Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?

Back to yleinen bilehöpinä O

Lisa Lashes olisi mukava saada tänne pohjolaan

http://www.contagiousclubwear.com/images/reviews/DJ_Reviews/Lisa%20Lashes/ll2.gif

Evil activities ja Zany*sydän*

Giuseppe Ottaviani!

[q]CM
No mitä oon noitten settejä tänä vuonna kuunnellu, niin mitä muutakaan ne sit soittaa? Paitsi et nää detroitherrat soittelee välil housempaakin soundia.
[/q]

Techousea, tylsää-teknoa, nitkua. Clarken Awakenings setissä tais olla jopa pari menevämpää raitaa.

MmmmmmmmmmmmmmmmmTiga

AVICII! Vaikka menen kyllä heti Tukholmaankin kunhan mies (vai pitäisikö sanoa poika?) kotikonnuillaan soittelee.

Cally Gage, mimmillä asenne kohdallaan *sydän*

Art Of Fighters olis kyl semmonen minkä haluisin nähä. Ei oo kai suomessa ikinä käynykkää??

[q]Metz^^, 10.2.2010 21:26:
Far Too Loud! Tahtoo Q_Q
[/q]

Ei oo enää kasas :(

[q]DJ Rx, 10.2.2010 21:47:
---
Metz^^, 10.2.2010 21:26:
Far Too Loud! Tahtoo Q_Q

---

[/q]

Aina mulle käy näin, mä löydän jotain mistä pidän niin joko ne lopettaa, hajoo tai on ruvennu tuottaa erilaista musiikkia. Great!

Edit jos joku edes soittas noiden musaa jossain kekkereissä niin kelpais!

[q]:D, 8.2.2010 15:51:
Beardyman olisi kova live.
[/q]

Kyllä! Sopisi esim. Flow-festareille kuin nyrkki hanuriin :)

[q]Miss Annie, 21.9.2007 16:17:
---
JR Ewing, 8.12.2006 10:26:
M.A.N.D.Y.

---

Todellakin! Oli herkkua elokuussa Lontoon Fabricissa.
[/q]

Last season, eh?

[q]klubbero, 7.2.2010 04:17:

Mutta todella hienoa olisi jos suomeen tulisi vihdoinkin ELEKTRON KUNINKAAT : Justice, Yuksek tai MSTRKFT!! Vaikka yksitellen tai ihan miten vaan, kaikki käy :)
[/q]

Vihdoinkin? Justice on ollut UMF:ssa Turussa jokunen vuosi takaperin ja MSTRKFT oli viime kesänä helsingissä. :) Uudestaan toki, milloin vain, mutta "vihdoinkin" on väärä termi (edit. paitsi Yuksekista, se ei oo tainnut olla, kait?), jos aletaan ihan tosissaan nusauttamaan pilkkua. ;)

[q]Patrick, 1.2.2010 20:57:
Miss Djax
DJ Rush
[/q]

Hear hear

[q]tomii, 10.2.2010 22:11:
---
:D, 8.2.2010 15:51:

---

[/q]

Oli viime kesänä BASSO Festivaaleilla Suvilahdessa, AIVAN ÄLYTÖN JÄBÄ!
Tekee tällä hetkellä uutta ajbumia, mutta tulossa tänne kyllä heti kun keikkoja alkaa taas tekemään.
Beardyman oli itse asiassa viime kesänä helsingissä toisenkin kerran. Jossain F-Securen yritys tilaisuudessa tms :D Joku F-Securella hiffaa hyvän musan päälle!

[q]Metz^^, 10.2.2010 22:13:
---
DJ Rx, 10.2.2010 21:47:
---
Metz^^, 10.2.2010 21:26:
Far Too Loud! Tahtoo Q_Q

---

---

Aina mulle käy näin, mä löydän jotain mistä pidän niin joko ne lopettaa, hajoo tai on ruvennu tuottaa erilaista musiikkia. Great!

Edit jos joku edes soittas noiden musaa jossain kekkereissä niin kelpais!
[/q]

Domi kyl jatkaa viel omaa musiikillista uraansa sooloprojektillaan

http://www.myspace.com/neurodriveruk

[q]Wiljam Basso, 10.2.2010 22:15:
---

Tekee tällä hetkellä uutta ajbumia, mutta tulossa tänne kyllä heti kun keikkoja alkaa taas tekemään.
Beardyman oli itse asiassa viime kesänä helsingissä toisenkin kerran. Jossain F-Securen yritys tilaisuudessa tms :D Joku F-Securella hiffaa hyvän musan päälle!
[/q]

FFFUUUUUUUCK! Jotenkin mul olikin sellanen tunne takaraivossa, että Beardyman olisi jo ollut Suomessa. Ei perkele! :) No, pitää toivoa, että tulis tosiaan uudestaan.

[q]Wiljam Basso, 10.2.2010 22:15:
---
tomii, 10.2.2010 22:11:
---
:D, 8.2.2010 15:51:

---

---

[/q]

No helvatta, miten onki tullut missattua. Täytyypi tarkemmin syynätä tapahtumia :)

Carl Cox

[q]tomii, 10.2.2010 22:25:
---
Wiljam Basso, 10.2.2010 22:15:
---

---

FFFUUUUUUUCK! Jotenkin mul olikin sellanen tunne takaraivossa, että Beardyman olisi jo ollut Suomessa. Ei perkele! :) No, pitää toivoa, että tulis tosiaan uudestaan.
[/q]

Njoo, tota Beardymanin viimekesäistä keikkaa Suomen ihanassa kesässä (lämpötila about +10 C) oli katsomassa n. 15 ihmisen huikea yleisö, joten aika moni muukin sen taisi missata.

O