Tupakoinnin kieltäminen ravintoloissa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- ...
- 73
- Seuraava »
[q]$, 10.5.2007 00:13:
Mamassa on aika päheä ratkaisu yläkerrassa :D
[/q]
Ihan mielenkiinnosta, millanen ratkasuhärdelli siellä sitten on?
pärseestä...
saa nähä miten menee eka pe duunissa sitten sen "tupakkatasanteen" rakentamisen jälkeen..
tasanteelle mahtuu istumaan noin 20-25 hlöä ja kun sinne saa juomien kans mennä.. saattaa olla tungosta.. änkee sit sinne kerään tuoppeja ja tyhjään tuhkiksia.. ihan hanurista etten menis ja sanois
Mun töissä tää tulee menee nii ett ulos tupakalla, uus laki hankaloittaa myös kivasti henkilökunnan taukotilojen järkkäämisen, pitää olla savutonki mahdollisuus. Kaks taukotilaa tai yks täysin savuton *nauru*. Vaikka ite en polta ei haittais mua jos taukotilassa poltettais, mut laki on laki. Voin hyvin kuvitella et tää uus käytäntö tulee lisää pokejen ja lipunmyyjän työmäärä (ketkä ollu jo sisällä), lisäks varmaa tulee asiakkaiden määrä tippuu, jos joku hämptonin ravintoloista tarjoo sisällä tupakointipaikan. Jään kauhulla oottaa miten käy
[q]RiD, 25.5.2007 13:13:
---
$, 10.5.2007 00:13:
Mamassa on aika päheä ratkaisu yläkerrassa :D
---
Ihan mielenkiinnosta, millanen ratkasuhärdelli siellä sitten on?
[/q]
Se on sellainen pienen huoneen kokoinen koppi jossa on kookas ikkuna ja ikkunalaudat. Takaseinällä on sellainen pituusasteikko niinkuin anglo-amerikkalaisissa poliisisarjoissa. Kommunikaatio tupakoivan/savuttoman kanssa hoituu vanhanmallisella puhelinluurilla joita on pari lasin kummallakin puolella.
Mä en vaan voi hyväksyä tätä
Ymmärrän kyllä savuttomien ihmisten mielipiteen asiasta,mutta ohan tää nyt ihan naurettavaa... No ei kai auta muu ku sit ulos vaan röökille.
( mut voi vittu *dissaa*)
Kivaa ravaamista sitten baarien ovilla
Mut kyl vaan pistää vihaks aina kun tulee asia esille...
Mielipiteeni on : ihan perseestä koko laki!!!!1
[q]inneah, 30.5.2007 17:11:
Mä en vaan voi hyväksyä tätä
Ymmärrän kyllä savuttomien ihmisten mielipiteen asiasta,mutta ohan tää nyt ihan naurettavaa... No ei kai auta muu ku sit ulos vaan röökille.
( mut voi vittu *dissaa*)
Kivaa ravaamista sitten baarien ovilla
Mut kyl vaan pistää vihaks aina kun tulee asia esille...
Mielipiteeni on : ihan perseestä koko laki!!!!1
[/q]
niin täysin samaa mieltä!!!!!!
[q]terraluna, 19.4.2007 12:54:
Ainakin Tukholman yössä baarit alkoi tupakointikiellon jälkeen haista samalle mille haisee tanssilavoillakin eli hielle. *pukl*
[/q]
nitkuhiki ftw
Tää uus laki on ehkä paras koskaan..!
no ehkei kuitenkaan mut hyvä juttu kuitenkin.. Saa tupakoitsijatkin alkaa miettimään onko siinä heidän polttamisessa mitään järkeä..
JUST HYVÄ!
[q]$, 25.5.2007 14:03:
Se on sellainen pienen huoneen kokoinen koppi jossa on kookas ikkuna ja ikkunalaudat. Takaseinällä on sellainen pituusasteikko niinkuin anglo-amerikkalaisissa poliisisarjoissa. Kommunikaatio tupakoivan/savuttoman kanssa hoituu vanhanmallisella puhelinluurilla joita on pari lasin kummallakin puolella.
[/q]
=D
lisää nuuskaajia tiedossa? :p
kiinnostaa kyl tietää et milt sit haisee jatkos kun baarist kotiin pääsee. Et tuleeko kuitenkin ikävä sitä ah niin ihanaa tupakansavua. Vaikka on se aivan loistava juttu ettei tarvitse pääkipuilla tupakan vuoksi baarissa^^
Miksi kaikki järkeistättävissä oleva toiminta pitää aina tehostaa lainsäädännöllä? Minen tajua.
Joko vittu röökataan joka puolella koko ajan ja stumpataan natsat tanssijoihin tai sitten koko paska kielletään. Suomalaiset on hulluja VITTU ME OLLAAN HULLUJA! Huumelait, kopiolait, koko vitun lainsäädäntö ja sen tulkinta saatika sitten lain käyttämisestä kyseenalaisesti, omiin hämäriin tarkoituksiin (ostetut edustajat). RAHA PYÖRII JA MUA VITUTTAA KU JENGIÄ EI VITUTA!
[q]froggy, 30.5.2007 17:37:
kiinnostaa kyl tietää et milt sit haisee jatkos kun baarist kotiin pääsee. Et tuleeko kuitenkin ikävä sitä ah niin ihanaa tupakansavua.
[/q]
No veikkaan, et haiset sit oksennukselle, viinalle jne minkä tupakansavu normaalisti peittää :P
On tää kyl ihan perseestä.. Varmaan huvittaa lähtee mihinkään ku joutuu hyökkää koko ajan ulos kessulle. Luulis tän nyt aiheuttavan lisää ongelmia ja kaikenlaista säätöä narikassa ja lisäharmia pokeillekkin..
Ei muuta ku pussikaljaa ja rikkomaan lakia ulos sit!!
jihuu :)
[q]vl, 30.5.2007 17:19:
Saa tupakoitsijatkin alkaa miettimään onko siinä heidän polttamisessa mitään järkeä.
[/q]
Enpä tosiaan ole tullut ajatelleeksi tätä järkiasiaa aiemmin. Tää laki sai suuren herätyksen aikaan ja ymmärsin vihdoin kuinka järjetöntä mun toiminta on
No joo.. Eli siis tää laki ei vaikuta mitenkään siihen, mitä mietin mun tupakoinnista; onko järkeä vai ei. En mä saa polttaa myöskään bussissa, leffassa, kaupassa enkä töissä.
Juotko muuten alkoholia? Onko siinä järkeä?
Missä on mitään järkeä.
buuuuu!!*hmph*
[size=4]en kylläkään itse polta.[/size]
Tää on ehkä parasta mitä on vähään aikaan tapahtunut! Tupakoimattomuus ftw!
On kyl upee homma et tää tulee voimaan.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- ...
- 73
- Seuraava »