Puhelin+Liittymä
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 20
- Seuraava »
puhelin näyttäis olevan nokian 3510 i vaik siemenssi ois kyl paljo loistavampi ja liittymän on toi saunalahen simppeli...
nokia 6100 ja sonera <3<3
siemens s55 ja elisa
[q]lumikki`:
zeroforty.
tekstiviestitilmaseks-liittymä..
ihan jees sillai,et periaattees saat aina sanottua asias ilmaseks..
tosin ihmisiltä,joilla ei oo zerofortya ei välttämättä kannata odottaa
vastausta..[/q]
"Tekstarikeskustelu" on kyl ehkä yks mobiiliteknologian hirveimpiä asioita :D Pari viestiä ehkä voi 5 min sisään lähettää mut sellanen keskustelu niitten välityksellä on ku hiihtäis ilman lunta, ei niinku luista yhtään.
Samsung SGH- E330 dena edelleen...ehkä vaihtuu tässä saunikseen.
[q][Nuclear]:
"Tekstarikeskustelu" on kyl ehkä yks mobiiliteknologian hirveimpiä asioita :D Pari viestiä ehkä voi 5 min sisään lähettää mut sellanen keskustelu niitten välityksellä on ku hiihtäis ilman lunta, ei niinku luista yhtään.
[/q]
mulla on kuunalusta pelkästään tekstiviestilaskua 110e (duunin maksama liittymä tosin). hoidan aika paljon asioita viesteillä koska yleensä ne eivät ole niin kiireellisiä että tarvitsisi hoitaa heti, ja vastaanottaja voi lukea ja vastata siihen sitten kun jaksaa.
Kännykällä irkkaus on osoittautunu aika sujuvaks ja suhteellisen halvakski Maksaa vaan gprs-tiedonsiirtomaksun ja irkis ei ny kovin paljoo liikennettä ole. Tosin ei sitä nyt kovin usein jaksa, onhan mulla muutaki tekemistä ku irkata
[q]dose:
Kännykällä irkkaus on osoittautunu aika sujuvaks ja suhteellisen halvakski Maksaa vaan gprs-tiedonsiirtomaksun ja irkis ei ny kovin paljoo liikennettä ole. Tosin ei sitä nyt kovin usein jaksa, onhan mulla muutaki tekemistä ku irkata
[/q]
how sad is that
[q]wollypog:
how sad is that
[/q]
Noh noh *släp* Kuten sanottu, en mä kovin usein, ja tulee se halvemmaks ottaa yhteyttä kavereihin (ainaki jos ne sattuu olee irkis sillon)
Liittymä Elisa (työn puolesta pakko olla) ja Nokia 6230 tällä hetkellä puhelimea. Puhelin vaihtuu onneksi aina puolen vuoden välein uuteen malliin.
[q]serotonot:
---
JussiS:
---
serotonot:
mee päivittää se hyvä mies. ei tollanen tökkiminen oo normaalia
---
Mua pelottaa et joku rassukka alipalkattu psykehippi kusee sen päivityksen ja hukkaa mun kaikki puhelinnumerot vaikka pyydänkin tekeen backupin ennen päivitystä. Mmjoo, pitäis kyl varmaan. Missäs noita saa päivitettyy Turussa, et sattuis tietään?
---
kuluttajasuojalain mukaan niiden ON SÄILYTTÄVÄ :) Tai siis itseasiasssa siten että asiakkaalle ei saa aiheutua ylimääräisiä kuluja (=soittoäänet, taustakuvat yms) Jotkut tosin kiertävät kys asian velvoittamalla asiakasta itse tämän tekemään.
kaikki siemensiä myyvät ovat velvoitettuja hoitamaan takuuhuollot
[/q]
Jos asiakas haluaa puhelimensa huoltoon ja uuden softan puhelimeensa on hänen itse otettava kaikista tiedostoista, numeroista ja viesteistä backupit (HUOM! jossain tapauksissa myös myyjä tai huoltomies voivat tehdä tämän).
