Pousailu
mun mielestä tähän topikkiin sopii vielä se että.. tähän samaan aikaan on tullut topikki kummalta puolelta voitelet näkkileivän?
mitä jos se ois ollut mun topikki?
nyt siihen vastaillaan ihan asiallisesti, jos ois ollut mun niin ois tullut flamea minua kohtaan ynms.. miettikääs vähän asenteita.. jos joku muu tekee sen se on vakavasti otettava / huumorilla.. jos mä teen sen se on tyhmää..
varsin mielenkiintoista.. muutamat ovat vissiin tämän jo tajunneet..
[q]Dives:
mun mielestä tähän topikkiin sopii vielä se että.. tähän samaan aikaan on tullut topikki kummalta puolelta voitelet näkkileivän?
nyt siihen vastaillaan ihan asiallisesti, jos ois ollut mun niin ois tullut flamea minua kohtaan ynms.. miettikääs vähän asenteita.. jos joku muu tekee sen se on vakavasti otettava / huumorilla.. jos mä teen sen se on tyhmää..
[/q]
ehkä asialliset vastaukset johtuu siitä että se näkkileipätopikki on jollain laillain \neutraalimpi\...taijotain...(off-topic)
niin ja ihan uteliaisuudesta...onko pousaamisella ja yleisellä hengaamisella/seisoskelulla jotain ulkoisesti havaittavaa eroa?
[q]:
niin ja ihan uteliaisuudesta...onko pousaamisella ja yleisellä hengaamisella/seisoskelulla jotain ulkoisesti havaittavaa eroa?
[/q]
oikeaoppinen pousaushan suoritetaan rennon letkeässä takakenossa. myös: progedeejiit saattavat mieleisensä biisin spotattuaan nostaa sormen ylös ja kommentoida asiasta juttukaverilleen! ^__^
edit: oho, tyyppi quotautuu pupuna. näppärää!
[muokattu 15.7.2004 22:05]
Kerran oon harrastanu eikä tuu toistumaan!
[q]mayah:
Olen viime viikon aikana yllättäen kehittänyt silmän, jossa jo uudet-laatikossa näen aiheen perusteella kuka on perustaja.. Mutta koska tää nyt oli off-topic, ni sanotaan tähän loppuu, et meitsi pousailee.
[/q]
Mikä parasta, sulla on syytäkin
Pousailu on ollu jo hetken mun toinen nimi.
Pitäisi varmaan vähentää tuota kuningas alkoholin käyttöä että saisi itsensä pidemmäksi ajaksi tanssilattialle!
[q]climate:
Jos pousailijoita on hirveesti niin vois järjestää joskus pousaus bileet, missä ei sais tanssia vaan pitäis vaan pousata. Sit vois olla kaikkii esipoussaajia (niinku esitanssijoita), tyyliin vaikka jotain bodybuildereita jotka pousailis häkeissä tai korokkeilla. Sit kaikki bilettäjät koittais matkii niitä pousauksii.
Jaah, pitääkin täydentää tuota viinilasia kun näyttää uhkaavan tyhjkäältä *känni*
[/q]
[q]Dives:
[/q]
Kukas sua on silmämunaan nussinu? Vähän vaikuttaa siltä, että sun mukaan kaikki pousailut ja uudet kasvot bileskenessä olisi suoraan sulta pois! Ei millään pahalla, mutta sellasen kuvan näistä sun postauksista oon saanut. Tosin mulla on historiaa väärässä olemisen suhteen...
Vähä offtopic kyl.. Pousailu jyrää jos sen tekee läpällä!! Muuten aika huvittavaa.
*nauru*MILESOFSMILES*nauru*
[q]KarriN:
oikeaoppinen pousaushan suoritetaan rennon letkeässä takakenossa. myös: progedeejiit saattavat mieleisensä biisin spotattuaan nostaa sormen ylös ja kommentoida asiasta juttukaverilleen! ^__^
[muokattu 15.7.2004 22:05]
[/q]
Pousailu taitaa joidenkin mielestä myös sitä että sanoo mielipiteensä...
- vrt. eräässä toisessa topicissa mua kehotettiin olemaan pousailematta kun olin jostain asiasta jotain mieltä. Ja tämä kommentti tais oll by none other than
Siksi mun mielestä tämä topic on humoristinen.
[q]Dives:
[/q]
Ja jotkut ei o vieläkään tajunnut lopettaa*hmph* Totalboring kokoaikaseen vikinään..*dissaa*
Äiti sano ettei saa pousailla, mut kyl mä kavereitten kanssa salaa ala-asteella*justjoo*
vitsi, mä näköjään sit pousaan AINA kun mä istun kotona koneen ääressä *koolihymiö*
[q]mayah:
Olen viime viikon aikana yllättäen kehittänyt silmän, jossa jo uudet-laatikossa näen aiheen perusteella kuka on perustaja.. Mutta koska tää nyt oli off-topic, ni sanotaan tähän loppuu, et meitsi pousailee.
[/q]
Oot niin pous että pousailevampaa saa hakea
Ei ny vaineskaan ihkunen
[q]lostgone:
---
Dives:
---
Ja jotkut ei o vieläkään tajunnut lopettaa*hmph* Totalboring kokoaikaseen vikinään..*dissaa*
Äiti sano ettei saa pousailla, mut kyl mä kavereitten kanssa salaa ala-asteella*justjoo*
[/q]
Siitä kasvaa karvoja kämmeniin.
... tulee iän myötä
[q]PuuhaOsku:
[/q]
Ja sen mää ainakin uskon.
Musta on tullu kyllä ihan täysin pousailija. Johtuiskos siitä, että käyn nykyään niin harvoin missään, että tuntuu, etten osaa tanssia. Jos yritän, niin kuvittelen olevani ainakin joku Jennifer Lopez ja se se vasta huvittavalta näyttääkin
...Jennifer osaa tanssia...
[q]Dives:
[/q]
Viimeksi kun luin ko. threadin, niin kyllä sekin sai fleimaamista osakseen.
Kukin taaplaa tyylillään, joten mikä jottei. Itse en aiemmin koskaan, mut nykyään silloin tällöin, riippuen vähän siitä mistä roikkuu *vink*..ja roikkuuko*nauru*
Ei mut oikeesti, kukin tehköön ja ottakoon bileet siltä kantilta ja sillä tyylillä mikä itsestä tuntuu hywältä.*joo* Tärkeintä että on hauskaa.
[muokattu 20.7.2004 16:10]
EVVK mun mielestä
[q]Lyylikki:
---
PuuhaOsku:
---
Ja sen mää ainakin uskon.
Musta on tullu kyllä ihan täysin pousailija. Johtuiskos siitä, että käyn nykyään niin harvoin missään, että tuntuu, etten osaa tanssia. Jos yritän, niin kuvittelen olevani ainakin joku Jennifer Lopez ja se se vasta huvittavalta näyttääkin
...Jennifer osaa tanssia...
[/q]
tästä on tainnu olla joskus puhetta
Pousailu on kyllä jossain määrin ymmärrettävää. Itse en ainakaan koko iltaa jaksa hyppiä tanssilattian puolella..
Mitä perkelettä on pousailu? Onkse taas niitä huumejuttuja?