mitä syöt / juot just nyt

Back to tunkio O

jogurttia

kahvia Joka tosin on jo aika kylmää Pitäs hommata parempi kahvinkeitin

Suklaata..

kokista & tupakkaa..

.m

aurajuustoa piparin päällä

[q]-Santtu-:
[/q]

se on hyvää...

kannattaa jälkkärinä kokeilla minttujädee & pipareita...

[q]UnityF:
[/q]

piparista on moneksi.. Yks mun suosikeista on juustokakku missä on piparimurutaikinapohja

[q]UnityF:

[/q]

Tuommonen jäätelömakukin on olemassa...En oo kyllä varma myydäänkö sitä suomessa :)

Iso tuopillinen teetä ja Aleksanterin leivos (*ding*)!!? Älkää kysykö miks mä semmosta syön?

[q]Timce:
Tuommonen jäätelömakukin on olemassa...En oo kyllä varma myydäänkö sitä suomessa :)
[/q]

pitääpäs kierellä kauppoja ja vähän udella jos löytyis...

niih ja mä juon tällä hetkellä omenateetä

Maitokahvii ja tuoreet croissant aux amandes ja pain au chocolat, jotka hain just boulangeriesta..mmmmmmm

[q]-Santtu-:
[/q]

siihen vielä omenaviipale viereen niin voihan veikkonen että on hyvää...*kuolaa*

Jugurttia.

Tällä hetkellä nenäni edessä on puoliksi jäätynyt Ed pullo.. Fiksuna unohdin sen pakkaseen jossa se oli hieman viilentymässä..

hillomunkkei ja Kokist

Just nyt en yhtään mitään mut kovasti ois jotain suunnitteilla... Hmm, pitäiskö tehdä kalapinaattipihvejä pinaattikastikkeella, vai tillikermaperunoita, vai chilitonnikalapastaa, vai kinkkuananaspizzaa, vai broilerimarinadia ja riisiä, vai maksalaatikkoa ja puolukkahilloa, vai vai vai...

Edit: nopea ratkaisu - soijapastaa ja sweet thai kastiketta, sekä äipän tekemää ruisleipää

Satsumia, nam. Muuta ei sit tarvitakkaan hah-haa

Vettä

Just tuli Pitsa. Katkarapu - paprika - tonnikala - peperone. Juomana energiajuoma Bomba. Jeees..

..

O