Mitä aiot tehdä seuraavaksi?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- ...
- 139
- Seuraava »
Röökitauolle koulussa tai hyvällä tuurilla vois lähteä jo ajamaan Turkua kohti
juon kalian ja meen nukkuu. Oon niin väsähtäny etten jaksa ees ruveta rähisee kellekkää vaikka vituttaa
Mennä suihkuun.
tsygälenkille
Lähden shamanismi-iltaan Ateneumiin.
Mennä takaisin sohvanpohjalle*sydän*
Tehdä Teknisiä piirustuksia ja sen jälkeen Himaan...
soittaa sairaalaan ja kysyy mikä kumma kestää??????????*grr* soitin polille 2 tuntii takaperin et nyt ois PAKKO päästä sisälle ja mulle luvattiin soittaa, mut mitään ei oo kuulunu...
kahville kaupunkiin *känni*
saattamaan rasvan refluksoinnin loppuun ja uuttaa rasva yms... sit kotiin nukkuun.
Kuhan saan tän vellin syötyä, niin katsotaan varmaan porukalla joku leffa. Jäi nimittäin niin hirveä maku tosta Armageddonista
[q]W:
Mietin tässä että pitäiskö kattoo toi monster leffa....onkohan se hyvä? ...*ding*
[/q]
Monster on hyvä leffa, mutta mä katonki nyt Monster Manin, se ei oo hyvä samalla lailla kuin Monster, mutta hyvä sekin silti on, CAMP..
Vetästä pienoiset kännit, vodkaa, omenamehua, battery heat ja pieni puristus sitruunaa joukkoon + voisi sanoa sen jopa toimivan pirun hyvin *battery*.
Saunaan ja kietasta sen jälkeen pari bisse huiviin
[q]Fyraett:
---
Airvision:
salkkarit,kyllä tunnustan aion katsoa salkkarit *nauru**hih*
---
salkkarit roks
[/q]
Korkata oluen.
ihan koht lähen serkkuja moikkaan
Mitäs parempaakaan sitä voisi keksiä ensimmäisenä lomapäivänä, kuin siivota koko kämppä taas hieman parempaan kuntoon.
Edit: ensin kyllä kaffet naamaan.
[q]W:
Mietin tässä että pitäiskö kattoo toi monster leffa....onkohan se hyvä? ...*ding*[/q]
One way to find out - ja kerropa sitten meillekin
pyykkäämään pyykkäämään joka aamu sännätään..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- ...
- 139
- Seuraava »