päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,455
- 1,456
- 1,457
- 1,458
- 1,459
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]((rejver)):
Radiost tuli just et tää ois vuoden masentavin päivä!! [/q]
Ei tää päivä erotu mun muist päivist ainaskaa millään :L
ihme hittibuumei masennuksest tehää, et oikee vuoden masennuspäivä, nyt saa olla leikisti masentunu ellei jo ole.
Huoh
E. Typo
Paska perjantai ku ei oo mitää maistuvaa menoo
Edit: ja melkee kaikki tosimies kaverit intis
[q]NeoDragon:
Onnisutin tänään kaataa 180 asteista rasvaa jalan päälle, onneks oli kenkä välissä, mutta hengitysaukoista pääs kuitenki osa tulee läpi Nytte särkee sitten jalkaa kivasti Ehkä pitäs ostaa ihan umpinaiset kengät
Mutta eiköhän se siitä parane
[/q]
Eiks koulus opetettu et pitää olla tosi varovaine niitten rasvakeittimien kans
koko kämppä haisee virtaselle (vodka+battery) yök yök yök
edit: (vodka + battery)
[q]pupuTupuna, 23.10.2007 14:51:
Öh...Olin eilen kampaajalla.. varatessani kampaajaa mietin, missä saisin hyvää ja ...
[/q]
Ikävä juttu, täällä olisi ollut jotain:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=4065;sivu=1
-Itsekin tuo topikin kautta aikanaan löysin vallan loistavan vakkarikampaamon & kampaajan, jota uskallan kyllä varauksitta hehkuttaa, elikkäs tän Suomen FAB4:n Mikaelin omistama Degree Hair Eerikinkadulla.
Krapula nomut koht baanalle taas
Prkleen hkl kuskit, menkää duunii sielt jo! :( joudun kävelee töihin ite
Sain tänää wanhan mut mulle uuden koneen, ja tottakai se kyselee jotai *itun passui, eikä edellisel omistajal oo niist mitää tietoo :E
työt alkaa taas
Jess töihin menos ja nousukuumetta *nuha**dissaa*
Tänään Klo: 15.30 alkaa duuni, eli viikoks taas pois
koko päivä menny kokonaan ohi ku kärsiny darraa vaa tääl
vois nyt koittaa siirtyy rannalle nauttii ilta-auringost
En oo hakenu viel intist lykkyy, Jos unohdan taas tänää täyttää sen lapun koulus nii sit on liian myöhästä ja kesän suunnitelmat menee vituiks
tulin 2.2 tuntii liian aikasin päättäjäisii
Työt alkaa tänään ja joutuu taas sulkeutuu ulkomaailmast pois, mut onneks vaa viikoks
oli äsken kauhee nälkä ja päätin hakee mutsin kans pizzaa:
4 * kinkku ananas pizza ja yks niist ilman aurajuustoo, (päivän pizza: kinkku,ananas aurajuusto) joo, ei aurajuusto, kiitos sit ootettii niit hetken ja sit saatii ne pizzat, tultii kotii ja otin sen mun ilman aurajuustoo, ei ainaskaa haissu vehkeelle mut heti ku otti ekan haukun nii rupes se homehtunut juusti polttaa, prkl et noi ei osaa kuunella koskaa mitä niille sanoo et lahjoitetaan kylmentynyt 3/4 pizza nälkäiseen kotiin.
heräsin liian aikasin (klo.0800) ja menin kouluu, sit sain siel vast tietää et meil alkaa vast klo. 1300
[q]Hyzenthlay:
miten iso on parkkisakko?
[/q]
40
nuha iski jälleen. tän talven aikana ollu ihan tarpeeks kipee jo mun mielest, 5 kertaa kuumetta jne ! sais jo riittää.
[q]Lera:
krapula, paha olo..
[/q]
Samma här. ei jaksa niinku liikkuu ulos vaiks pitäis
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,455
- 1,456
- 1,457
- 1,458
- 1,459