päivän :(

Back to häröily O

Tekis vaan mieli huutaa suoraa kurkkua niin pitkään kunnes happi loppuu ja tukehtuu....*super**poks*

Ikävä on kova

muutto :(

Vittu että vituttaa.

Joku pälli on käynyt poistamassa mun autostereot sillä aikaa kun olen ollut töissä, eli keskellä kirkasta päivää >:/

Ja mikä huvittavinta, auto on ollut parkkihallissa johon pääsee vain avainkortilla..

Noh, onneks ei ole muuta kadonnut eikä mitään murtojälkiä ole ainakaan näkyvissä.

Kuka helvetti on keksinyt että saadakseen ansiosidonnaistä työttömyyspäivärahaa pitää olla ilmoittautunut työnhakijaksi työkkäriin.

Oma tilanteeni on siis että lopetin vanhan duunin että olisi paremmin aikaa opiskella uuden alan kurssia varten. Ja uudella alalla en pääse työskentelemään ennenkuin kurssi on hyväksytysti suoritettu. Uusi työsopimus toki oli allekirjoitettu jo ennenkuin vanhasta duunista itseni irtisanoin, tässä välissä vain on melkein kuukausi ettei rahaa tule mistään.

Kohta alkaa tili näyttää nollaa ja asuntovelan kuukausittainen eräpäivä lähestyy.. Plus tietysti miljoona muuta laskua..

[q]Ripzu, 28.3.2007 20:16:
Aivan surkeeta peliä Suomelta*grr*
Ei tolla pelillä kisoihin päästä...
[/q]

Mä jotenki arvasin tän, koska mulla meni koko aamu ja päivä nii huonosti ni ei sillo koko Suomen joukkueellakaan mee hyvin. Lupaan olla kesällä hyvällä tuulella ja jopa katsomossa kannustamassa :)

[size=5]Mustahan siis tää häviö vaan johtui :D[/size]

[q]Timce Väärä kaupunci. :( Tuu tänne ens viikonloppuna.
[/q]

ai treen hiilisatamaan?
no en ihan äkkii tu!
:D

mun bileinnostus hävis ja jäänkin himaan. :[

[q]Timce No viinaa ja naisia, niin ne huolet häviää.
[/q]

:D

i hear u timpukka!

TJ 313. siinä on tän päivän :(
huomisen :( onkin sitten TJ 312 jne.

Työkoneesta hajos virtalähde ja päivää kului tähän asti kunnes sain toisen koneen alle jossa toimi kaikki softat joita tarviin. Perkele.

Kyllästyttää mennä duuniin.

[q]UnityF, 2.4.2005 18:10:
toivottavasti siun kaveri paranaa pian vaikka aikaa taitaa mennä että saa molemmat jalat kuntoon...
[/q]
Joo, kyllä taitaa oma aikansa mennä. Leikkauspöydällä oli kuulema mennyt viisi tuntia ja tarkasta tilasta ei ole tietoa. Mutta toivotaan parasta.

[q]*hali*
[/q]
Kiitos. *hymy**hali*

mua vituttaa tällä hetkellä niin vitusti. vitun paska päivä

Nukuin pommiin. Prkl. *eikä*

Tänään mulla olisi ollut niin paljon parempi olo, ellen olisi taas ollut se, jolle pystyy kertomaan asioita, joita ei muille pysty.*uuh*

[q]Annakins, 4.5.2009 15:08:
Ehkä mä vaan oon liian pitkään tehnyt asioita ilman taukoa, alkaa olee paukut aika vähissä ja mieli maassa.
[/q]

*hali*!!!!!!!

v*tuttaa yks tyyppi, jonka mielestä on suurta huvia joka ikinen päivä v*ttuilla, olla ilkeä, loukata jollain tapaa tai haistatella mulle. *toktok*

ei jaksa ei kestä ei ei ei...

O