Paras bilemesta ever!
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 21
- Seuraava »
Turussa vanha Factory ja ulkomailta Ibizan Space...
Berlin, mikä sijaitsi Bottan yläkerrassa ja varsinkin Club Deep, mitä järjestettiin siellä.
Tietenkin oli/on muitakin hyviä mestoja mutta Berlin oli ylitse muiden.
Interforum*nauru*
Niin, ja K3 Suutarilassa & Domma -2 on ollut kanssa ainakin mulle aika legendaarisia paikkoja...
[q]Zyklonius:
Hivenen huvittaa lukea ylistysviestejä Fenixistä. Silloin kun itse vielä Turussa asustelin, oli Feenix (silloin kahdella eekkosella) vielä kovassa kansansuosiossa keski-ikäisten iskelmäfiilien ja parkettien paganinien keskuudessa.
[/q]
harmi, sitten mäkään en voi kehua ex-Focusta Hämeenlinnassa hyväksi(ehkä parhaaksi) bilemestaksi, kun se on nyt humpparavintola :( tai maestroa...tai kaapelia, koska siel on kaikkee amistouhuu, niinku autonäyttelyitä.
Royal Cotton Club
Ensimmäisinä kotimaisista tulee mieleen vanha Dtm, Hype, Hesperia, Lepakko ja Nylon. Nois on tullu hengattuu tunti jos toinen Ulkomailta Lontoon Fabric kyl täyttää sellasen klubin kriteerit et tulee aina käytyy ku sinnepäin matkaa.. Losista, San Diegosta ja Chicagostaki tulee monta hyvää mestaa mieleen mut nimet on päässy unohtuu täs vuosien varrella..
[q]NextAce:
Interforum*nauru*
[/q]
Tottakai! Samaa mieltä!
HYPE HYPE HYPE There`s nothing like HYPE!!!!!!!!!!!!!! Sieltä on niin paljon muistoja... ja Nosturin jatkoilla on monet aamut valvottu. Lepakko nyt kuuluu ihan omaan luokkaansa - siitä ei edes puhuta samassa lauseessa muiden paikkojen kanssa...
kaapelitehdas, tullikamari, nosturi... siinä on hyviä paikkoja. Edesmennyt maestrokin oli, hieman eri tyylillä tosin :)
[q]Jace:
ulkomailta Ibizan Space...
[/q]
space on kylla The Place <3
[q]Tyranoid:
Niin, ja K3 Suutarilassa.
[/q]
hyi helv. karmee jumppasali
espanja, torre, benalmadena ja sieltä Kiu..*nauru*
ol hieno paikka koska oli niin uskomattoman iso ja ei ollu mikään budjetti mesta...
[q]ezzy:
---
Zyklonius:
Hivenen huvittaa lukea ylistysviestejä Fenixistä. Silloin kun itse vielä Turussa asustelin, oli Feenix (silloin kahdella eekkosella) vielä kovassa kansansuosiossa keski-ikäisten iskelmäfiilien ja parkettien paganinien keskuudessa.
---
harmi, sitten mäkään en voi kehua ex-Focusta Hämeenlinnassa hyväksi(ehkä parhaaksi) bilemestaksi, kun se on nyt humpparavintola :( tai maestroa...tai kaapelia, koska siel on kaikkee amistouhuu, niinku autonäyttelyitä.
[/q]
:D
[q]yana:
---
Tyranoid:
Niin, ja K3 Suutarilassa.
---
hyi helv. karmee jumppasali
[/q]
Jep, eikä saanut edes polttaa sisällä :D Joskus se, minkä itse kokee legendaariseksi muodostuu kummallisista asioista...
Turnmills! v.1998
Arkadia! v.1997-2001
Kerma! v.1999-2000 ja 2003-2004
C O L U M B I A A R E N A / B E R L I N -germany
paroni
kaapelitehdas*hih*
-LEPAKKO aikanaan. Ajai niitä aikoja kun sai notkua Lepakon aamuissa
-Mut kyl ehkä ykkösten ykkönen on ainoa oikea HYPE. Missään ei ollut samaa tunnelmaa. HYPE ei ole korvattavissa!
Muistuu vaan mieleen tätä kirjoittaessa ne bileajat ku HYPEssä kävi Jenni Aholat ja muutki "nykyajan julkkikset", jotka silloin oli samanlaista rahvasta kuin mekin :) :)
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- ...
- 21
- Seuraava »