Illusions Productions 15.8.2004 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

Lystit juhlat totta tosiaan!

+ Hulkkosen setti oli maukasta musiikkia!
+ Tabi ja Super 8 heittivät kivan melodisen kaksi tuntisen, mikä kolahti ainakin mukavasti tanssijalkaan :)

- Sasha F:n ja Markon setti ei kyllä oikein toiminut. Oli hiukka sellainen tasapaksu setti minun mielestäni.

Yleisesti ottaen oli kyllä ihan mukavaa.

*keep up the good work**aplodit*

*sydän*
Saavuttiin paikalle siinä puol 7.
Alkuun istuskeluu. Oli hieman jalat väsyneet..
Tabin ja Super 8 setti tuli tanssittua täysillä!*jiihaa* Sopi niin täydellisesti tohon hetkeen ja nimen omaan aamuihin!*sydän*
Siinä kymmeneltä sitten alkoikin kotiinpaluun miettiminen ja n. klo 11 lähdettiin liukeneen kohti junaa ja Tamperetta.
Oli kivaa, ehdottomasti vaivannäön arvoinen aamu!
(Kävelyä, eksyminen, junan missaaminen...*nauru*)

Kiitos järjestäjille!
Ja Kiitos Ollille loistavasta seurasta!

Paras alkoi kymmenen jälkeen kun Sasha F aloitti
Pitkästä aikaa jatkoilla ja oli sen arvoiset

[q]jagu:
Homma kuitenkin lähti suht nopeasti käsistä ja biisit olivat sitä perus ~145-150bpm polkkaa.
[/q]

Hä. Olivat vai?

Voisiko lähes vastaavasti sanoa, että Kaapelilla soitettiin kaksi päivää perusteknomusiikkia?

Aivan mahtavat bileet! Ja jos tanssilattia on mun kotini, niin nosturi on mun (ja Marian) olohuone*iloinen*!

Hulkkonen laittoi kyl ihanan jyhkeetä soundia!*sydän* Sanoinkin yhdes vaihees kaverille, ettei biitin tartte olla nopeeta, jotta siinä ois MUNAA!*pahis* Nami nams!*sydän*

Tabi laittoi kunnon pluristelu veisuja taas ja se ei menny liian leijumisex vaan siinä oli myös hyvää biittiä takana*hymy*!

Sashan alku oli kyl aivan mahtava! Markon biisit olivat yhtäaikaa liian hitaita ja liian yksitoikkoisia, mutta Sashan biitistä löysin sitä tiettyä kipinää - siin oli sitä jotain! Loppua kohden menikin sit aika hurjaksi, mutta hemmetin hyvin siihen pisteeseen noustiin, vaik normaalisti en tommosesta innostu. Nice*piis*!

Kiitokset myös järkkäreille, jotka oli jälleen ystävällisiä ja hoitivat hommansa hyvin*iihhih*.

*sydän*

[q]Jammailija:
Aivan mahtavat bileet! Ja jos tanssilattia on mun kotini, niin nosturi on mun (ja Marian) olohuone*iloinen*!

*sydän*
[/q]

meillä on kyllä hieno olkkari ja siellä on aina mahtavaa musiikkia ja ihania ihmisiä.. ei voi toivoo mitään enempää.. meillä on kaikki... *sydän*

*piis**plur**piis*

[q]UnityF:
---
Jammailija:

*sydän*

---

meillä on kyllä hieno olkkari ja siellä on aina mahtavaa musiikkia ja ihania ihmisiä.. ei voi toivoo mitään enempää.. meillä on kaikki... *sydän*

*piis**plur**piis*
[/q]

voisitte kyl hankkii sinne vähä sohvii jookos?:)

joo, tyytyväinen olin tarjonnasta

*sydän* JEP, JEP *sydän*

Ensimmäiset Illut ja otin kyllä kaiken ilon irti
Tanssilattialla tuli viihdyttyä lähes koko aika
Ja myös mukaan raahattu pikku sisko näytti nauttivan olostaan

