päivän :(

Back to häröily O

Siis aivan käsittämätöntä, meikän pahoinpitelyoikeusjuttu siirtyy jälleen kerran!!

"Toista todistajaa ei ole tavoitettu" -puhelu tulee näin kahta päivää ennen käsittelyä, jassoo.. Varmaan taas 2-3kk lykkäystä, "tuurilla" paljon enemmän. Alunperin homman piti olla käräjäoikeudessa jo syyskuun loppupuolella, siitä se siirtyi ensiksi tänne marraskuun lopulle ja nyt taas jonnekin hamaan tulevaisuuteen.

No ei siitä Redarin nujakasta tule kuin vasta 2 vuotta täyteen tammikuun lopulla, hyvin tää systeemi toimii..

Väsyttää ja on känkkä. Pitää varmaan varmuuden vuoks käydä ostamassa rautatabletteja, niistä on aiemminkin ollut apua kun on ollut uupunut olo vaikka kuinka paljon nukkuisi - ja sitten pitää varmuuden vuoksi nukkua vielä entistäkin enemmän.

Unohin täysin tän aamusen hammaslääkärin. FUCK!

Ei tää paska fiilis tunnu lähtevän taas millään. Möh.

Koiruus kävi eläinlääkärissä ja todettiin muutaman millin haava. Nyt sit tapellaan antibioottitippojen kanssa. Ja eilen taas tuleva ex-vaimo haukku kuinka yksin olen hänet jättänyt raskauden keskelle yms. Helvetin hyvät on fiilikset taas tänään

Piti viettää aurinkoinen päivä mökillä, mutta vietetään se sit kotona, kun yrjötauti pääs yllättämään pienen neidin
Itelle odotellessa sit, NOM.

masentavaa tulla kotiin kun kukaan ei olekaan vastassa paitsi koira. no, onhan sekin jotain...

Kuume+flunssa. Ja piti vielä fiksuna olla töissä tänään

Äidillä kuulemma rintasyöpä ja tuleva ex-vaimo raskaana mulle. Tieto tuli samana päivänä

Jees! Ainoot vapaat taas vähään aikaan ja meikäläinen on tunnollisesti kipeenä!!

[q]hemuz, 26.6.2008 12:56:
---
Samu*, 26.6.2008 12:52:
Päivän syletys.

Perhanan lightjuomat ja toi yks työkaveri. Se pitää huolen siitä, että tää toimiston jääkaappi on täynnä kaikenmoisia energiajuomia, limuja, smoothieita etc. mutta LIGHT -versioina.

Siis argh!!

Esim. tää Sprite Zero ei maistu yhtä miltää.

---

limut on pahasta. myös ne lightit.
[/q]

Höh.
Vaan ei se enää tällä iällä niin haittaa, toinen jalka kuitenkin jo about haudassa

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅTANA! vittu et voi ihminen olla tapaturma-altis. thanks fiskars yltiöterävistä veitsistä. kylmää, kohoa ja buranaa... ja sormi pakettiin. ah siitä tulee kyl niin nätin muotoin et suorastaan onnenkyyneliä tässä tirauttelen. onneksi kerrankin arvauskeskuksessa pääs heti päivystyksessä läpi. noh, vasta kolmas sormi kymmenestä, seittemän jäljellä..................

vituttaa moni pikkuasia.

---
cut
---
Se kun väistelee toisaalla näitä ja toisaalla lätäköitä, ja kolmaalla vielä jäätä, siinä on kyllä jännät paikat.

Eikä sovi unohtaa bakteeriholocaustia jonka tuo mukanaan eteiseen.

Sentiljoona lörtsyiksi liiskaantunutta koirankakkaa joiden kivikuorrutettu pikaliimapinta liisteröi itsensä kenkien pohjiin sellaisella taidolla, ettei edes Anni-Helenan ohukaisten jännäjäännökset kykene vastaavaan tiskikoneen huuhteluhelvetissä. LOL!

Se kun väistelee toisaalla näitä ja toisaalla lätäköitä, ja kolmaalla vielä jäätä, siinä on kyllä jännät paikat.

Sentiljoona lörtsyiksi liiskaantunutta koirankakkaa joiden kivikuorrutettu pikaliimapinta liisteröi itsensä kenkien pohjiin sellaisella taidolla, ettei edes Anni-Helenan ohukaisten jännäjäännökset kykene vastaavaan tiskikoneen huuhteluhelvetissä. LOL!

[q]Super-Kerttu, 11.6.2008 11:58:
---
violet_angel, 10.6.2008 18:24:
päälle viel tajusin et oon unohtanu mun kummitytön synttärit täydellisesti... voinko saada ikinä tällasta möhläystä anteeks???

Voi perseen perse...

*häpeilee*

---

Jep, mä unohdin mun kummipojan synttärit..Ne oli 7.6. ja eilen vasta tajusin alkaa edes kyselemään, että milloin ne oli! Olen niin huono kummi! millä tälläinen moka korjataan?
[/q]

Mun k.tyttö on jo 13v, ni soitin sille... Sano ettei haittaa kun pyysin anteeks, mut kyllä mua silti hävettää... Korvaan tän sille jotenki Joku superkiva lahja tai jotain

Hormonit... ne saa hulluja ajatuksia päähän ja pään sit ihan sekasin...

[q]gnomex, 25.11.2007 17:05:
Istuin junassa ravintolavaunun edessä olevassa vaunussa juuri oven vieressä. Kokoajan ramppas viinalle haisevia krapulaisia keski-ikäisiä urpoja vetämään korjaussarjaa ja siinä samalla kävi hirveä viima ja veto eteisestä ja nyt on ihan vilu olo. Ja juna tietenkin aivan täys niin että ei voinut paikkaa vaihtaa :(
[/q]

*lohduttel**hali*

Tuleva viikko vituttaa...

Töissä taas hoitajat sairaana ja potilaita ylipaikoilla. Työpäivän jälkeen on taas kaikki mehut puristettu pois viimeistä pisaraa myöten. Kestän vaan ku aattelen et parin viikon päästä pääsen ainaki parin viikon lomalle yhessä Murmelin kanssa!!!

O