päivän :(

Back to häröily O

Taas töihin*haukottel*! Onneks on sentäs iltavuoro. Mutta millon mä ehdin/jaksan tehdä opinnäytetyötä?

Parisuhde ei ole ikinä helppoa....

Miks tää nyt on taas näin vaikeeta.

tylsää

Vaivun epätoivoon katsellessani kämppien vuokria

myöhästyin bussista ni joudun sit näemmä oleen sittenki koko päivän koulus :(

[q]MiMoSa, 10.1.2008 20:48:
Vaihdoin netin elisalta soneralle ja nyt tää uus pätkii ihan jatkuvasti vaikka tän piti mukamas olla joku uus ja toimintavarmempi. Just just, kiva kiva.*dissaa*
[/q]

Samaa kuparia pitkin ne menee silti. Jos siinä on vikaa, on se vika joka operaattorilla. Tai jos adsl-päätteesi on rikki. Tämä on toki vain spekulaatiota. Tee vikailmoitus, kunhan varmistat ettei vika ole omissa laitteissasi (pääte, suodin, jatkojohto, kone, rasia tms)

ei jaksa ei kestä ei ei ei...

v*tuttaa yks tyyppi, jonka mielestä on suurta huvia joka ikinen päivä v*ttuilla, olla ilkeä, loukata jollain tapaa tai haistatella mulle. *toktok*

[q]Annakins, 4.5.2009 15:08:
Ehkä mä vaan oon liian pitkään tehnyt asioita ilman taukoa, alkaa olee paukut aika vähissä ja mieli maassa.
[/q]

*hali*!!!!!!!

Tänään mulla olisi ollut niin paljon parempi olo, ellen olisi taas ollut se, jolle pystyy kertomaan asioita, joita ei muille pysty.*uuh*

Nukuin pommiin. Prkl. *eikä*

mua vituttaa tällä hetkellä niin vitusti. vitun paska päivä

[q]UnityF, 2.4.2005 18:10:
toivottavasti siun kaveri paranaa pian vaikka aikaa taitaa mennä että saa molemmat jalat kuntoon...
[/q]
Joo, kyllä taitaa oma aikansa mennä. Leikkauspöydällä oli kuulema mennyt viisi tuntia ja tarkasta tilasta ei ole tietoa. Mutta toivotaan parasta.

[q]*hali*
[/q]
Kiitos. *hymy**hali*

Kyllästyttää mennä duuniin.

Työkoneesta hajos virtalähde ja päivää kului tähän asti kunnes sain toisen koneen alle jossa toimi kaikki softat joita tarviin. Perkele.

TJ 313. siinä on tän päivän :(
huomisen :( onkin sitten TJ 312 jne.

[q]Timce No viinaa ja naisia, niin ne huolet häviää.
[/q]

:D

i hear u timpukka!

mun bileinnostus hävis ja jäänkin himaan. :[

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O