Sun - 16h Mini Festival 1.8.2004 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

tänään <3 <3

hmm, jo. Pakkohan sitä on tulla käymään ainakin muutamalle.. \o/

tää ois kiva mut ei jaksa ei pysty :(

Bileet !
*känni*

Jee... kohta mennään, ensin pitää vaan laittautua

Nenä vuotaa ja kurkku karheilee mut eiköhän paikka auringossa paranna vaivan kuin vaivan. Toivotaan ;)

Jäi tällä kertaa Orkidea kuulematta.

Suurella sydämellä Koneistossa sitten *sydän*

KIITOS
*sydän*

Olipas maistuvaa musaiikkia ranse-puolella sen muutaman tunnin ajan minkä paikalla olin.

Jeps, meni neitsyys soulfusionin polkkakengiltä Pirun maanantai, ei mene yöbusseja ja pitää ihmisten aikaan selviytyä kotio niin se oli sit yhden jälkeen jo lähdettävä =/

Aika kevyttä settiä tuli sen aikaa mitä ehdin siellä olla, jokseenkin orpo olo oli yksinään glowstikkien kanssa möykätä mutta mikäs siinä, menihän se.

Julmetun kivat popot kyllä, olo oli ku liikennemerkillä =)
Vihreänä hohtavat kengät ei kyllä ollu paras ratkaisu noin kotimatkaa ajatellen, ei tarvinnu montakaan metriä kävellä ennen ku ensimmäinen teini tuli häiriköimään.

Joku yritti ostaa multa kengät jalasta, kysyi käykö visa electron -_-;

Harmittaa kyllä että missasin Proteuksen setin.

haha oli kyl rules! harmitti kyl vähän kimblen vaihtuminen tabiin. mut makuasioita, makuasioita (even though i'm right anyway)!

Oli sen verran kivaa et pääs välil unohtuu et oli sunnuntai
*sydän*

mahtavat bileet oli.. orkidea ja proteus soitti mahtavaa settiä.. jopa tab iski.. ei tuullut niin juusto kixxua mitä yleensä.

Hauska ilta ja hyvä meno kaikin puolin. :)

Kiitokset järjestäjätaholle!

hurrrrjan kivaa, tassut ei pysyneet paikallaan alkuunkaan ja virne naamalla leveni vaan loppua kohden nyt kurkku kipeä, ääni ei kulje ja heikottaa kaikella on hintansa...

Kipeenä olin.... ei ollu kovin kivaa aalle propsit illan piristämisestä Anteeksi kaikille ,jos olin jotenkin poissaolevana...ei ollu mun päivä eilen...

Huippu ilta!
Kiitos Teamille ja TB:lle

...ja tietty omalle rakkaalle *sydän* ...
”the music sounds better with you”

[q]Pygmi:
hurrrrjan kivaa, tassut ei pysyneet paikallaan alkuunkaan ja virne naamalla leveni vaan loppua kohden nyt kurkku kipeä, ääni ei kulje ja heikottaa kaikella on hintansa...
[/q]

Kuulostaa ihan samalta kuin täällä... Huippubileet

toooosi fantsuuu!

Oli mukava ilta, kiitos siitä.. Ihmiset oli ihanan iloisia ja piristi muakin. Se pelletyttö oli kiva, teki mulle hau-haun.

Hirmuinen harmistus tuli kun piti lähteä pois kesken kaiken parhaan menon..kiitos aikaisen työaamun ja sunnuntain nihkeiden bussiaikataulujen Mut silti oon iloinen että kävin.

Kiitos Hannalle, sun kans on aina niin kivaa. *sydän*

olipas kivaa! todella onnistunut ilta, ja ehkä fiiliksiä nosti se etten kovin kummosia odottanut perjantain chaos-vitutuksen jälkeen...

tätä lisää *sydän*

O