Mitä aiot tehdä seuraavaksi?

Back to tunkio O

Niinkin mielenkiintoista kun lähden sumpille, kohta nukahtaa pydeen. Onneks on loppuviikko lomaa!

aiomme lähteä tänään tutkailemaan pääkaupunkiseudun nähtävyyksiä. Siis asutaan stadissa, mutta eipähän noita ole koskaan käynyt tsiikaamassa.

kotia kohti täältä duunista pikavauhtia, koiraa kusettamaan, vähän safkaa ja sit päikkärit....

tuun duunista stadiin, hyppään kyytiin, ajan lentokentälle, meen nukkuu

Nukkuun *sydän*

Huomen 8-16 opiskelut ni pitää saada unta

Lisää skumppaa.

Tai en mä sitä tehdä aio, juoda vain.

häivyn töistä pikkusen ajoissa -> salille

Mun pitäis soittaa mun pomolle ja se ahdistaa... ku töissä on asiat vähän huonosti ja pitäis valittaa. Mut oon huono sellaisessa

edit: Kyllä kannatti sain lisää työaikaa ja palkkakin nousee! Tosin toimenkuva muuttuu mutta mitäpä tuosta.

Haen Starbuckssista laten...

Pitäs vissiin kiskoo jotain rytkyjä päälle ja lähtee hammasröntgeniin..jos vaikka joutus sit viisaudenhampaanpoistoon

niin jaksaa sitten illalla *tanssittel**jiihaa**hymy*

Kohta kaverille saunomaan ja joskus ysin maissa jos nostais kytkintä, kävis Vallilasta lipun ja Kaapelille. *tanssittel**jiihaa**aplodit**hihu*

Etsiä tietoa abortista ja kuolemantuomiosta

Odottelen että tulee nälkä niin pääsee hetkeks pois töisä :D

Syön pizzaa ja juon pari lonkeroa. *känni*
Sen jälkeen lähden Highlighttiin.

Seuraavaks pitäis mennä tanssittaa väkeä ja esitellä kollegalle paikan laitteisto, jotta osaap huomenna soitella sitten yssikseen.. varmaa ihan jees-ilta tulossa :) hoppas

Mennä nukkumaan. Työtehtävistä voi ihan hyvin ottaa pieni tauko ja hyökätä niiden kimppuun taas aamupäivällä.

Blondata tukkaa. Enpä olis uskonut tekeväni sitä koskaan

lähteä yövuoroon

pyykkäämään pyykkäämään joka aamu sännätään..

O