Sunburn 2004 3.7.2004 @ Turku
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »
BIITSIBILEET!!!!
Viimeinkin kaikki Turun hedonistit saa vatkata öljyttyjä vartaloitaan musiikin tahdissa Uittamon biitsillä. Aurinkoa, omaa juotavaa, meri, hiekkaa, välimeren rytmejä... Toinen vaihtoehto on, että sataa ja kaikkia vituttaa.
Omat juomat / simmarit / sapuskat mukaan!
meitsi on niin täällä... paistoi aurinko tai ei... tänne
mut kukaan ei haluu nähdä mun öljyttyy vartaloo...*hih* metri himasta, pakko mennä!
..salon oodin kautta uittamolle*jiihaa* ..toivottavast on lämmin..et uskaltaa veteen..
Joo kyllä olen tulossa ainakin näillä näkymin
Toi vois olla aikas mielenkiintoinen kokemus!!! Pakko nähdä!!
Mutta mitäs kaikki meinaa kymmenen jälkeen tehdä?*täh*
[q]Sucy:
[/q]
Keskustaan vetämään perseet ja Gigglin´Marlinin pöydille tanssimaan
Tänne vois kyl tulla, jos on mestoilla ja aurinko paistaa.
[q]Sucy:
[/q]
Eiköhän tuolla päätapatumassa sit kerrota mitä näitten jälkeen tehdään ;)
[q]JussiS:
---
Sucy:
---
Eiköhän tuolla päätapatumassa sit kerrota mitä näitten jälkeen tehdään ;)
[/q]
[q]paanos:
Keskustaan vetämään perseet ja Gigglin´Marlinin pöydille tanssimaan
[/q]
Sinäkin Brutukseni!
...ei vaan sen näkee sitten tapahtuman jälkeen, mistä itsensä
taasen löytää.
Toivotaan lauantaille aurinkoista säätä (on tilattu tosiaan) ja iloista rantsubilefiilistä, oujeah!
[q]tematsu:
meitsi on niin täällä... paistoi aurinko tai ei... tänne
[/q]
*joo**joo**joo* me too!
Ilmatieteen laitos lupaa +21 astetta, mutta sadekuuroja. Toivotaan ettei ne saa kun puolet ennustuksesta oikein :)
[q]JussiS:
Ilmatieteen laitos lupaa +21 astetta, mutta sadekuuroja. Toivotaan ettei ne saa kun puolet ennustuksesta oikein :)
[/q]
Niin...sen sadepuolen! Ihan näin mun tuuril!!
Mut onneks Martina on tuomas oman hyvän tuurinsa mukanaan!!!
[q]Sucy:
Niin...sen sadepuolen! Ihan näin mun tuuril!!
Mut onneks Martina on tuomas oman hyvän tuurinsa mukanaan!!!
[/q]
No probs, tilattiin äsken parilla eurolla tonne auringonpaistetta.
Jokatapauksessa, uusimmat tiedot voi lukea huomenna täältä, soitetaanko auringonpaisteessa vai sateen sattuessa sateessa. Plan B löytyy kans, mut siihen turvaudutaan vasta jos pahin mahdollinen tapahtuu.
Ilma vaikuttaa erittäin lupaavalta*nyyh*
Toivottavasti iltapäiväx tulis helleaalto ja auringonporotus.
näyttää himean siltä nytten että toi aurinko ei meinaakkaan paistaa. nyt on varmaan aiheellista kysyä mikä tuo suunnitelma B mahtaapi olla?
[q]TTe:
näyttää himean siltä nytten että toi aurinko ei meinaakkaan paistaa. nyt on varmaan aiheellista kysyä mikä tuo suunnitelma B mahtaapi olla?
[/q]
Sanotaan näin, ettei ainakaan vielä olla hylätty rantaideaa. Säätiedotuksen mukaan koko ajan pitäis ilmojen parantua iltaa kohden, eikä kolmelta aloittaminen nyt mihinkään kiveen oo kirjoitettu.
Kirjottelen tänne kyl infoo heti jos bileet varmistuu / perutaan :)
muuten jussi perkele...nyt soitat sitten jotain ihan sairaan siistei Ibizakesähousestompperei nii et uittamon rannat kaikuu=) =)
joo ifottele et pysytään ajan tasalla...miten muuten veneellä tuleminen onnistuu??? siis niinkun saako sinne pysäköityä venettä johonkin?
MIten näitäkin on heti kun minä olen tampereella.. Mur.
[q]TTe:
muuten jussi perkele...nyt soitat sitten jotain ihan sairaan siistei Ibizakesähousestompperei nii et uittamon rannat kaikuu=) =)
joo ifottele et pysytään ajan tasalla...miten muuten veneellä tuleminen onnistuu??? siis niinkun saako sinne pysäköityä venettä johonkin?
[/q]
Housee joo kyl tai jotain muuta kivaa :)
Veneistä ei oo kyl hajuakaan, tuskinpa sieltä päin vierasvenesatamaa löytyy ainakaan läheltä, enkä oo merikortteja niin paljoo tutkinu, että tietäsin miten rantaan pääsee. Väylä menee kyllä n. 10 metrii uimarannasta.
- « Edellinen
- 1
- 2
- Seuraava »