Mielivaltaa Platinumissa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 13
- Seuraava »
Tänään kun kävin plattarissa niin oli sitä vähän tyhjä olo. Harmittaa oikeesti, että tilanne on nyt mennyt tähän. Luulisin, että FM odottaa tällä hetkellä pölyn laantumista, jonka jälkeen hän uskoo tilanteen palaavan ennalleen. Toivon, että tilanne ei palaa ennalleen. Toivon, että FM oikeasti nöyrtyisi tässä asiassa ja esittäisi muutaman anteeksi pyynnön ja palauttaisi muutaman nickin takasin, mutta toiveajattelua kaipa...
Ite oon ainakin niin suivaantunut, että voisin ehkä pysyvästikin vaihtaa foorumia. Tietysti niin kauan kun siellä käy niinkin paljon jengiä - pakko sinne on omien bileiden tiedot pistää.
Sampson:[q]Ite oon ainakin niin suivaantunut, että voisin ehkä pysyvästikin vaihtaa foorumia. Tietysti niin kauan kun siellä käy niinkin paljon jengiä - pakko sinne on omien bileiden tiedot pistää. [/q]
Eniten minua hämmästyttää miksi ne bile-ilmot on niin kriittisen tärkeitä, että pitää estää jonkun tietyn tahon ilmoittelu keinoja kaihtamatta. Ymmärrän henkilöiden bannauksen jos ko. henkilö häiriköi, mutta bile-infot ovat suhtellisen neutraaleja asioita ja koskettavat useita ihmisiä kerralla järjestävän organisaation kautta.
Jos Platinum Forums ei aiheena ole vakava, kuten FM antaa ymmärtää, niin miksi täytyy turvautua sensuuriin ja järjettömiin bannauksiin?
Onneksi meillä on äässes ja klubitus.
[muokattu 16.1.2003 11:25]
Plattari-addujen joukko kasvaa jälleen..*piis*
harmittaa hyvin paljon tämä platinum episodi miksi ihmeessä pitää kaikki sotkee kahen muun ihmisen väliseen erimielisyyteen? mielestäni tämä kaikki lähti siitä kun FM:llä ja nessilä oli/on jotain henkilökohtaisia erimielisyyksiä ja siitä sitten lähti tämä että tehdään bileilmoitus toisen nimiin ja sit tulee *itkupotkuraivari* miksi ihmees?!?! mulla ei riiät ymmärrystä mut mä nyt oonki vähän hidas... =)
Buahahaa, sit kaikki plattarin ryppyotsat älkää tehkö täst kiksukarva foorumista samanlaista syvämietiskelyy ku oon just päässy hubbabubban makuun, muuten piis out!
-M
jUSSi:[q]Ymmärrän henkilöiden bannauksen jos ko. henkilö häiriköi, mutta bile-infot ovat suhtellisen neutraaleja asioita ja koskettavat useita ihmisiä kerralla järjestävän organisaation kautta.[/q]
Totta. On imho aivan vitun lapsellista keksiä sääntöjä, jotka estävät ei-toivotun henkilön järkkäämien bileiden mainostamisen. Mun mielestä tollanen kiusanteko kuuluu lähinnä ala-asteelle.
Mark:[q]Buahahaa, sit kaikki plattarin ryppyotsat älkää tehkö täst kiksukarva foorumista samanlaista syvämietiskelyy
[/q]
Joo, ei. Mä lupaan perustaa ainakin yhden härötopiikin kuukaudessa.
[muokattu 16.1.2003 12:06]
Mark:[q]Buahahaa, sit kaikki plattarin ryppyotsat älkää tehkö täst kiksukarva foorumista samanlaista syvämietiskelyy ku oon just päässy hubbabubban makuun, muuten piis out!
-M[/q]
uh, mäkin oon pahoillani että mun pää ei oo täynnä hubbabubbaa ja jaloista löytyy sukat kiksukarvan sijasta
joo ja dis oli vaan tuolle markin kommentille, ei oikeille kiksukarvaihmislle, jotka pitää hubbabubasta ;)
Jep, hyvä, en taida sarkasmia, ois varmaan pitäny laittaa ziljoona hymiöö perään ettei kukaan vahingossakaan ota väsyneenä kirjotettuja postauksia tosissaan..*justjoo*
-M
No enpä mäkään ole käynyt Plattarilla eilisestä lähtien.
Kummaa ja latistavaa meininkiä.Ei voi käsittää :I
Täällä klubitus.com:ssa on hyvä olla :)
Mark:[q]Jep, hyvä, en taida sarkasmia, ois varmaan pitäny laittaa ziljoona hymiöö perään ettei kukaan vahingossakaan ota väsyneenä kirjotettuja postauksia tosissaan..*justjoo*[/q]
Buhahaa! Et taida etkä tunnista. Ota peili kouraan ja lopeta hubban puhaltelu.*vink*
Ei ne hymiöt vaan tosissaan oleminen! Hyvä huomio tosin, saattaa semantiikan sirpaleet ikävästi viiltää vilpittömästi ojennettua kättä. Aionkin olla ainaki näin alux iisisti ja hymisten. Niinku aina.*justjoo*
Rspktiä siis on tarjolla näin tutustumisalennuksena, mut ajan mittaan se pitää ansaita. Kohtelen samoin itseäni, astraalipersoonaani ja ääniä pääni sisällä.
