CLUB MILLENNIUM - ESPOO. 8.10.2004 @ ESPOO

Back to tapahtumat O

Täällä perjantaina

[q]peikkotyttö:
---
WCDJ.ORG:
Toivebiisejä?

---

Tim Deluxe:Just don`t do
[/q]

pilk nus: Just Won´t Do

Voihan kakkimus! Näyttääpi tää biletön putki jatkuvan, eli emme näillä näkymin saavu paikalle

se olis party alarm perjantaina.. =) karsee kiire tulee vaan päivällä et ehtii tehä kaikki hommelit valmiiks ennen biletystä.. :)

On se kummaa kun kaverit lähtevät mieluummin paikalliseen teinihelvettiin kuin tänne. On se ny vaa nii merkillistä toiminttaa ette mää valla yhtää ymmärrä..

No ei anneta sen häiritä, tänne olen tulossa kuitenki. Niin, ja jos muita "sinkkuja" on tulossa ni ilmoittautukaa ihmeessä.

Kylläpä on brittiherran bio mehevän kuuloinen. En kyllä luokittelin välttämättä nouseviin tähtiin kun muualla ei nimeen törmää kuin keikoilla suomessa *nauru*. Mukava äijä kuitenkin ja taitava kuin mikä.

Danin ja Sashan setti!

JOo ei oo euroi *itkupotkuraivari*

[q]JussiS:
---
WCDJ.ORG:
Toivebiisejä?

---

ota kitara mukaan ja _soita_ paranoid.
[/q]

Onnistuu.

Taidanpa eksyä tänne, ellei muuta estettä tule.

[q]WCDJ.ORG:
Onnistuu.
[/q]
Jos tuot toisenkin kitaran, ni lupaan tulla mukaan soittaan :)

[q]JussiS:
Jos tuot toisenkin kitaran, ni lupaan tulla mukaan soittaan :)
[/q]

JussiS soittaa pöksyt nilkoissa kitaralla paranoidia ja mixaa yhtaikaa pHazen kanssa. nyt olis videokameralla duunia

[q]SA-TomTom:
JussiS soittaa pöksyt nilkoissa kitaralla paranoidia ja mixaa yhtaikaa pHazen kanssa. nyt olis videokameralla duunia
[/q]
Se on kyl Riku joka lupas soittaa ilman housuja. Tai ei se kyl oo viel siihen suostunu. Mullahan pysyy vaatteet päällä aina, olenhan siveä :)

[q]JussiS:
---
SA-TomTom:

---

Se on kyl Riku joka lupas soittaa ilman housuja. Tai ei se kyl oo viel siihen suostunu. Mullahan pysyy vaatteet päällä aina, olenhan siveä :)
[/q]

Täällähän aletaan jo halpamaisesti houkuttelemaan ihmisiä mestoille deejii-heppujen ulkomusiikillisilla avuilla. Oh, humanity... Eihän tällaista spektaakkelilupausta voi vastustaa.

tänne tänne!!
ja jos mä haluun jossakin vaiheessa autoon juomaan olutta ja kuunteleen musaa niin sitokaa mut tolppaan.. =)

-automobiiliuhuu

[q]Uhuu:
tänne tänne!!
ja jos mä haluun jossakin vaiheessa autoon juomaan olutta ja kuunteleen musaa niin sitokaa mut tolppaan.. =)

-automobiiliuhuu
[/q]

Joo, tota virhettä kyl ei toisteta et päästettäis sut autoon, näkihän se jo viimekerralla mitä tapahtui ;)

[q]Angelus:
---
Uhuu:
tänne tänne!!

-automobiiliuhuu

---

Joo, tota virhettä kyl ei toisteta et päästettäis sut autoon, näkihän se jo viimekerralla mitä tapahtui ;)
[/q]

O tempora, o mores, kuten meillä latteuslatinisteilla on tapana sanoa. Siinä missä teinit menee autoon kutemaan, niin Uhuuliuksen kaltaiset kypsät rotunaiset jumiutuvat koslan sisällä kaljoittelemaan. Aikansa kutakin, kuten vanha kansa pruukaa jaaritella.

Tänne tod! *sydän*

Täällä jo...

kohta mie karkaan tänne

O