Huonoin/ärsyttävin mainos?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 26
- Seuraava »
ne kekkilän multa mainokset on aika ärsyttävän huonoi....
mut tv-shopin kaikki mainokset on huippuluokkaa *enkeli**nauru*
-v-
[q]climate:
...siitä se ajatus sitten lähti...
maaalaaaaa maaailiillmaaasiiiiiii
[/q]
He heh...pitäisi varmaan käydä ilmoittamassa meidän markkinointipäällikölle, että noi mainokset ei oikein päde
Mua ärsyttää siinä muuten ihan hassussa lappari mainoksessa se nini-nene-nana-nunuu, joka kuuluu alussa ja jossain kohtaa välissäkin...pää hajoo!
Mutta miettikää minkälaista kasvutarinaa me ollaan saatu seurata sen Sotka-pojan kasvaessa. Ensin se oli ihan nöösi-poika, sitten siitä tuli semmonen killi, jolla on äänenmurros ja kohta se on täysin aikuinen...on se varmaan ihan kivat rahatkin sillä tienannut
Eipä silti, kyllä PatjanVaihtoViikot aina ärsytyskäyrää nostaa.
[muokattu 22.7.2004 12:53]
Plussa mainokset on kamalia.... Se plop-plop ääni on tosi rasittava... Ja ne pallot ottaa päähän!
[q]Karkki-:
Plussa mainokset on kamalia.... Se plop-plop ääni on tosi rasittava... Ja ne pallot ottaa päähän!
[/q]
Tänään hörähdin pitkästä aikaa iltapäivälehtien lööpeille. Joku oli nimittäin antanu päähän plussa-pallolle Lintsillä. Et sit vissiin oo ainoo ketä ne on alkanu rasittamaan todenteolla.
Yks ärsyttävimmistä joka nyt tulee mieleen on Seppälän \tanssi\ mainos.
Siis se missä kaikki tanssii samalla tavalla jonku Virve Rostin yms.. hitin tahdissa.
Mut kun tarpeeks kattoo, voi oppii siitä kivan uuden koreografian..
MTV nordicin norja/tanskalaiset soittoääni mainokset, jotka tulee ~4x/mainoskatko. Ei kestä.
[q]Imppp:
MTV nordicin norja/tanskalaiset soittoääni mainokset, jotka tulee ~4x/mainoskatko. Ei kestä.
[/q]
Oikeastaan mikä tahansa mainos mikä tulee enemmän kuin kerran mainoskatkossa on imo ärsyttävä... Sama jos pitää katsoa jostain syystä jotain samaa pätkää elokuvasta uudelleen ja uudelleen, mulla hajoo siihen pää.
Joo mut muistattex Vaatehuoneen Simoa? Onneksi katosi bittiavaruuteen ajoissa...
Get the coolest ringtones into your mobilephone for only 6 kr per tone !!!! MTVn Jamba soittari mainokset on raivostuttavia....ja niitä tulee AINA kun sinne suunnalle vaihtaa.... sitä paitsi se hippon perseen keikutus on ällöö...
Sitäpaitsi hibbo on ykkönen
Etenkin kun se läiskii itteään läskeille
Ylivoimaisesti paskin ja ärsyttävin ja teennäisin ja ennalta-arvattavin ja mielikuvituksettomin ja kamalin mainos on Diilin mainos, siis se jossa Sarasvuo selittää siitä uudesta diili-ohjelmasta. Aivan kamala, pakko vaihtaa kanavaa. En kyllä niin huonoa mainosta tai ylipäätään mitään liikkuvaa kuvaa ole ikinä nähnyt, ja minä sentään olen katsonut Mariah Careyn elokuvan Glitter kokonaan...
Siis hyi helvetti!
Mun mielestäni lähes kaikki mainokset, niin tv:ssä kuin lehdissä ovat usein huonoja....lehtimainokset kuitenkin vie mun mielestä ylivoimaisesti laatupisteet, esim, vaikka kaikki edelliset nike:n juliste/lehti mainokset ovat olleet mun mielestä hienoja.
En pysty pitää enää MTV:a päällä, kun riepoo niin helvetisti se JAMBA -mainos, missä se violetti tyyppi jorailee ärsyttävän piipityksen tahdissa. Ja miks ihmeessä ne kaikki Jamba -mainokset tulee aina tuplana, siis kaks kertaa peräkkäin???
Se jossa ne vitun oranssit pallot heittää Blob blobloblob blobbia. Ja se kokismainos missä soi se paska biisi ja jengi joraa. Just sellasta nuorisopaskaa.
Move-ciiderimainos! Pakko vaihtaa kanavaa ku alkaa kuuluu se v**un ärsyttävä biisi.
Rasittavin mainos o ollu tää Dove mainos..\Tätä lisää\
ne sotka mainokset oon vakavissani jopa harkinnut muualle muuttamista jotta niistä eroon pääsisi
[q]Pygmi:
---
dev:
En pysty pitää enää MTV:a päällä, kun riepoo niin helvetisti se JAMBA -mainos, missä se violetti tyyppi jorailee ärsyttävän piipityksen tahdissa. Ja miks ihmeessä ne kaikki Jamba -mainokset tulee aina tuplana, siis kaks kertaa peräkkäin???
---
TÄYSIN SAMAA MIELTÄ !!
[/q]
Minäkin! *arghhhhh*
[q]Liecci:
Move-ciiderimainos! Pakko vaihtaa kanavaa ku alkaa kuuluu se v**un ärsyttävä biisi.
[/q]
samaa mieltä! *moottorisahalsahail*
Kun täällä on jo paras tv-mainos aihe, niin kysytäämpä toisin päin!
elikkä mikä on huonoin tv-mainos tai todellakin niin ärsyttävä että on pakko vaihtaa kanavaa siksi aikaa?
- « Edellinen
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- ...
- 26
- Seuraava »