Backlash 01 27.11.2004 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

[q]keijukainen:
ihanalle auringolle kiitos lipun ostosta Mä oon niin täällä *jiihaa**plur*
[/q]
Hienoa! Oletettavasti nähdään täällä!!*joo*

[q]Dèja vu:
---
keijukainen:
ihanalle auringolle kiitos lipun ostosta Mä oon niin täällä *jiihaa**plur*

---

Hienoa! Oletettavasti nähdään täällä!!*joo*
[/q]

Ketäs kaikkia teitä on tulossa?

[q]keijukainen:
Ketäs kaikkia teitä on tulossa?
[/q]
no ainakin minä, Heixa, Hellu&Olli ollaan tulossa*joo* Liputkin jo ostettu*hymy*

Ei enää montaa päivää pääsee pitkästä aikaa hesaa

olis jo lauantai,tulee olee niin helvetin mahtava ilta! Rank 1 ja Orkidea! mitä vois toivoa enemmän lauantailta.

Apua..toivottavasti vielä tänään saa ennakkolippuja!!!

Ostin mun ennakkolipun eilen,joten voi olla mahollist et tänään saa viel niit.kävinki vast joskus iltakuudelta ostaa tän lipun.mun aarre!!

Lippuja saa vielä. Pienensimme ovimyyntikiintiötä, joten ennakkoja pitäisi riittää halukkaille.

[q]Daydream:
olis jo lauantai,tulee olee niin helvetin mahtava ilta! Rank 1 ja Orkidea! mitä vois toivoa enemmän lauantailta.
[/q]

että mahtuu ylistämään tätä ylipappiskaksikkoa kunnolla -eli tanssimalla kuin huomista ei tulisi

Nyt kun kuulin ton Rank1 :n uuden biisin, niin tosi paljon tekis mieli bileisiin, mut ei pysty venyy....*nyyh*

...tuskin loppuunmyy ja tuskin tulee olemaan kovin erikoista. tullaanpa nyt silti pistäytymään.

Tältä päivältä on raivattu kaikki ja paljon jo useamman kuukauden ajan.

Tänään. Tänne. Vihdoinkin *sydän*

Niin, ja PALJON ONNEA, AIDAN!

Onnea aidan

Tänään juhlitaan sitten
tosin jos näätte mut tanssimassa niin löykää paistinpannulla vaikka tohon mun kipeeseen polveen.. mulla kun on toi tanssikielto mut ystäviä tuun moikkaa.. ja myymään aamuihin lippuja..*joo**hymy*

*piis**plur**piis*

Viddu kun meni myöhäseks toi lippujen hakeminen. Onkohan niitä enää ovella vai jääkö bileet väliin?

Yhtä lippua oltais vailla..tai siis kaveri olis..et jos jollain on ylimääräinen!! Niin kiva jos kerrot siitä mulle!!

Hmm olis kiva kyl tietää saako ovelta vielä lippuja?

Ovelta SAA lippuja. Liput EIVÄT ole loppuunmyyty. Ovella ON kiintiössä lippuja jonkin verran.

Tervetuloa. :)

Soittoajoista mitään tietoa?

RANK1 *jiihaa**aplodit**jiihaa**

Mahtavaa että tääkin saadan nyt Suomeen !

Mä oon 100% varmuudella paikalla :)

.m

O