Sanotaan nyt sekin, että puhelimen sillä oleva tieto, soittoäänet ja jne. ei kuulu laite takuun piiriin. Ja kaikki tuo tieto sori nyt vaan 90% todennäköisyydellä katoaa sieltä puhelimesta softapäivityksen yhteydessä. Myyjät jotka ottavat vastaan näitä huoltoja vastaan on velvoitettu kertomaan asiakkaalle tästä seikasta ennen kuin ottavat asiakkaan puhelimen huoltoon. Asiakkaalle tulee myös kertoa sekin, että jos puhelimessa havaitaan TAKUUHUOLLON yhteydessä kosteusvaurio palautetaan tuote takaisin asiakkaalle korjaamattomana ja kosteusvaurio lopettaa tuotteen takuun siihen. Huomioikaan sekin asia, että kosteusvaurio voi myös syntyä muustakin kuin laitteen konkreettisesta kastumisesta esim. vesilätäkössä. Turha yrittää edes muuten kusettaa huolltomiestä noista kosteusvaurioista, koska ne aivan varmasti huomataan vaikka puhelinta yrittäisikin kuinka paljon tahansa kuivata. Asiakkaalle tulee myös kertoa arviotu mini huoltoaika ja se, että haluaako hän pelkästää huolosta hintaarvion.
Ja se ei ole mitään asiakkaalle vittuilua, että puhelimesta katoaan kaikki tiedot softapäivityksen yhteydessä. Softapäivityksessä kuitenkin nollataan puhelin ja asennetaan sinne kaikki uudestaan vähän niikuin kun formatoisi tietokoneen levyt ja asentaisi windowsin uudestaan.
VINKKI:
Jos Nokialainen puhelin alkaa hidastaa toimintojaan kannattaa se välillä sammuttaa ja ottaa akku ihan kokonaan irtti puhelimesta about pariksi minuutiksi. Toi yleensä auttaa tohon tökimiseen ellei laitteessa ole oikeasti softa puolella vikaa. Meinaa tolla pikku kikalla säästää paljon aikaa ja vaivaa kun puhelin ei tarvitse turhan takia lähettää huoltoon.
siemens c55 + DNA Onni
elämä kallis - DNA halpa =)
[q]mousez:
elämä kallis - DNA halpa =)[/q]
...mutta paska (ainakin jokunen vuos sitten vielä)
[q][Nuclear]:
---
mousez:
elämä kallis - DNA halpa =)
---
...mutta paska (ainakin jokunen vuos sitten vielä)
[/q]
sama pätee kaikkiin muihin operaattoreihin paitsi soneraan ja rätinälinjaan - aah... yleistyksiä.. uuh..
[q]ALIEN:
sama pätee kaikkiin muihin operaattoreihin paitsi soneraan ja rätinälinjaan - aah... yleistyksiä.. uuh.. *heiii*[/q]
Sonerasta ku vaihdoin Saunalahteen, niin ei oo ollu ongelman ongelmaa, toiminu ihan samalla tavalla ku Sonerakin eli varsin hyvin.
[q][Nuclear]:
---
ALIEN:
sama pätee kaikkiin muihin operaattoreihin paitsi soneraan ja rätinälinjaan - aah... yleistyksiä.. uuh..
---
Sonerasta ku vaihdoin Saunalahteen, niin ei oo ollu ongelman ongelmaa, toiminu ihan samalla tavalla ku Sonerakin eli varsin hyvin.
[/q]
mulla taas ei toiminut, vaik puhelinki vaihtui eikä asiakaspalvelua käytännössä edes ollut saunalahdella.. vaihdoin soneraan ja hinnatkin tippu! :D
[q]ALIEN:
mulla taas ei toiminut, vaik puhelinki vaihtui eikä asiakaspalvelua käytännössä edes ollut saunalahdella.. vaihdoin soneraan ja hinnatkin tippu! :D[/q]
Pah, et vaan osaa.
elisa + samsung sgh-p510 tai joku tollane
[q][Nuclear]:
Pah, et vaan osaa.
[/q]
ei ku mä just osaan, daah! .P
Ilmeisesti tätä aihetta ei viellä ole ollut..tai en ainakaan haulla löytänyt...
Eli kysellään millaisilla hölpöttimillä klubbarilaiset pölisee
Nokia 6220 + DNA
- « Edellinen
- 1
- ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- ...
- 20