[TEKNO] ke 13.10.2004 :: mental.RESET @ Klubi, TKU

Back to tapahtumat O

eiku löysin.

[q]p3T0:
mulle tulee että not found ku yritin kuvia kattoa WHAIII!!!??? oli ihan jees pippalot kyllä tuli polkattuakin tosin vähän tökki mun tanssiminen.. mut eipä tuoo mitn. oli ihmisiäkin musta ihan tarpeeks ei ollui ahdasta :)
[/q]
joo, eli jäbät vähän turhan paljon kikkailee noitten osotteitten kanssa, ja toi linkki katkasee kaksoispisteen kohdalta.
eli kopioi toi linkki kaksoispisteestä eteenpäin käsin.

Ihan jees kekkerit kyllä kyllä .. me päästiin paikalla vasta 23 pintaa.. osittain varmaa mun moka mut ne setit mitä kuulin varsinki Rasmus ja Benn oli oikein toimivii.. ja soittajille/järkkäreille winkki: olis kiva joku kerta kuulla detroitteknoa.. tätä "junakama" meitsiin ainakin uppoo kuin häkä .. mut jees seuraavia odotellessa

Todella super alusta loppuun!.!.!

Kiitos Olli

Huhheijaa :) Olipas kaket Mentalit, ylitti odotukset 100nolla. Vaikka keskiviikko olikin eikä mikään väenpaljous niin meni ehdottomasti omien keikkojen kärkikastiin. Kiitos turkulaisille yms. jotka jaksoitte heilua siellä lattialla. Erityismaininta Klubin Suomen mittakaavalla ihan jynkystä äänentoistosta ja erinomaisesta monitoroinnista, oli niinkuin pitikin :) Kiitos järjestäjille, da real meininki ;) Mental Monoja odotellen...

Helvetin jees bileet ! rasmus, thänks föör the "ratakiskoväännöstä" !
invitejä venaillessa.... ps. Ollille propsit jatkoilusta ! *känni*

tykkäsin *sydän*

O