Miten juot kahvisi?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- ...
- 16
- Seuraava »
Mustana todellakin...mitä vahvempaa sitä parempaa...nii ja tietysti ilman sokeriakin!!!! mun mielestä maito yms pilaa kahvin maun...
Maito & hieno sokeri.
*sydän* maidon kanssa. *sydän*
Sekaan kaikkea mahdollista, ettei siinä enään maistu kahvi*nauru*
Kunnon italialainen tilaus kahvi aivan mustana, A)koska se on miedompaa kuin suomalainen myrkky ja se on aromikkaampaa
Pressopannulla Pauligin Pressaa siten että ensiksi puru plus sokeri makuetukseen presson pohjalle.. sitten half and half kuumaa maitoa ja kuumaa vettä.. Mm kunnon maitokahvi.. annetään sen hautua pressopannussa hetkinen ja maitokahvi on valmis..
Kahvilassa jos on kunnon sikari ja joku todella hyvä suklaa minttu karkki sulattaa niin Tupla espresso, johon sulatetaan se minttu karkki.. Samaan aikaan poltetaan kunnon sikaaria /vähintään halfCorona.. joku 5 min tämän jälkeen otetaan savua suuhun ja päälle tupla-espresso suklaalla sekoitettuna.. MM mikä maku elämys..
Kesällä tietty Jää-espresso makusiirapilla jotta suurin karvaus joka kylmentämisestä syntyy katoaa..
Tavallinen huoltsikka kahvi on niin pahaa että pakkohan sen maku on peittää aivan helvetillisellä määrällä sokeria.
Ei ny hyvää mustaa kahvia millään aleta sotkeen, mielellään viä mahdollisimman mustaa. Oon muuten töissä kahvinkeitto kiellossakin :).
Maidon ja sokerin kanssa
Moccakahvi on järjettömän nam-nam, juuri niinkuin se tarjoillaan Cafe Javassa stadissa.
Muuten ihan silloin tällöin kotona mustana, reiluhkon sokerimäärän kera. Enemmän olen kyllä teeihimisiä, varsinkin jouluiset spesiaaliteet, nam.
Maitoa ja paljon sokeria
en juo kahvii ollenkaa, tee maistuu paremmin!!!*nauru*
Tetley loves you! *sydän**sydän**sydän*
Espressona. Mieluiten Robert'silla Habanero-paahdosta, kylmän Fazerin sinisen kera*sydän* Valitettavasti toi Habanero on niin tujua, että näin vähemmän juovana en oikein voi juoda sitä sinkkua enempää...alkaa hirveä tärinä ja tutina*uuh*
Töissä on ehkä paskin kahvi... klo. 2 saadaan kaikki työntekijät sitä ilmaseks ni meen sit juomaa sitä...
Miten käyt kusella?
Ikava kunnon kahvia!
Ei taalla voi sanoo saavansa sita ihanuutta....*eiei*
Tammikuus juon kaikki Suomen kahvit samana iltana!
[q]Sella:
[/q]
voit olla hieman sitten ;)
[q]Sella:
Ikava kunnon kahvia!
Ei taalla voi sanoo saavansa sita ihanuutta....*eiei*
[/q]
Noh, minäpä teen kahvin Meksikosta tuoduista pavuista itse jauhamalla ja french press -pannussa hauduttamalla, joten mitäs siitä vielä puuttuu?
Aijai, kahvia...tää ainakin on onnellisesti koukussa hyvään kahviin! Suodatinkahvi on paholaisesta!
Näin kotosalla tulee juotua mustana ja ehkä vähän sokeria.
Strindbergillä käydessäni pyydän hivenen tiramisusiirappia ja kermavaahtoa, aivan loistava yhdistelmä
Mun kahvitottumus muuttu Ranskassa. Maito vaihtu sokeriin ja satunnainen käyttö joka-aamuiseksi rituaaliksi.
"i like my sugar with coffee and cream"
- « Edellinen
- 1
- ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- ...
- 16
- Seuraava »