Fury The Resurrection 9.10.2004 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

No jos tykkää hardista ni tykkää hardista, ei sillon kannata tunkea halluihin...

[q]Itis:
No jos tykkää hardista ni tykkää hardista, ei sillon kannata tunkea halluihin...[/q]

Ja kukaanhan ei voi pitää molemmista

[q]sapeli:
---
Itis:
No jos tykkää hardista ni tykkää hardista, ei sillon kannata tunkea halluihin...
---

Ja kukaanhan ei voi pitää molemmista
[/q]

Ei tietenkään, sehän on puristille pyhäinhäväistys ja vähemmän puristille hävityksen kauhistus

Sanotaan nyt sitten vaikka että vaihtoehtoinen meininki

Sanotaan sitten vielä sekin, että on erittäin harmillista että Hallut sattuvat samalle päivälle.

[q]Galrav:
- Alastomia, Kännisiä, Kiimasia tiskijukkia
[/q]
_o/

[q]Galrav:
- Alastomia, Kännisiä, Kiimasia tiskijukkia, jotka katselee esitanssija tyttösiä
[/q]

mitä mitä esitanssija tyttöjä..???? *plur**slurps**muhaha**nauru*

Kyllä tää näyttää taas helsingin reissulta*joo*
Kohta räjähtää!!*jiihaa*

[q]Galrav:
Kohta enää kuukausi.

Luvassa:

- Alastomia tiskijukkia
- Kännisiä tiskijukkia
- Kiimasia tiskijukkia
- Alastomia, Kännisiä, Kiimasia tiskijukkia
- Alastomia, Kännisiä, Kiimasia tiskijukkia, jotka katselee esitanssija tyttösiä

- Lasereita
- Ääntä
- Ihmisiä
- Todella _TODELLA_ legendaarinen paikka

Tule ja pidä itsesi vihasen kiimassa.
[/q]

hahaha kaikkea löytää, taitaa herra itse olla porukan nokassa loikkimassa alastomana .. kännissä jne otetaaks kung-fut uusiks?

Joo-o, pahasti näyttää taas siltä et pitää lähtee reissailemaan!!! (jos selviin hengissä locoista)... Hienot bileet varmasti näistä tulossa...

mitenkähän mahtaa olla että mulle käy aina näin....no vaikken pääsekään ni biletän kympil jo nyt martinan ja suskin takia!!!!!! go girls*jiihaa*

Meiksi tulee tänne viettää synttäreitä ihan tasan tarkkaan! mä vaikka kävelen täältä riksusta sinne hesaan! *jiihaa**joo*

mullakin on viides päivä synttärit ja tänne sitten niitä viettämään :)

[q]`´Ermin:
mitenkähän mahtaa olla että mulle käy aina näin....no vaikken pääsekään ni biletän kympil jo nyt martinan ja suskin takia!!!!!! go girls*jiihaa*
[/q]

Todellakin täällä piletetään niitten takia...ehkä tulen kanssa mutta se on aika epävarma koska en jaksais yksin tulla koska kys. henkilöt eivät varmasti minun kanssani hengaa siellä sillon mut peukut pystyssä kotopuolessa... tai ei sitä tiiä vaikka eksynkin

Lippu on. Ja loppuun sitten speedcorea, perkele!*pahis**grr*

[q]Galrav:
---
Rocca:
---
`´Ermin:

---

Todellakin täällä piletetään niitten takia...ehkä tulen kanssa mutta se on aika epävarma koska en jaksais yksin tulla koska kys. henkilöt eivät varmasti minun kanssani hengaa siellä sillon mut peukut pystyssä kotopuolessa... tai ei sitä tiiä vaikka eksynkin

---

Kyllähän nyt aina seuraa löytyy, eipä sen takia kannattaa jättää väliin :)
[/q]

joo tulisin mut en ala maksaa mitään hotellimaksua tai sitten ajaa autolla aamua vasten pois meinaan se on aika riskialtista leikkimistä

Tänne tullaan varmasti

Fury T-paita:

Olis mahdollisuus tilata Fury T-paita.

hihaton musta planetin miesten t-paita (honesty) furypainatuksin. Kokoja on.

Lisätiedot Privana multa.

Ja pian kiitos -tekemiseenkin menee aikaa.

Lippu on nyt sitten hankittu joten pääsy tonne on aivan varma! Jeij! *jiihaa**aplodit*

Tänne ollaan tulossa, lippukin jo haettu ja maksettu

Kantsii tulla ajoissa paikalle ku Krissin kanssa pistetään heti levarit ja PA paskaks Schranzilla, monolla, mayhemilla, pesukoneella, huudoilla, kitinöillä ja kaiken maailman muilla äänillä mis ei oo paljoo järkeä*ding*
Eiks nii kide?

O