Exhibition Black 9.10.2004 @ Lappeenranta

Back to tapahtumat O

Tosta en mene ainakaan mä takuusee.. ..mut toivottavasti tulee hard trancea!!!! ja eiköhä ainaki herra d soita jotai loisto tamppaus tavaraa..

Näitä ootan ku kuuta nousevaa *sydän*

.. tulee olemaan olo kuin laukkaradalla (oman setin aikana)

UUTISIA!

Senzation on vaihtanut serveriä sekä sivujen että e-mailin osoitetta!

Uudet sivut -> http://www.senzation.us
Uusi e-mail -> info@senzation.us

Mitäs porukka haluais kuulla? Tränsee? hardtränsee? hardhousee? hc mättöä? .. vai kaikkea :)

[q]baty:
Mitäs porukka haluais kuulla? Tränsee? hardtränsee? hardhousee? hc mättöä? .. vai kaikkea :)
[/q]

Vaikka kaikkea.. ..mut suosi hardtränsee!!!!

[q]Wegez:

[/q]

hmm... jos mä sittenkin soittasin sulle Antti Tuiskua...

[q]Wegez:

baty:
[/q]

Joo, joo!!! Tuiskua, huiskua!!!

hc mättöä

UUTISIA!

Lahden Millennium tallista tuli vielä yksi ori lisää raviradalle... - - > Yoshi

[q]baty:
---
Wegez:

---

[/q]

EHANAA anttia!! <3 <3

wihii, enää viikko ;):P :D

UUTISIA!

Ja näin saimme kakkos huoneen käyttöön näihin pirskeisiin!
Ja siellä vierailee kuuluisa orkesteri joka on nimennyt itsensä >> The Ultimate General Midi Bass Slappers ja he tulevat monien yllätys vieraiden kanssa viihdyttämään teitä deckien/mikkien takana.. beware!! ..viime kerralla tämä orkka oli aivan menestys ja toivottavasti tälläkin kertaa se uppoaa yleisöön!

:: TIMETABLE @ 2´nd ROOM ::

~21:00 - end >> The Ultimate General Midi Bass Slappers & special feats

Noniin, nyt on setti aika hyvin kuosissa. Alussa alkaa iloisemmalla pilityksellä, sitten siirtyy mäiskeeseen ja loppuun palataan taas takaisn happyyn

UUTISIA!

Lemiltä tulee vielä yksi herra rankaisemaan omille hard nrg viisuillaan porukkaa!

Eli uutena nimenä Teitä rankaisee....>> NEODYNE

[q]senzation:
UUTISIA!

Lemiltä tulee vielä yksi herra rankaisemaan omille hard nrg viisuillaan porukkaa!

[/q]

kovat pippalot tulossa

[q]baty:
---
senzation:
UUTISIA!

---

kovat pippalot tulossa
[/q]

ON!

UUTISIA!

Ikäviä uutisia...Yoshi joutuu jättämään kekkerit väliin työkiireidensä takia.. ..ja näin samalla taitaa kakkoshuoneen tarjontaki loppua (ellei halukkaita ole järkkäämään kakkoshuoneesee aktia..) ...eli samalla The Ultimate Midi Bass Slappers joutuu peruumaan keikkansa..

[q]senzation:
UUTISIA!

Ikäviä uutisia...Yoshi joutuu jättämään kekkerit väliin työkiireidensä takia.. ..ja näin samalla taitaa kakkoshuoneen tarjontaki loppua (ellei halukkaita ole järkkäämään kakkoshuoneesee aktia..) ...eli samalla The Ultimate Midi Bass Slappers joutuu peruumaan keikkansa..
[/q]

eiköhä me jotain keksitä *iloinen**ding*

24h enää jälellä *känni*

Kunno psykee sit :D

O