Mitä aiot tehdä seuraavaksi?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- ...
- 139
- Seuraava »
Laitan läppärin pakastimeen.
Meillä on ollut tänään liian tiivis
kontakti.
Nyt voisi pelata sen Mahjongin...
Hautaan itseni jäähän kaulaa myöten. Tai sitte tiskaan...
Vittu kun ei oo hajuakaan ;)
meikata.
olla vaan.*haukottel**hihu**haukottel*
[q]Mellu-, 18.10.2005 12:42:
keittää kahvia, polttaa askillisen röökiä tähän vitutukseen.. ehkä vähitellen pakata peliroippeita ja käydä matkahuollolla hakemas yhen paketin meijä valmentajalle.. tosin vittuuttani voisin vaa unohtaa sen
[/q]
Mä en sillee tunne sua, mutta sivusta seuranneena tuli mieleeni, että..Pitäskö sun lopettaa toi lentopallo, kun se tuntuu tuottavan sulle kauheesti päävaivaa ja ikävää oloa..? Ei siis sillä, että luulisin sun olevan huono tai mitään, mutta aika paljon siitä tuntuu ikävää irtoavan.
[q]Mellu-, 18.10.2005 12:48:
---
pirpeli, 18.10.2005 12:45:
Mä en sillee tunne sua, mutta sivusta seuranneena tuli mieleeni, että..Pitäskö sun lopettaa toi lentopallo, kun se tuntuu tuottavan sulle kauheesti päävaivaa ja ikävää oloa..? Ei siis sillä, että luulisin sun olevan huono tai mitään, mutta aika paljon siitä tuntuu ikävää irtoavan.
---
oisin lopettanutkin tossa pari v sitten mut valmentaja puhui jatkamaan ja kehityin parissa vuodessa sille tasolle että pääsdin tänne liigaan pelaamaan mutta ei tää olekkaan sitä mitä kaikki on antanut ymmärtää.. ja kyllä.. lopettaisin samantien jollei 3 v pelaajasopimus velvottaisi ja oma luonto ei pistäs vastaan nii helvetisti oon vähän niiku umpikujassa itseni ja sioideni kanssa
[/q]
Ounou*uuh*No sitten vaan tiukasti vastaan kaikkea päällepäsmäröintiä ja pottuilua. Susta kuitenkin tuntuu löytyvän myös kipinää siihen*hymy*
[q]boy-cut, 19.12.2005 14:56:
mennä kattoo kauan odotetun Narnian leffaan
tulee taas lapsuus mieleen, ne tarinat oli tosi ihania iltalukemisia
[/q]
Oij, kyllä. Satua parhaimmillaan*sydän*
Pyykille.
[q]BB_turone, 27.10.2006 16:15:
Underworld (varjojen valtakunta)
[/q]
Tää on vaan NIIN hyvä!
[q]ipe, 12.1.2008 11:32:
ei aletakkaa viel, vai aletaankos... ???*täh*
[/q]
Noku pullia pitäs leipoo....
:D
Jos voi katsoa toisella silmällä, niin sitte voin katsoa.
[q]Individual, 15.1.2008 19:41:
Olet sä saanut siihen boksiin virrat jo kummiskin?
[/q]
Juups, piti vaihtaa toisests boksista antennijohto :) Nyt ipe tappelee tuolla betoniseinän ja poran kanssa. Mutta on toi kyltti nyt hieno*jiihaa*
Lähtee himaan lepuuttamaan. Ja sit jos ei vähään aikaan juhlis, kiitos.
[q]mayah, 6.7.2007 18:13:
Kaikki on hyvää kun yksin juo
[/q]
Mä korkkasin bissen *känni*
Juopas nyt se kossu ja hilaa ittes tänne. Mulla on vodkaa (kelpais ehkä jopa tumpsilleki), ota lishää blandista mukaan niin tehdään useempiki paukku.
Käydä kirjailemassa numeron yhdeksän.
Samalla reissulla vois harkita käyvänsä kaupassa ostamassa jotain hyvää seuraa sohvalle. Jännittää ja toivoa, ettei eilen baarissa nähtyä -tosin pahvista- ehdokasta valita linnaan.
Pitäs pukee päälle ja lähtee töihin
Menen kohta syömään ja sen jälkeen tunnille istuskelemaan JA sen jälkeen v-loppua viettämään!
Mennä Puusaunaan*sydän**tirsk* ;)
Ryypätä... ja seuraava ostokseni on taistelukala*jiihaa* Punainen tai sähkönsininen
http://www.rockwells.net/netstore/images/taisteluurospun.jpg
- « Edellinen
- 1
- ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- ...
- 139
- Seuraava »