Mietelauseita... mottoja
- « Edellinen
- 1
- ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- ...
- 47
- Seuraava »
Ei puutkaan aina pihalla ole.
[q]tintsu, 22.11.2005 09:18:
"Kipu on välillä ainoa asia, joka muistuttaa meitä tunteistamme."
[/q]
Tämä mietelause toimii mun kohdalla ainakin tällä hetkellä
Elämän vaikeus on valinnoissa.
I hate to sound like I dont know what the fuck is going on, but sometimes a mans gotta admit when he doesnt know what the fuck is going on, so Ill just come right out and say it I dont know what the fuck is going on.
Sillon ku sattuu ja vituttaa niin hoen mielessäni: "I live for this shit" ja heti nousee suupielet ylöspäin!
Expa on se joka meitä yhdistää.
Tai
Elämä on expaa.
Tai
Päivä duunissa on grindattua rahaa epixiin.
Yms yms.
"KUUNNELKAA TIESTOA, PVD:TÄ JA ARMINIA! HARDCORE WILL NEVER DIE!!"
"Proge-nousu: joka 30sek tulee uusi soitin mukaan"
paskoja, mutta uppos muhun!
Kun jokaisella menee hyvin, nii kaikilla menee hyvin! ;)
"Always do sober what you said you'd do drunk. That will teach you to keep your mouth shut."
Paha saa aina...parhaat päältä ;)
[q]samim, 10.1.2006 11:59:
Sillon ku sattuu ja vituttaa niin hoen mielessäni: "I live for this shit" ja heti nousee suupielet ylöspäin!
[/q]
Tämä on toisinaan kyllä tullut radalla mieleen tai jopa huudettua ihan ääneen kun auto on linkussa ja vauhtia vähän liikaa, sitten kun se on siitä suoristunut niin kyllä on taas hymyilyttänyt :)
Ei saa olla nirso ettei jää ilman.
Fiilis se on huonokin.
Vain kaksi asiaa ovat loputtomia. Avaruus ja ihmisen typeryys.
Ja ensimmäisestä en ole aivan varma.
-Albert Einstein-
[q]sapeli, 8.1.2006 18:50:
I hate to sound like I dont know what the fuck is going on, but sometimes a mans gotta admit when he doesnt know what the fuck is going on, so Ill just come right out and say it I dont know what the fuck is going on.
[/q]
:D Keneltä tämä on?
Mä oon kyl varsin tykästynyt nyttemmin signaturestani löytyvään lainaukseen. :)
Jotkut tulkitsevat, että se halventaisi taiteita tieteiden kustannuksella, mutta itse en ainakaan ymmärrä sitä niin. Ennemminkin se kuvaa eroa tieteen ja taiteen välillä: taiteessa ei ole kyse ymmärtämisestä, vaan kokemisesta.
No one dies a virgin, Life screws us all.
It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt.
Never tell your problems to anyone...20% don't care and the other 80% are glad you have them.
Never explain yourself. Your friends dont need it and your enemies wont believe it.
Joo, näitä pitäis muistaa noudattaakin joskus =)
nunc est bibendum = on aika juoda
*känni*
[q]Epailija, 22.1.2006 21:07:
---
sapeli, 8.1.2006 18:50:
---
:D Keneltä tämä on?
[/q]
En nyt oo ihan varma, mut saattoi olla qwantz.com:in dinosaurus-sarjiksesta
en jaksanu lukee kaikkii mut mulle on opetettu joskus reilu 10v sitten että " Ei helmiä sioille"
Kertokaas murut mietelauseitanne ja mottojanne, millä selviätte eteenpäin.. tässä muutamia..
-Jotta voisi olla oma itsensä, on taisteltava ankarin taistelu
jonka voi taistella. Eikä periksi saa antaa.
-Jos luotat itseesi, olet jo voittanut. Vaikka et olisi vielä edes
aloittanutkaan.
-On parempi olla hetken aikaa onnellinen ja polttaa siipensä,
kuin elää pitkään ja pitkästyä.
motto "-jos jumala ei olisi halunnut, ettei ihminen tyydytä
itseään. Hän olisi luonut tälle lyhyemmät kädet"
- « Edellinen
- 1
- ...
- 21
- 22
- 23