*piis*out!
- iisihymiöbliisi -
kuilu:[q]Ja siis toi tuntematon on kuilu...
Hohhoijaa, ku oon näppärä!
- pääsiäishymökämmen -[/q]
must tuntuu vahvasti, että kukaan ei kyllä pysty missaamaan, että mikä on sun postaus vaikka viestin kirjoittana lukis mitä... vaikka FM... no ei ehkä sentään...
Mikä hiton entisten plattarilaisten ja klubituslaisten sota tästä on tulemassa? Halooo!!!
Ei sotia KIITOS
[muokattu 16.1.2003 12:54]
Roger Roger:[q]Mikä hiton entisten plattarilaisten ja klubituslaisten sota tästä on tulemassa? Halooo!!!
[muokattu 16.1.2003 12:53][/q]
mikä ihme sota?
Jaa-a, jotenkin ei klubitus tunnu plattaria vastaavalta...
Mutta ehkä se tästä helpottuu =)
Ja kuilu hemmetti, taitoin sun kanssa yhteiskuntafilosofia &
kelailussa peistä tietämättä kuka olet, hiton ovelus!
Toma eli T
Roger Roger:[q]Mikä hiton entisten plattarilaisten ja klubituslaisten sota tästä on tulemassa? Halooo!!!
Ei sotia KIITOS[/q]
Haluuttekste vanhat klubituslaiset niinku turpaan vai?*piru*
[muokattu 16.1.2003 12:58]
Sampson:[q]Roger Roger:Mikä hiton entisten plattarilaisten ja klubituslaisten sota tästä on tulemassa? Halooo!!!
[muokattu 16.1.2003 12:53]
mikä ihme sota?[/q]
En ole varma... Mutta tuntuu vain, että kaikki vain dissailevat toisiaan.
Mutta mutta... Mikä siellä plattarissa on tilanne nyt? Onko se FM vastannu mitään uutta? Niitä juttuja oli kyllä kieltämättä kiva lukea. Tahtoo lisää (ei mulla telkkarikaan toimi).*hih*
Ja jos joku viittis selittää sen FM:n ja Nessin alkuperäisen riidan, niin kiva olis. Ei lukis ihan tietämättömänä noita juttuja
Roger Roger:[q]Sampson:Roger Roger:Mikä hiton entisten plattarilaisten ja klubituslaisten sota tästä on tulemassa? Halooo!!!
[muokattu 16.1.2003 12:53]
mikä ihme sota?
En ole varma... Mutta tuntuu vain, että kaikki vain dissailevat toisiaan. [/q]
enemmän tässä platinumilaiset tuntuu dissailevan platinumia ja ennenkaikkea sen ylläpitoa, ei niinkään klubitusta. vielä ;)
Roger Roger:[q]Ja jos joku viittis selittää sen FM:n ja Nessin alkuperäisen riidan, niin kiva olis. Ei lukis ihan tietämättömänä noita juttuja[/q]
Kai se jotenkin niin meni, että molemmat piti bileet samaan aikaan. Nessi kävi Haban ja FM:n bileiden topiikissa monella nimimerkillä dissaamassa lineuppia ja mainosti omia bileitään. Hän sai siis ihan aiheesta bännin.
Turtsin bänni taas johtuu kaiketi siitä, että hän mainosti omalla nikillään Nessin pyynnöstä bileitä Plattarissa, josta FM ei tykännyt. FM tosin varoitti Turania tästä, Turan ei totellut ja sai hänkin bännin.
Jos olen väärässä, niin korjatkaa...
Niille, jotka eivät vielä tiedä miten törkeää toimintaa bileiden taustalla tapahtuu, ja kuinka eräät suuret järjestäjät pistävät pieniä maanrakoon kaikin mahdollisin keinoin, niin pientä käsitystä ja pikakurssia voi hakea osoitteesta:
http://www.platinum.ac/forums/showthread.php?s=&threadid=6069
Taustoina että Platinumin ylläpitäjä on siis FM, joka promotoi mm. Hallmarkkia ja Labyrinthiä yhdessä Haban kanssa (Illusions, lähes kaikki Wanhan bileet, jne), ja Turan taas on Everin promoottori. Nessinhän nyt kaikki varmaan tietävätkin mutta.. (Prophet, Beat Box).
Ja sanokaa sitten ton jälkeen kuinka PLUR teknoscene oikeesti on.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 13
- Seuraava »