Huonoin/ärsyttävin mainos?

Back to yleinen keskustelu O

[q]k1mm0, 26.1.2007 19:44:
grandiosan pizzaperjantai-mainokset

niin huonoja, ärsyttäviä ja halvalla tehtyjä,
että joutuu boikotoimaan koko lafkaa!
[/q]

en oo nähny koko mainosta mutta Grandiosan pakastepizzat on ainoita joita voi ostaa. Muut pakastepizzat on aika kauheita :)

"kyllä juu-juu-juustossa löytyy, sitä kaikille mä jaan, sen tuutte huomaamaan.." tjsp.
aaaargh! *toktok*

valitettavasti minulle tulee tuosta ihan jotain muuta kuin maukas juusto mieleen... iyh. jää arlan juustot kyllä väliin.

[q]tir, 26.2.2007 23:32:
"kyllä juu-juu-juustossa löytyy, sitä kaikille mä jaan, sen tuutte huomaamaan.." tjsp.
aaaargh! *toktok*

valitettavasti minulle tulee tuosta ihan jotain muuta kuin maukas juusto mieleen... iyh. jää arlan juustot kyllä väliin.
[/q]

Ai perkele olin just tulos postaamaan samaa! Toi on kyl ehdottomasti hirvein mainos pitkään aikaan. Tunnari jää viel soimaan päähän hyvin pitkäks aikaa

Express bus on siististi cool....

edit. katotaan mitä kirjotetaan.

[q]Major Tom, 26.2.2007 23:36:
Express bus on siisti cool....
[/q]

HUOH!!! Se sanoo "siististi cool."

[q]Timce, 27.2.2007 00:41:
---
Major Tom, 26.2.2007 23:36:
Express bus on siisti cool....

---

HUOH!!! Se sanoo "siististi cool."
[/q]

oho, rehellinen typo.

Siljan uusin... kanava on vaihtunut jo monta kertaa

Vaalimainokset, etenkin pienellä rahalla tehdyt! Täällä pohjanmaalla oon joutunut katsomaan sitä kamalaa Jukka Vihriälän mainosta, missä on joku Riitta Väisänen!

[q]H3li, 8.3.2007 23:46:
Vaalimainokset, etenkin pienellä rahalla tehdyt! Täällä pohjanmaalla oon joutunut katsomaan sitä kamalaa Jukka Vihriälän mainosta, missä on joku Riitta Väisänen!
[/q]

hah riitta on kyl aitoo camppia. joo täälläkin on tosiaan noita vaalimainoksia ja hyi helvetti mitä paskaa ne on suurimmaks osaks. ei oo yhtään edes siedettävää tullut vastaan

en nyt lukenut aikaisempia pahemmin, mutta dna:n joulumainokset saa mut näkemään punaista.. riittää, kun kulkuset kilisee ja joululahjoista hössötetään lokakuun lopusta aattoiltaan asti.. nyt ylitty mun ärsyyntymiskynnys... vittu!

-operaattorijouluboikottiinuhuu

[q]thomas, 8.3.2007 23:48:
---

---

hah riitta on kyl aitoo camppia. joo täälläkin on tosiaan noita vaalimainoksia ja hyi helvetti mitä paskaa ne on suurimmaks osaks. ei oo yhtään edes siedettävää tullut vastaan
[/q]

Se edellinen SAK : n mainos oli kyl ihan hyvä,vaik ehkä siinä tuli kustua omaan nilkkaan. Mene ja teidä. Mut se nykynen nopeesti väsätty mainos niiltä on tosi tosi huono!

[q]Uhuu, 8.3.2007 23:50:
en nyt lukenut aikaisempia pahemmin, mutta dna:n joulumainokset saa mut näkemään punaista.. riittää, kun kulkuset kilisee ja joululahjoista hössötetään lokakuun lopusta aattoiltaan asti.. nyt ylitty mun ärsyyntymiskynnys... vittu!

[/q]

ÄLÄ LEIKKAA ! DNA TOI JOULUN TAKAISIN

[q]thomas, 8.3.2007 23:54:
---
Uhuu, 8.3.2007 23:50:

---

ÄLÄ LEIKKAA ! DNA TOI JOULUN TAKAISIN
[/q]

Joo, toi mainos ärsytti kyllä ihan heti. Oon ihan samaa mieltä että sitä jouluhössötystä saa kuulla jouluna jo ihan tarpeeks. Ja sit nää yhet tunkee sitä televisioon ku pitäs alkaa odottelee kevättä.

Saarioisten mainokset.

[q]tir, 26.2.2007 23:32:
aaaargh! *toktok*

[/q]

Tää on ehkä huonoin, perverssein ja likaisin mainos ikinä.
Hyi vittu. Mulle ei ainakaan tuu kukaan pervo jakaa juustojaan, se on varma.

[q]H3li, 8.3.2007 23:53:

Se edellinen SAK : n mainos oli kyl ihan hyvä,vaik ehkä siinä tuli kustua omaan nilkkaan. Mene ja teidä. Mut se nykynen nopeesti väsätty mainos niiltä on tosi tosi huono!
[/q]

mun mielestä se 'Älä itke kokoomus' -on ihan
helvetin hauska.

sillain austiki-stiki-stiki -hauska

"pikmäkpikmäkpikmäkpikmäkpikmäkpikmäk" "ja mulle pikmäk!" "pikmäk. saitko?"

Ei helvetti *toktok* jos tilaisin 20 "pikmäkkiä" niin tottakai hokisin jokaisen yksitellen.

Se "Mul on uudet hampaat!" mainos on kyllä ärsyttävä

Ehdottomasti Siwan mainos Se korvia raastava, valittava eukko voittaa ärsyttävyydessään jopa Danonen lapselliset mainokset.

en tiedä yhtään mitä mainoksessa mainostetaan, mutta se alkaa siten että joku pikkupenska vetää "äitiii! saanksmä!" tms ja sit lähtee sellanen vitun ärsyttävä hyräily. varmaan jonkun huumefirman mainos.

O