Kuinka monen Klubbarilaisen kanssa olet maannut?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 25
- Seuraava »
Saax täs laskee itsensä mukaan?
[q]saig0ni:
Nollan ja if god is grateful se myös pysyy siinä
[/q]
pöh, kyl mulle ainakin kelpais useampikin klubbarilainen. aiheeseen en kommentoi.
olen siveyden sipuli.*blush*
kertokaa viel kenen kans nii saatte lisää pisteit.. numeroit on helppo heittää! :)
[q]BSE:
Taitaapi olla 0.. en kyllä ole kysyny aamulla keltään ´hei käytätsä klubbarii?´ (en ole kyllä mitään muutakaan jäänyt kyselemään)
[/q]
Ehei, oikea vastaus onkin 1!
Minäpä veikkaan että kaikki 20 jotka on vastannut maanneensa yli kymmenne klubbarilaisen kanssa huijaa... Not that it matters
[q]sapeli:
Minäpä veikkaan että kaikki 20 jotka on vastannut maanneensa yli kymmenne klubbarilaisen kanssa huijaa... Not that it matters
[/q]
Mä veikkaan, että ei kaikki. Ihmisiä on kuitenki joka junaan ja toisilla on suunnaton tarve saada tyydytettyä hetkellinen tarve. Ja vastapuolen edustajiakin näistä piireistä varmasti löytyy enemmän kuin tarpeeksi.
Veikkaisin kuitenkin, että niillä ihmisillä ei varmasti ole mitään tarvetta tulla rehentelemään asialla.
Loppupeleissä,ja ehkä jo karsinnoissa: Kiinnostaako oikeesti ketään, kuka on maannut ja kuinka monen kanssa *ding**hihu**nauru*
[q]akir0:
Veikkaisin kuitenkin, että niillä ihmisillä ei varmasti ole mitään tarvetta tulla rehentelemään asialla.
[/q]
On varmasti sellaisiakin ihmisiä, jotka tulevat leijumaan kuinka monen naaraan/uroksen kanssa on ollu sillai... Kuten sanoit, meitä on moneen junaan.
[q]saig0ni:
Nollan ja if god is grateful se myös pysyy siinä
[/q]
Jos jumala on kiitollinen?
onneksi en ole kenekään klubbarilaisen kanssa harrastanut seksiä, mutta nexus__69:n kanssa ollaan kyllä maattu rinnakkain...
*hih*enpäs tähän mennessä kenenkään..ainakaan tietääkseni..*hih*
hullukin käy viisaast ku on hiljaa*vink*
2
edit: 3
[q]Tronica:
<-- ilmaisia pisteitä jaossa
[/q]
*REPS* *jiihaa**aplodit*
kyllä sitä on yhden kanssa tullut oltua ja hyvää oli*vink*
Hehehshh Vois kai kans vastata et yhden.
:D
Kyllä se toinen puolikas on ainoo täältä. *sydän*
Tämä kysely on virallinen sisäsiittoisuuden mittari.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- ...
- 25
- Seuraava »