

Ilmeisesti ei saa uskoa kaikkeen mitä nettiin on kirjoitettu. Uutinen oli poistettu ja mitään virallista tietoa ei oo tullu (vielä).
[/q]

Sehän on jäsenenä vielä tulevanlevyn julkasuun asti ja sit lähtee (jos lähtee).

Ei saa unta

[q]baty, 22.3.2007 11:47:
lol
[/q]

Ehkä sit vastaisuudessa tiedät ettet mee selvinpäin baariin ;P

[q]baty, 20.12.2006 10:59:
vapaapäivä ja joudun tekemään kotona joulusiivouksen
[/q]
pääset

O