Valitettavasti jouduttiin 10 aikaan poistumaan kun kyyti kauas kotiin lähti...
...mutta I´ll be back toivottavasti taas mahdollisimman pian

KIITOS ja kaikille ihmisille, jotka tekivät aamusta todella onnistuneen *sydän*

[muokattu 16.8.2004 23:56]

[muokattu 16.8.2004 23:56]

good lord, mikä hipat!!! jammailija ja hippa-hartza eturivissä *jiihaa**aplodit*

liekitys oli oma luokkansa!

j-p parikka ja hulkkonen soittivat loistoraitoja, joskin omaan korvaan vähän epätasaista settiä. voi olla että väsymykselläni oli osaa asiaan. mutta jos mathew jonson - magic through music soi aamun aikana, niin ei voi olla huonot bileet. =)

hyvä lopetus mainiolle viikonlopulle.

*sydän*Voi v.... mitkä illut*sydän*
Oli kahen vaiheilla että jaksaako sitä lähtee kaapelilta nosturille.
Onneksi lähettiin! Hotellilla pikku välikuolema ja menoksi.
Tabi alotteli just settiään kun tultiin sisälle. Siitä ryntäys
tanssilattialle eikä enää ikuna pois*iloinen*
Väsy alkas vaivata jalka poloisia ja teki mieli
istua alas niin eiköhän Sashan ollut sitte ihan
pakko soittaa sellasta technoa että...
Jalat oli niin puhki että ne protestoi koko ajan
mutta se basso taas potki perseelle ja pakotti jatkamaan.
Ihana loppu mahtavalle viikonlopulle!

Tattis!

[q]idi:
---
UnityF:
---
Jammailija:

*sydän*

---

*piis**plur**piis*

---

voisitte kyl hankkii sinne vähä sohvii jookos?:)
[/q]

njaaaaaah... ei meijän olkkarissa löhöillä... siellä TANSSITAAAAAN

jesh, piti minunkin tulla ylistämään näitä kemuja. Muistin taas, miten uskomattoman mahtavaa se on, kun saa tanssia. Oli oikein jätte mukavaa. Tacks jammailijallle piristävistä visiiteistä tanssimisen välillä

Hulkkosen ja Parikan, erityisesti Hulkkosen setti oli jotain niin loistavaa niin
loistavissa puitteissa että se nousi koko Koneisto-viikonlopun kakkoseksi,
kaikki pääesiintyjät nähneenä. Aivan uskomattomia parin minsan
päällekkäin soittoja vaihdoissa ja huh huh mitä biisejä. Eipä jäänyt
Hulkkosen setti ISEAssa paljoa jälkeen myöskään.

[q]T-rex-orava:
jesh, piti minunkin tulla ylistämään näitä kemuja. Muistin taas, miten uskomattoman mahtavaa se on, kun saa tanssia. Oli oikein jätte mukavaa. Tacks jammailijallle piristävistä visiiteistä tanssimisen välillä
[/q]
Anytime, hani*hali*!
Mulla ku tota juttua tuntuu aina riittävän

[q]Jammailija:
---
T-rex-orava:

---

Anytime, hani*hali*!
Mulla ku tota juttua tuntuu aina riittävän
[/q]

Mitäs puhelias mies luonnolleen voi *nauru**lmao**jiihaa*

Aikataulut meni vähän ketaralleen ja missasin Hulkkosen, kun uni tuli simmuun, mutta 9 pintaan sain vääntäydyttyä paikalle. Varsinkin 10 eteenpäin tuli ihan mieltsin hyvää musiikkia, vaikka tanssilattia taiskin tyhjentyä aika tehokkaasti. No, oli ainakin paljon tilaa heilua. Jossain vaiheessa 10 jälkeen soi joku tosi \\\"viidakkosävytteinen\\\" biisi, joka potki ihan kybällä. *täh*
Iso kasa ihania ystiksiä paikalla ja mikä parasta, tehokas sunnuntaiaamu*känni*.

O